هزینه تولید محتوا در طراحی سایت

هزینه تولید محتوا در طراحی سایت

هزینه تولید محتوا در طراحی سایت


هزینه تولید محتوا در طراحی سایت محتوا شرکت شما را هدایت می کند هدف در صنعت بیشتر این است که خود را به عنوان یک متخصص صنعت معرفی کرده و مشتریان جدیدی را بدست آورد. همین امر در مورد صنعت نیز صدق می کند ، اما تا حدودی بیشتر. در صنعت شما نه تنها به تصمیم گیرندگان مهم بلکه به مخاطبان بزرگتر در طراحی سایت توجه می کنید. این مخاطب پس از آن به مشتریان پرداخت می شود. بسیاری از افراد تصور می کنند که محتوا ذهنی تر است.
با این حال ، من می خواهم به شما نشان دهم که می توانید میزان درگیری مطالب خود را اندازه گیری کنید تا تعیین کنید که چقدر موثر است. اکثر مردم فکر می کنند که محتوا ذهنی است زیرا بازاریابی محتوا برای تولید نتایج زمان زیادی می برد. اگر استراتژی بازاریابی محتوا خود را به قسمت های کوچکتر در طراحی سایت تقسیم می کنید ، می توانید یک مرور کلی بهتر در مورد اینکه کدام فرآیندها به خوبی کار می کنند و کدام ها انجام نمی دهید دریافت کنید.

استراتژی محتوا در طراحی سایت

بازاریابی محتوا مانند سایر استراتژی های بازاریابی است این امر باعث ایجاد هزینه می شود و هدف بالاترین بازده ممکن برای سرمایه گذاری است که بیشتر در قالب محصولات فروخته شده است. در اینجا مثالی از زمینه تبلیغات پرتاب کلاسیک آورده شده است اثر پرتاب تبلیغات می تواند به راحتی در طراحی سایت اندازه گیری شود ، زیرا در این حالت این محصول کالایی است. نامه ها هزینه می کنند و این هزینه ها به راحتی قابل تعیین است.
هزینه مطالب شما کمی پنهان تر است و اغلب انتقال آن چندان آسان نیست. با این حال ، روند بسیار ساده است. شما ابتدا باید در نظر بگیرید که چقدر زمان برای تولید محتوای شما زمان می برد. وقتی حقوق ثابت دریافت می کنید ، کار آسانی است. در هر ساعت چقدر درآمد کسب می کنید سپس باید تعیین کنید که چند ساعت برای ایجاد محتوا در طراحی سایت نیاز دارید. اگر با یک فریلنسر کار می کنید ، محاسبه آن نیز بسیار ساده است.

برآورد تعرفه ها در طراحی سایت

محاسبه دستمزد کارآفرین کمی پیچیده تر است در این حالت باید تخمین بزنید که یک ساعت چقدر از وقت شما ارزش دارد. هیچ روش محکم برای این کار وجود نداربنابراین باید به احساس روده خود اعتماد کنید. اگر شک دارید ، میانه را انتخاب کنید. این حدود یورو حقوق سالانه است. اگر روزانه ساعت در روز پنج روز در هفته کار کنید که در مقایسه با بسیاری از کارآفرینان هنوز هم نسبتاً پایین است در هر ساعت یورو درآمد کسب می کنید.
اگر چهار ساعت طول بکشد تا یک مقاله کامل شود این یورو است زیرا این فریلنسر به دستمزد ساعتی نیاز دارد ، به ازای هر کلمه یا هر مقاله پرداخت می شود. پس لازم نیست فوراً کل استراتژی خود را تغییر دهید ، بلکه فقط می توانید یک عنصر یا یک جنبه را در یک زمان در طراحی سایت تنظیم کنید. اگر استراتژی کلی خود را تغییر می دهید نمی دانید کدام عنصر در تغییر عملکرد تأثیر داشته است. تغییرات بیش از حد در همان زمان حتی می تواند ضد تولید باشد.

نحوه اندازه گیری تعامل محتوا در طراحی سایت

اگر می دانید که برای ایجاد مقاله چقدر هزینه دارد و چه تعداد از خوانندگان را تبدیل می کنید ، می توانید هزینه هر عمل را محاسبه کنید. حالا می دانید که برای برنده شدن مشتری جدید چقدر هزینه می کنید. حال باید تعداد کل مشتریانی که با محتوای خود به دست آورده اید را با کل هزینه محتوای خود تقسیم کنید. اگر در صنعت کار می کنید احتمالاً می خواهید هدایت جدیدی را برای تیم فروش خود جمع کنید. محاسبه یکسان است.
اما استاندارد مورد انتظار در برخی صنایع بالاتر از سایرین است شما باید محاسبات خود را بر اساس این ارزش های صنعت انجام دهید. مقادیر خود را با مقادیر رقبای خود و سایر استراتژی های تبلیغاتی مقایسه کنید. شما باید تعیین کنید که ایجاد مطالب خود چقدر گران است سپس باید هزینه های دیگر را نیز در طراحی سایت اضافه کنید به عنوان مثال تبلیغ مطالب در رسانه های اجتماعی یا مبلغی که برای خرید تصاویر و گرافیک هزینه می کنید.

بررسی عملکرد استراتژی محتوا در طراحی سایت

اکنون می دانید چگونه می توانید عملکرد استراتژی محتوا خود را تعیین و اندازه گیری کنید. در مرحله بعد ، ما از تعامل طراحی سایت مراقبت می کنیم. اگر می خواهید عملکرد محتوای خود را در طراحی سایت افزایش دهید ، باید آن را جذاب تر کنید. این اولویت اصلی بسیاری از شرکت های است. به طور کلی ، هرچه محتوای شما جذاب تر باشد بهتر کار می کند. علاوه بر نرخ تبدیل و چند قسمت دیگر نیز وجود دارد که شما باید برای تعیین درگیری مطالب خود روی آنها تمرکز کنید.
برای محاسبه کل هزینه محتوای خود ، تمام هزینه های خود را اضافه کنید. حال باید تعیین کنید که چند نفر محتوای شما را می بینند. منظور من از برداشت در فیس بوک نیست بلکه تعداد بازدید کنندگان و خوانندگان است. در این حالت ، شما می توانید هزینه هر بازدید کننده را همانند تعیین برای تبلیغات نمایشگر در طراحی سایت محاسبه کنید در مورد ما این کافی نیست مطمئنا افراد به مقاله شما می روند اما بعد آنها چه می کنند.

میانگین زمان جلسه جهت طراحی سایت

متریک اول میانگین طول جلسه در هر صفحه است. این میانگین مدت زمان جلسه محاسبه شده در گوگل آنالیزاز میانگین تمام صفحات نیست. منظورم متوسط مدت زمان جلسه در هر یک از صفحات شما است. این شکل کلیدی به شما نشان می دهد که بازدید کننده تا چه مدت باید با یک مقاله یا محتوای خاص برخورد کند. اگر این مقدار بسیار کم باشد ، کاربر در صفحه شما به پایان می رسد ، شاید او تیتر را بسیار جذاب بنویسد.
اما هیچ عدد معتبری وجود ندارد که بتواند عمل کند. مثلاً زمانی که خواننده برای خواندن یک مقاله صرف می کند ، کاملاً به مقاله و قالب مربوطه بستگی دارد البته برای خواندن مقاله ای که حاوی کلمه باشد ، کاربر بیشتر طول می کشد. اگر می خواهد به اینفوگرافیک نگاه کند ، سریعتر انجام می شود. به همین دلیل باید بدانید که کاربر با هر یک از مطالب طراحی وب سایت شما چقدر وقت می گذارد. سپس شما باید مطالبی را مقایسه کنید که کاربران بیشترین است.

استفاده از مطالب مناسب در طراحی سایت

دریابید که محبوب ترین مطالب مشترکات مشترکی دارند یا خیر آیا می توانید الگویی را ببینید سپس همین کار را با محتوای غیرمعمول انجام دهید. آیا خطاهایی وجود دارد که می توان در آینده از آن جلوگیری کرد توجه میانگین زمان جلسه در هر صفحه معادل نرخ مشاهده ویدیو است. نمایش از طریق نرخ اندازه گیری می کند که چند بیننده تا پایان فیلم را تماشا کرده اند و سپس این تعداد را به همه بینندگانی که ویدیو را باز کرده اند در طراحی سایت ارتباط می دهد.
اگر ویدیوها بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی محتوای شما هستند ، باید میزان بازدید از فیلمهای خود را بررسی کنید تا دریابید که کدام فیلم ها در بینندگان شما محبوب ترین هستند. وقت خود را با مطالبی که به سرعت در سمت چپ قرار می گیرند در طراحی سایت مقایسه کنند. می توانید این اطلاعات را در مورد گزارش تحلیل در یوتیوب پیدا کنید بر روی ویدیویی که می خواهید آنالیز کنید و به پایین بروید کلیک کنید.

نقش تعداد مشترکین ایمیل در طراحی سایت

شما احتمالاً از محتوا برای آگاهی از مشتریان بالقوه از محصولات خود استفاده می کنید. این محتوا کاربران جدیدی را از طریق موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی به طراحی سایت شما می فرستد. شما باید ارزش افزوده خود را به کاربران خود پیشنهاد دهید ، زیرا نه تنها می خواهید کاربران را با محتوای خود فریب دهید بلکه می خواهید در نهایت آنها را به مشتری تبدیل کنید اگر مقالات شما جالب است.
آنها همچنین ممکن است شما را در فیس بوک یا یک شبکه اجتماعی دیگر دنبال کنند برای جمع آوری مخاطبین چشم انداز خود باید یک لیست طراحی وب سایت ایمیل ایجاد کنید اگر قبلاً این کار را نکرده اید. می توانید اشتراک خبرنامه را مستقیماً در مقالات خود قرار دهید و از یک تماس قانع کننده برای اقدام در طراحی سایت استفاده کنید. من طراحی مینیمالیستی ائون را دوست دارم. به سختی یک سیگنال قوی برای تعامل وجود دارد.

نتیجه گیری

توصیه شخصی یک کاربر که قبلاً با آن سر و کار نداشته اید. در اینجا می توانید میانگین زمان پخش را پیدا کنید. در یوتیوب وی تی آر میانگین درصد پخش ویدئو نامیده می شود. در سیستم عامل های مختلف مانند یوتیوب و فیس بوک تفاوت زیادی دارند. برای اینکه بفهمید کدام یک بهتر کار می کنند باید وی تی آر همه ویدیوهای خود را در طراحی سایت پیدا کنید خوانندگان شما به محض انتشار مقاله جدید می خواهند به شما اطلاع داده شود اما دیگر با محتوای شما در طراحی سایت سر و کار نخواهد داشت.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش