چهار چوب طراحی سایت

چهار چوب طراحی سایت

چهار چوب طراحی سایت


چهار چوب طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران امروزه شاهد طراحی سایت ها بی شماری در موتورهای جستجو هستیم که با اهداف گوناگونی ساخته شده اند اما هدف اصلی مدیران طراحی وب کارآمد بودن و قابل دسترسی برای تمامی کاربران باشد. همچنین سایت موفق زمانی قدرتمند می شود که بتواند کاربران را به خرید یا شرکت در فعالیت های ارائه شده مجاب کند.

راه اندازی طراحی سایت

راه اندازی چنین طراحی سایتی تنها به دست افراد متخصص امکان پذیر است تا با استفاده از دانش خود در زمینه هایی مانند ساختار گرافیکی قوی¸ قالب های مناسب ساختاری مرتبط و... شما را در راستار رسیدن به اهداف خود و تسهیل امور مخاطبانتان به علاوه سرعت بخشیدن به آن ها یاری می کنند. از جدید ترین و بهترین مقالات وب سایت سایت کد چگونگی ایجاد فرم ثبت نام در طراحی سایت می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

چهارچوب های طراحی سایت عبارتند از :

•گرافیک و تصاویر طراحی سایت
بدیهی است که کاربران تمایل به صرف زمان طولانی در وب سایت ها ندارند و طالب این هستند که در کوتاه ترین زمان ممکن لود شود و به بررسی آن بپردازند. برای سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری بهتر از تصاویر کم حجم استفاده کنید اما توجه داشته باشید که کم حجم کردن تصاویر عاملی بر بی کیفیت شدن آن ها نشود. به علاوه به یاد داشته باشید که از ویژگی های طول و عرض برای تصاویر استفاده کنید به این صورت که هنگامی که تصاویر در حال دانلود هستند ادامه ی صفحه ی برای کاربران لود شود. لازم به ذکر است که از زیبایی صفحات غافل نشوید.
•منوی طراحی سایت
طراحی منو می بایست طوری باشد که کاربران را به سرعت به صفحات مورد نظرشان هدایت کند. توجه به منوی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که تسهیل امور کاربران می بایست توسط صاحبان طراحی سایت فراهم شود. جلب رضایت بازدید کنندگان پوینت مثبتی برای شما محسوب می شود.
•محتوا و مطالب طراحی سایت
به منظور افزایش نرخ اعتبار سایت همواره به ارائه مطالب و مقالات معتبر و مفید به علاوه ساده و قابل فهم بپردازید. به علاوه می بایست به این نکته توجه داشته باشید که از داشتن غلط های نگارشی و املایی دوری کنید چرا که کاربران با مشاهده چنین خطا هایی مطالب شما را موثق نمی شمارند و به سایر وب سایت ها مراجعه می کنند.
•رنگ های طراحی سایت
رنگ ها تاثیر به سزایی در جذب یا دفع بازدید کنندگان دارد. همچنین استفاده از رنگ هایی که چشم کاربران را آزار ندهد از موارد حائز اهمیت می باشد. توجه داشته باشید که در صورت انتخاب رنگ پیش زمینه ای به جز سفید حتما به رنگ لینک ها را نیز مشخص کنید تا سبب ناخوانایی لینک های طراحی سایت نشود.