هزینه های طراحی سایت به چه صورت محاسبه میشود

هزینه های طراحی سایت به چه صورت محاسبه میشود

هزینه های طراحی سایت به چه صورت محاسبه میشود


هزینه های طراحی سایت به شیوه ها مختلفی محاسبه می شود که هم می تواند از دید کارایی های داخل سایت باشد و هم مقدار هاست و دامین های مورد نیاز که سایت کد در گذشته از دید مقدار هاست و دامین ها اطلاعیه ای را ارائه داده است.
امروز به بخش اول محاسبه هزینه ها می پردازیم.


کارایی های جامع یک طراحی سایت


کارایی های جامع یک طراحی سایت ابتدا از یک سایت ساده که شامل منو های اطلاعاتی همچون درباره ما, تماس با ما, مقالات و غیره,عکس ها و ارائه رزومه کاری و صفحاتی از این قبیل تشگیل می شود.سپس با اضافه کردن زبان دوم و رسپانسیو (واکنشگرا بودن برای موبایل و تبلت) شکل کامل تری به خود می گیرد.
از جایی یک طراحی سایت جامع تر می شود که به آن گزینه های فیلترینگ یا همان دسته بندی محصولات از حیث نوع , اندازه, شکل و یا برند ودیگری مقایسه کالا با کالا به آن اضافه شود که چنین کارایی هایی در سایت های فروشگاهی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
کارایی های دیگری که می توان در طراحی سایت به آن اشاره کرد رزرو یا وقت دهی آنلاین و باشگاه مشتریان که عموما برای تخفیفات گروهی به کار می آید ودیگر کارایی های درخواستی کارفرما است.
چه زمان می توان طراحی سایت را یک سایت فروشگاهی محسوب کرد
زمانی می توان طراحی سایت را فروشگاهی محسوب که از بخش اطلاعاتی شرکتی خارج شود, یعنی زمانی که تعداد محصولات با مشخصاتشان در سایت به نمایش گذاشته می شود و کاربر می تواند از طریق همان سایت کالا یا خدمات مورد نظر را رزرو, خریداری, یا سفارش دهد سایت به شکل فروشگاهی درمیآید که عموما قابلیت های مقایسه و فیلترینگ که در بالا به آن اشاره کردیم در سایت های فروشگاهی استفاده می شوند.

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت