نکاتی در مورد طراحی سایت همایش

نکاتی در مورد طراحی سایت همایش

نکاتی در مورد طراحی سایت همایش

 

برگزاری انواع همایش ها و سمینارها در سال های اخیر به شدت رو به افزایش بوده و با موضوعات و محورهای گوناگون توسعه یافته است. برگزاری این سمینارها و همایش ها نیاز به تبلیغات خاص برای جامعه علمی و یا جامعه هدف آن همایش دارد. مخاطبین باید علاوه بر اینکه از برگزاری همایش آگاه می شوند محورها و اهداف و شرایط همایش را نیز بدانند و اطلاع یابند که در چه تاریخی و چه مکانی همایش برگزار می شود. این نوع تبلیغات و اطلاع رسانی در موارد زیادی نیاز به زمان و هزینه های فراوانی دارد. به همین دلیل است که امروزه به دنبال روش هایی هستند که بتوانند اطلاع رسانی را سریع و کم هزینه و مؤثر انجام دهند.

اینترنت همان گونه که بر اکثر حوزه ها تأثیر گذار بوده است بر این مورد نیز نمی تواند بی تأثیر باشد کما اینکه خود مستقیماً با چنین همایش ها و گردهمایی های توسعه یافته است. به همین دلیل طراحی سایت همایش اهمیت دو چندانی دارد زیرا مخاطبین آن در همایش های گوناگون متفاوت هستند و بسیاری از این سایت ها موقت و فصلی می باشند. طراحی سایت همایش یکی از بهترین راه ها برای اطلاع رسانی سمینارها است ولی باید به صورتی باشد که توانایی جذب تعداد افراد بیشتری به همایش را داشته باشد و با مخاطبین آن ارتباط برقرار نماید. شرکت نونگار پردازش با دارا بودن متخصصین و افراد مجرب در این حوزه می تواند کمک شایانی به شما در طراحی سایت همایش انجام دهد و بر طبق آخرین متدهای طراحی سایت در دنیا بهترین ها را برای شما طراحی کند.

طراحی سایت همایش چه مزیت هایی دارد؟

 

امروزه اگر یک سمینار حتی با اعتبار نه چندان زیاد یک سایت نداشته باشد به نوعی بی معنی تلقی می شود و یک ضرورت به حساب می آید. علاوه بر شاخص هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، طراحی سایت همایش مزیت ها و امکانات دیگری نیز دارد که به صورت موردی بر خواهیم شمرد.

معرفی مکان و زمان برگزاری همایش

بیان موضوع همایش و محورهای مطروحه در همایش

فراهم نمودن امکان ثبت نام برای شرکت کنندگان در سمینار

انتشار خبرهای همایش و یا تغییرات صورت گرفته

ارسال مقالات و مدارک

و غیره

طراحی سایت همایش چه امکاناتی دارد

قسمت مربوط به اخبار سمینار

قسمت مربوط به راهنمای نگارش و تدوین مقالات

بخش محورهای سمینار

قسمت مربوط به اطلاع رسانی تاریخ های با اهمیت

بخش اطلاعات همایش

بخش اطلاعات تماس

قسمت عضویت

تبلیغ حامیان همایش یا سمینار

و بسیاری موارد دیگر که بر حسب نیاز همایش و خواسته مدیران و برگزار کنندگان می توان به طراحی سایت همایش اضافه نمود.