کارایی محتوای طراحی سایت

کارایی محتوای طراحی سایت

کارایی محتوای طراحی سایت


کارایی محتوای طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار آنلاین دارند باید به فکر طراحی سایتی باشند که نوشتن محتوا در آن به صورت آنلاین انجام می گیرد و این عبارت که محتوا پادشاهی می کند را اکثر محتوا نویسان شنیده اند وباید بدانند که همچنان محتوا و قدرت محتوا به قوت خود باقی است.

محتوا با کیفیت و اهمیت آن در طراحی سایت

برای ایجاد تعامل و برقراری ارتباط با کاربران محتوا با کیفیت در طراحی سایت یکی از عوامل کلیدی است. همین تعامل ممکن است در نهایت باعث انجام خرید از سایت گردد .پس بنابراین استراتژی به کار گیری محتوا مناسب و مرتبط با زمینه کاری ،در طراحی سایت لازمه آن مطالعه در زمینه کاری است این عمل باعث ایجاد سوالات مرتبط می گردد وشما برای پاسخ به سوالات به برسی و جستجو می پردازید. در نتیجه مطالب به دست آمده با توجه به زمینه کاری را در محتوای سایت قرار خواهید داد .

در ایجاد محتوا مخاطب طراحی سایت خود را بشناسید

چگونگی سخن گفتن با مخاطب در طراحی سایت به نحوی که برای آنها قابل درک و فهم باشد در ایجاد محتوا تاثیر مستقیم وبه سزایی دارد. اینکه مخاطب طراحی سایت شما کودکان هستند یا افراد عامی یا مدیران شرکت ها بی تاثیر در ایجاد محتوا مناسب نیست. این بدان معنا است که شما باید درک عمیقی از بازار و خواسته مشتر ی خود اشته باشید. همانطور که گفتیم طراحی سایت فقط گرافیک سایت نیست بلکه چیدمان المان ها و مطالب محتوا از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

ایجاد انگیزه در مخاطب طراحی سایت

گاهی ممکن است پیش بیاید که محتوای طراحی سایت بسیار جذاب است ولی نتیجه ممکنه حاصل نشود. این به این دلیل می تواند باشد که محتویات سایت شما جذاب است ولی خوانندگان را ترغیب به انجام عملی مانند خرید یا بازدید از صفحات دیگر سایت یا ثبت نام در سایت نمی کند.

استفاده نکردن از جملات مجهول در محتوا طراحی سایت

به عنوان مثال گفتن این جمله (کار شما بامحصولات ما بهتر می شود) به جای این جمله شما باید بگویید (محصولات ما باعث بالا رفتن کیفیت کار شما می شود). یا استفاده از کلماتی که باعث تشویق می شود . ایجاد محتوا مختصر ومفید سعی کنید از ایجاد متن و محتوا طولانی در طراحی سایت بپرهیزید و محتوای سایت را تا حد امکان مختصر ومفید ایجاد کنید پیغام خود را در کمترین کلمات منتقل کنید. معمولا کاربران ترجیح می دهند متن کوتاه و راحت را بخوانند .تاثیر محتوا کوتاه بیشتر از محتوا طولانی است.