چرا نباید سئو بیش از حد نکرد

چرا نباید سئو بیش از حد نکرد

چرا نباید سئو بیش از حد نکرد


چرا نباید سئو بیش از حد نکرد
طراحی سایت طراحی وب سایت در سالی که گذشت سایت گوگل لیست جدیدی از الگوریتم و استانداردهای خود را برای عموم مردم ارائه کرد که در بسیاری موارد با الگوریتم قبلی اش متفاوت بوده است . شاید در سال های نه چندان دور بسیاری از سایت ها اقدام به خرید لینک ها برای بالاتر بردن رتبه ی سایت می کردند اما امروزه و بر طبق قوانین جدید چنین عملکردهایی تاثیری در بهبود رتبه ی سایت شما نخواهد داشت. الگوریتم های جدید گوگل که با نام های پنگوئن و پاندا منتشر شده اند دارای تغییرات بسیاری نسبت به الگوریتم های قدیمی گوگل هستند . در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که بر طبق این اصول رتبه ی سایت شما بهبود یابد.

درج و انتشار محتوا برای مخاطبان نه برای سایت گوگل

هدف شما باید درج محتوا برای کاربران فضای مجازی باشد نه صرفا موتورهای جستجوگر . یک محتوای خوب باعث بهبود موقعیت سایت شما خواهد شد و همچنین اثرات خوبی را در بهبود یافتن رتبه سایت شما خواهد داشت . شما برای شناسایی احتیاجات کاربران وب سایت تان نیاز به زمان دارید تا بتوانید محتواهایی متناسب با نیاز این افراد را در سایت تان منتشر نمایید .

محتوایی جدید و منحصر به فرد راهگشای موفقیت هایتان

اگر هم اکنون تمامی مطالب سایت تان کپی شده از سایت های دیگر است باید بگوییم که شما توسط الگوریتم پاندای گوگل به زودی نابود می شوید . به همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که به زودی و به سرعت اقدام به بازنویسی محتوای سایت تان نمایید شاید این کار مدتی برای شما وقت گیر باشد اما به زودی به نتایج خوبی دست خواهید یافت. و از نظر بهینه سازی سایت تان می توانید به بهبود رتبه تان امیدوار باشید .

به هیچ وجه روی گوگل متمرکز نشوید

اگر 80 درصد ترافیک شما را سایت گوگل تشکیل می دهد باید بگویم که باید منتظر اتفاقات جدیدی از سوی گوگل باشید. زیرا معیار ها و الگوریتم های جدید گوگل بسیار موشکافانه و دقیق اعمال خواهد شد . همچنین می توانید از طریق بازایابی ایمیلی و یا ویدیویی و یا شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید تا بتوانید نگرانی های خود را در خصوص بهینه سازی اندکی کاهش دهید .

روی یک برند تمرکز کنید

اگر در گذشته محصولاتتان را بدون یک نام تجاری عرضه می کردید باید بگوییم که بهتر است رفته رفته به یک برند و یک نام تجاری مختص خودتان بیاندیشید تا از این طریق در نزد مشتریان شناخته شوید و با انبوهی از مشتریان مواجه شوید .