نکات مهم برای بهبود سئوی داخلی طراحی سایت

نکات مهم برای بهبود سئوی داخلی طراحی سایت

نکات مهم برای بهبود سئوی داخلی طراحی سایت


نکات مهم برای بهبود سئوی داخلی طراحی سایت با پیشرفت دنیای تکنولوژی و به بازار آمدن اینترنت افراد اکثرا کارهای خود را با استفاده از اینترنت و فضای مجازی انجام می دهند به همین دلیل صاحبان مشاغل برای شناساندن بیش تر خودشان در دنیای مدرنی که افراد در آن جا به جستجوی مطالب مورد نظر خود می پردازند ، اقدام به طراحی سایت های حرفه ای می کنند تا افراد با کسب و کار آن ها آشنا شوند.
اما به تنهایی ایجاد طراحی سایت کفایت نمی کند بلکه حتما باید به سئو و بهینه سازی طراحی سایت دقت لازم کرد و کارهای مهمی را که لازمه ی آن می باشد را در این راستا انجام داد تا در نظر گوگل رتبه ی بالایی را گرفته و سایت شما را در اولویت صفحات خود قرر دهد. فقط شما تنها کاری که باید انجام دهید خودتان را جای بازدید کنندگان گذاشته و هر انتظاراتی که از یک سایت دارید را در صفحه ی خود اجرا کنید.
در طراحی سایت دو نوع سئو داریم سئوی داخلی و سئوی خارجی که این دو مکمل یکدیگر می باشند. ما در این بخش می خواهیم عواملی را که باعث بهبود سئوی داخلی شما می شود را بیان کنیم تا با رعایت آن موارد سریع تر و با کیفیت بهتری در اولویت گوگل قرار گیرید البته دارای موارد بیش تری می باشد که ما در این قسمت 10 مورد آن را بیان می کنیم.

مهم ترین عواملی که باعث رشد و بهبود سئو می شود عبارتند از:

ایجاد عنوان جذاب
عنوان یکی از موثرترین موردهایی است که در جذب مشتری تاثیر به سزایی دارد یعنی مورد اولی که بازدید کننده با آن رو به رو می شود عنوان می باشد که تصمیم به خواندن و یا نخواندن مطلب می کنند توجه داشته باشید عنوانی را که انتخاب می کنید از کلمات کلیدی باشد.

محتوای سایت
محتوایی را که تولید می کنید باید با عنوان اصلی مرتبط باشد و موارد مهمی را که بازدید کننده به دنبال آن می باشد آن ها را بیان کنید تا رضایت بازدید کننده را جلب کنید توجه کنید که مکطالبی را که ارائه می دهید به هیچ عنوان تکراری نباشد چرا که گوگل متوجه آن شده و به سرعت امتیاز شما را پایین می آورد.همچنین از کلمات کلیدی نیز در مطالب خود استفاده کنید.

تصاویر در طراحی سایت
تصاویری که در محتوای خود قرار می دهید باید تصاویر مرتبط با موضوع و کیفیت خوب اما نه حدی که سرعت لود طراحی سایت را پایین بیاورد بخش alt می تواند به شما کمک کند تا بازدید کنندگان بهتر تصاویر را درک کنند و جایگاه تصویرتان را بهتر بدانند.

داشتن URL مناسب
شما می توانید در URL از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید این بخش نمایش ساختار سایتتان است که تاثیر مهمی بر روی سئوی داخلی را دارد.

به کار بردن صفحات اجتماعی
شبکه های اجتماعی طرفداران بسیاری را در دنیا دارد که اکثرا افراد اوقات فراغت و یا حتی برای کسب و کار خود از آن جا استفاده ی بهینه ای می کنند افراد در آن جا به گذراندن وقت خود می پردازند و زمانی که با خواند مطلبی از آن رضایت پیدا می کنند توسط دکمه ی اشتراک آن مطالب را به اشتراک می گذرانند. اما باید توجه کنید که هدفتان کدام شبکه اجتماعی می باشد؟

قرار دادن هدینگ یا تگ عنوان
موتورهای جستجو گوگل عنوان مطالب را که باید از h1 استفاده شود توسط آن می بینند و امتیاز می دهند.

سرعت بارگذاری بالا
سرعت بارگذاری طراحی سایت بسیار موضوع حساس و در نظر بازدید کننده خیلی مهم می باشد چرا که اگر سرعت بارگذاری آن پایین باشد بازدید کننده حوصله ی صبر کردن برای بالا آمدن سایت را ندارد و به بستن صفحه طراحی سایت شما می انجامد.پس زود به زود به چک کردن سرعت طراحی سایت خود اقدام کنید.

لینک سازی داخلی
گوگل برای سایت هایی که دارای لینک داخلی می باشند ارزش و اعتبار خاصی را قائل می باشد و بسیار در نظرش مهم می شمارد پس به هیچ عنوان لینک دهی داخلی را دست کم نگیرید با ایجاد این کار می توانید بازدید کنندگان را کنجکاو کنید تا در سایت شما بمانند در قدیم تعداد دفعاتی که در یک صفحه می خواستید لینک سازی داخلی دهید محدودیت داشت اما امروزه با پیشرفت دنیای اینترنت این محدودیت وجود ندارد و در یک صفحه تا دفعات دلخواه می توانید به دیگر صفحات لینک دهی کنید.

نقشه طراحی سایت
هر طراحی سایت باید از یک نقشه سایت برخوردار باشند تا راحت ترایندکس شوند وجود نقشه برای هر طراحی سایتی می تواند راهنمای خوب و دسترسی پیدا کردن راحتی را برای سایت اجرا کند.

وجود تصاویر و ویدیو در سایت
وجود تصاویر و ویدیوهای مرتبط که برای بیش تر توضیح دادن مطلب و یا آموزش قسمتی بنا می شود در جذب بازدید کننده و افزایش ترافیک سایتتان بسیار تاثیرگذار می باشد اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید به خاطر بسپارید که وجود عکس از محصول ، با کیفیت خوب می تواند در جذب مشتری و خرید آن ها از محصول بسیارتاثیرگذار باشد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش