چگونه الکسای خود را بهبود دهید

چگونه الکسای خود را بهبود دهید

چگونه الکسای خود را بهبود دهید


چگونه الکسای خود را بهبود دهید؟
طراحی سایت چگونه رتبه الکسا را پایین آوریم ؟ خیلی از افراد این سوال برایشان ایجاد می شود که چگونه می توانند رتبه الکسای خود را پایین آورند و در واقع الکسای خود را بهبود بخشند. الکسا ترافیک سایت را مورد بررسی قرار می دهد و در واقع سایت را رتبه الکسای پایین تر ، ترافیک بالایی دارد و همواره ترافیک برای وب مسترها و صاحبان طراحی سایت مورد اهمیت بوده است.

الکسا چیست؟

طراحی وب سایت الکسا سایتی است که به واسط عددی عملکرد طراحی سایت شما و نیز ترافیک شما را نشان می دهد. در واقع اعتبار طراحی سایت شما در قالب ترافیک و یا همان رتبه الکسای شما عنوان می گردد. الکسا تعداد بازدیدکنندگاه سایت شما را بررسی می نماید و متریک های متعددی را شامل می گرداند. الکسا تعداد افرادی که صفحات طراحی سایت شما را در طول سه ماه بازدید می کنند را بررسی می نماید. به منظور کاهش رتبه الکسا می بایست به دنبال راه هایی برای جذب مشتری بیشتر برایید. در ادامه راه های جذلب ترافیک را عنوان می نماییم.

ترافیک از موتورهای جستجو

ترافیک از موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو می تواند ترافیک بالایی را به واسط کلمات کلیدی متعدد وارد سایت شما نماید .کلمات کلیدی متعدد در زمینه کسب وکار شما می تواند به واسط تولید محتواهای متعدد می تواند ایجاد گردد. محتوای با کیفیت در زمینه های متعدد تولید نمایید و سپس تلاش نمایید تا نظر و نیزا کاربر را از محتوای خود در نظر بگیرید.

ترافیک از شبکه های اجتماعی

می توانید محتواهای خود را در شبکه های اجتماعی متعدد مانند لینکداین ، توییتر ، فیس بوک ، گوگل پلاس و غیره را درج نمایید تا کاربران به سمت طراحی سایت شما هدایت گردند. تیتر محتوا و نیز همچنین لینک محتوا را درج نمایید تا کاربران به سمت شما هدایت گردند.