نکات مهم در طراحی وب سایت بانوان

نکات مهم در طراحی وب سایت بانوان

نکات مهم در طراحی وب سایت بانوان


نکات مهم در طراحی وب سایت بانوان : در سراسر دنیا بانوان در مقایسه با آقایان از دیدگاه های گوناگونی در رابطه با تمامی رنگ ها و طرح های موجود در وب سایت ها بر خوردار می باشند . به طور کلی بانوان از درک صحیح تر و دقیق تری در رابطه با ارتباط رنگ ها می باشند و اهمیت بیشتری برای ترکیب های رنگی به کار رفته در طراحی وب سایت های گوناگون قائل می باشند . بر همین اساس اگر می خواهید وب سایتی طراحی کنید که حجم بالایی از مخاطبین آن بانوان می باشند ، در رنگ بندی ها و طرح های گرافیکی وب سایت دقت بیشتری داشته باشید .


عدم استفاده از لبه های تیز در طراحی سایت :


با افزایش محبوبیت طراحی شبکه ای لایه ها و به کار گیری لبه های تیز در لایه های گوناگون ، در کمتر طراحی وب سایتی شاهد لبه های گرد می باشیم . این روش در وب سایت های مخصوص بانوان نتیجه مطلوبی را به همراه نخواهد داشت . اگر می بایست به صورت قطعی از لایه های مربع شکل در وب سایت تان استفاده نمایید بهتر است کمی استایل برای افزایش جذابیت طرح ها استفاده نمایید .


رنگ های طراحی وب سایت :


بهتر است بدانید رنگ مورد علاقه تمامی بانوان " رنگ صورتی " نمی باشد . معمولا کودکان و نوجوانان به این رنگ علاقه مند می باشند و از استفاده آن سیر نمی شوند . اما رنگ های مورد علاقه بانوان قطعا با این رنگ ها متفاوت می باشد . اگر طراحی سایت تان برای فروش عروسک می باشد ، می توانید از ترکیب رنگ صورتی و رنگ های زیر مجموعه آن استفاده کنید ، ولی اگر برای نمونه در حال طراحی یک وب سایت برای حوزه مد و زیبایی هستید ، به کار گیری پس زمینه با رنگ سفید می تواند بهترین گزینه در راستای نمایش محتوا های پر رنگ و لعاب دنیای مد باشد . یک طراح سایت حرفه ای می بایست با به کار گیری رنگ های دیگر هم چون رنگ قرمز ، بنفش و یا سبز ( و زیر مجموعه های آن ها ) بتواند طراحی وب سایت  متناسب با سلیقه بانوان ایجاد نماید .