چگونه کلمات کلیدی رقبای خود را بدست اورید

چگونه کلمات کلیدی رقبای خود را بدست اورید

چگونه کلمات کلیدی رقبای خود را بدست اورید


چگونه کلمات کلیدی رقبای خود را بدست اورید؟
طراحی سایت شاید برایتان جالب باشد که بدانید رقبای شما از چه کلمات کلیدی کلیک و ترافیک می گیرند. در واقع آنالیز رقبا از گام های پروسه سئو طراحی سایت می باشد که می تواند به وضعیت سئو شما نیز کمک نماید زیرا که سئو رقابتی در میان سایت ها می باشد و از این رو دانستن وضعیت رقبا و نیز اینکه رقبای شما چه ترافیکی و از چه کلماتی کلیک می گیرند مهم می باشد. در ادامه بیان خواهیم نمود که چگونه کلمات کلیدی که رقبای شما از آن کلیک می گیرند را پیدا کنید.

Explorer در moz.com آنالیز سئو طراحی سایت

طراحی وب سایت لینک زیر از سایت moz.com به شما کمک می نماید که کلمات کلیدی که رقبای شما در آن فعالیت می کنند و بک لینک تولید می نمایند و نیز دامنه هایی که از آن بدین واسط بک لینک گرفته اند را مشاهده نمایید.
http://moz.com/researchtools/ose

الکسا در وضعیت سئو طراحی سایت

سایت الکسا نیز امار بسیار خوبی از وضعیت ترافیک طراحی سایت شما و به طبع ان وضعیت سئو سایت می دهد. کلمات کلیدی که به واسط آن بیشترین کلیک را دارید و نیز میزان درصد کلیک را می توانید مشاهده نمایید و نیز همچنین میزان کلیک قبا که تا چه میزان مستقیم و چه میزان از سمت موتورهای جستجو بوده است. این اطلاعات می تواند به شما کمک نماید کلمات کلیدی رقبای خود را بیابید.

سایت های چک سئو

سایت های چک سئو متعددی موجود می باشد که وضعیت سئو سایت را به صورت انلاین می دهد. به واسط درج ادرس سایت رقبای خود می توانید وضعیت سئو رقبا ، کلمات کلیدی آن و دیگر المان ها را مشاهده نمایید. سایت زیر از جمله سایت های انلاین قوی در زمینه چک سئو طراحی سایت می باشد.

https://ahrefs.com