چگونه یک طراحی سایت مناسب داشته باشیم

چگونه یک طراحی سایت مناسب داشته باشیم

چگونه یک طراحی سایت مناسب داشته باشیم


چگونه یک طراحی سایت مناسب داشته باشیم : اگر می خواهید ماهیت یک طراحی وب سایت را با ارزش جلوه دهید تنها کافیست به طور کامل با قوانین این حوزه آشنا شوید . طراحان مشغول به کار در زمینه ی طراحی وب سایت ، بر این باورند که یک وب سایت برای موفقیت در فضای مجازی نیازمند دو کاراکتر یعنی ظاهری عامه پسند و کاربری آسان باشد . در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما کاربران عزیز را با نکاتی آشنا نماییم که با رعایت آن ها بتوانید وب سایتی مورد پسند کاربران داشته باشید .


طراحی سایت و میزان سرعت نمایش آن :


در دنیای وب سایت ها این موضوع که صفحات یک وب سایت به سریع ترین حالت ممکن بارگذاری شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . به مراتب هر چه وب سایت شما از تعداد صفحات بیشتری برخوردار باشد ، تصاویر بیشتری نیز در آن ها وجود خواهد داشت . این امر در سرعت آن طراحی وب سایت تاثیر گذار خواهد بود . در واقع سرعت بالا در بارگذاری صفحات یک وب سایت در کاربران و بازدیدکنندگان موجب به وجود آمدن حسی خوب خواهد شد .


ایجاد تعادل در حجم محتوا طراحی سایت :


در نگارش محتوا برای یک وب سایت می بایست دقت بسیاری را به خرج دهید . در واقع تولید مطلب برای یک طراحی سایت با تولید مطلب برای روزنامه ها کاملا متفاوت می باشد . از آن جایی که کاربران دنیای مجازی کم حوصله می باشند به مطالب طولانی علاقه ای نشان نمی دهند . در واقع اگر می خواهید کاربران را از وب سایت تان راضی نگه دارید بهتر است مطالب را در کم ترین حجم  اما با اطلاعاتی انبوه در اختیار آن ها قرار دهید .


روش صحیح به کار گیری لینک ها در طراحی سایت :


روش صحیح به کار گیری لینک ها و منو های یک وب سایت در افزایش سهولت کاربری یک طراحی وب سایت بسیار تاثیر گذار می باشند . در واقع می توانید با استفاده از منو ها آن هم به روشی صحیح صفحات بسیاری را در یک قاب در اختیار کاربران و مخاطبین وب سایت تان قرار دهید .