چگونه با طراحی سایت به خوبی بازاریابی الکترونیکی کنیم؟

چگونه با طراحی سایت به خوبی بازاریابی الکترونیکی کنیم؟

چگونه با طراحی سایت به خوبی بازاریابی الکترونیکی کنیم؟


نقش بازاریابی الکترونیکی در اقتصاد دنیای ما قابل انکار نیست و علاقه مندان فراوانی در صدد طراحی سایت در حیطه بازاریابی الکترونیکی هستند. به همین خاطر سعی کردیم چند راهکار پر کاربرد راجع به این موضوع را در این مقاله توضیح دهیم. در مقالات دیگری نیز راهکارهای متفاوتی را ارائه کرده ایم که با در کنار هم قرار دادن آنها می توانید به یک جمع بندی مناسب برسید.


کاربرد محتوای چند رسانه ای در طراحی سایت


در بیشتر مناطق اکنون می توان به اینترنت سرعت بالا دسترسی داشت و به همین خاطر وجود چنین ارتباطات گسترده ای با سرعت بالا این اجازه را به ما می دهند که از مطالب و محتوای چند رسانه ای حجم بالا که تا سال ها قبل غیر ممکن بود به سهولت استفاده کنیم. در این میان استفاده از ویدئوها در طراحی سایت از سایر موارد فراگیرتر هستند. به این صورت که هر شخصی این توانایی را دارد که فیلم یا کلیپی را تهیه کند و آن را در اینترنت منتشر نماید و نمایش دهد و دیگران در هر نقطه ای از دنیا آن را تماشا کنند. کاربرد این گونه ویدئوها در طراحی سایت منجر به جذب کاربران زیادی می شود و ترافیک سایت را بالا می برد.


نقش سایت های اجتماعی در طراحی سایت


سایت های اجتماعی امروزه به عنوان یکی از محل های اجتماع جوانان مورد استفاده قرار می گیرد. سایت های مشهوری نظیر فیس بوک و مای اسپیس و سایت های بسیار دیگری از این دست که اصولاً جامعه آماری موجود در آنها شامل میلیون ها نفر می شود و روزانه چند میلیون بازدید از آنها می شود. طبیعتاً این گونه سایت ها نیز مورد توجه بازاریاب ها و کارشناسان طراحی سایت قرار گرفته و در اشکال مختلف در حال شکل گیری می باشند. سایت های اجتماعی با تنوع زیاد خود اکثریت کاربران از مادران و خردسالان گرفته تا دانشجویان و پزشکان و غیره را پوشش می دهند. سایت های اجتماعی به این گونه عمل می کنند که با ایجاد محافلی افرادی را که از نظر طرز فکر مشابه هم هستند گرد هم می آورند و امکاناتی نظیر اشتراک متن و موزیک و ویدئو در اختیار آنها قرار می دهند. و مقدمات یافتن دوستان جدید و حتی دوستان قدیمی را نیز فراهم می کنند. به این صورت و علی الخصوص با شبکه های اجتمایی موبایل حضور این شبکه ها در زندگی روزمره افراد پر رنگ و پر رنگ تر شده است و از چنین فرصت ها و بازارهایی نمی توان در مقوله طراحی سایت و بازاریابی الکترونیکی به آسانی عبور کرد.