نکات طراحی سایت حرفه ای

نکات طراحی سایت حرفه ای

نکات طراحی سایت حرفه ای


نکات طراحی سایت حرفه ای
طراحی سایت طراحی وب سایت   در طراحی سایت شما کاربران می بایست بدون نیاز به نگرانی در مورد چگونگی دسترسی به اینترنت، بتوانند به آنچه نیاز دارند دسترسی پیدا کنند. توسعه دهندگان و طراحان سایت باید این موضوع را ایجاد کنند که می توانند به راحتی نگهداری و به روز شوند. وب بهتر است بیش از کار، خوب کار می کند - برای کسانی که آن را مصرف می کنند و کسانی که آن را ساخت.
یک طراحی سایت موفق یک وبسایت کارآمد است. کارایی در قلب پروژه های ما است، چه در قالب دسترسی، پاسخگویی، استراتژی محتوا یا عملکرد بارگذاری صفحات. از انتخاب املا CSS مناسب برای پرسیدن سؤال های حیاتی که کل پروژه را قابل قبول می سازد، کارآیی فقط در مورد رفتن سریع تر نیست، بلکه در مورد ساختن چیزها بهتر است. در مورد خوب است، همدلی.

در پروژه های طراحی سایت سوالات متعدد از کارفرما بپرسید

"برای چه کسی آن را ساختی؟ "چرا آنها به آن نیاز دارند؟ کجا آنها از آن استفاده می کنند؟ چه دستگاه هایی استفاده می کنند؟ آیا شما با آنها صحبت کرده اید؟ اگر نه، چه کسی است؟ چطور می دانید که چه زمانی انجام می شود؟ طرح آزمایش چیست؟ آیا کسی که نمونه اولیه را تولید می کند؟ آیا می دانید چه چیزی از شما خواسته شده است؟ آیا پاسخ به هر یک از این سوالات را دارید؟ نه، قبل از ساختن آنها پاسخ دهید. "

توجه به دسترس پذیری در طراحی سایت

یکی از بنیانگذاران پرچ راشل اندرو می گوید: "وب رسانه ای قابل دسترسی است." "یک سند HTML را می توان توسط هر کسی در هر دستگاه در کمترین اتصال مشاهده کرد. هر انتخابی که شما را به عنوان یک طراح یا توسعه دهنده می گیرد می تواند از قابلیت دسترسی ذاتی آن محافظت کند یا آن را به آن آسیب برساند. این قدرت زیادی است که وجود دارد. از آن عاقلانه استفاده کنید. "

ایتم لود بیشتر در طراحی سایت به منظور لود متناسب با خواسته کاربر

براد فریست طراح وبسایت مشهور می گوید: "هر صفحه وب شامل" چیزی "و دسته ای از چیزهایی است که" چیزی "نیستند. "بارگیری محرمانه یک ابزار ضروری برای ایجاد تجربیات غنی است که هنوز بارگذاری سریع و اولویت بندی محتوای اصلی هستند. به دنبال فرصت هایی برای بارگیری دکمه های اجتماعی، نظرات، محتوای مربوطه و غیره است. برای کسب اطلاعات بیشتر، نگاهی اجمالی به این مقاله توسط جرمی کیت. "

تصاویر در طراحی سایت خود را ریسپانسیو نمایید

تصاویر پاسخگو پیچیده است، اما در حالی که RICG مشخصات را با هم به دست آوردیم، ما فرصت هایی برای برنده شدن سریع پیدا کردیم - نحوهای کوتاه که می تواند تفاوت زیادی برای کاربران ایجاد کند. " "یکی از آن ها افزودن یک ویژگی نوعی بر روی منبع بود که به شما این امکان را می دهد که فرمت های متفاوتی از تصاویر ارائه دهید.

زبان جاوا اسکریپت در طراحی سایت

هرگز قدرت console.log را نادیده نگیرید. "هنگامی که در تلاش برای درک یک خط خاص، آن را با یک قطعه مفید مفید تلقی کنید. چیزی مانند console log ('foo؛ a =' a) به شما کمک خواهد کرد که بدانید چه چیزی مربوط به یک تابع foo است. ایزوله کردن یک اشکال، ورود به سیستم در همه جا که شما فکر می کنید منطقی است، با کنسول log (boom1)، console.log (boom2) و غیره، بنابراین شما می توانید دقیقا کدورت را شکستن ببینید. "

کدنویسی خود را در طراحی سایت آسان کنید

آیا شما تا به حال نیاز به بازگشت ارزش، اما فقط اگر یک تست دیگر درست می شود؟" از coder و طراح ساچا گریف می پرسد. "به عنوان مثال، شما ممکن است چیزی بنویسید:
if (user.isAdmin()) { return password; } else { return false; }
"شما در واقع می توانید این را ساده تر کنید:
بازگشت user.isAdmin () && رمز عبور؛ "اگر کاربر user.isAdmin () false را برمی گرداند، کل عبارت به false باز می گردد. با این حال، اگر user.isAdmin () true را برمی گرداند، بیان مقدار مقدار رمز را نشان می دهد."

تبدیل پیکسل به درصد در طراحی سایت

"یک راه ساده برای شروع انتقال یک سایت از عرض ثابت به فرمت پاسخگو، تبدیل تمام عرض آن به درصد و حذف شناورها است." Inayaili de León Persson، مدیر وب در Canonical می گوید. "اگر ظرف اصلی شما 900 پیکسل عرض باشد، آن را به جای حداکثر عرض تغییر دهید - ستون ها و عناصر دیگر را به درصد که در صفحه می گیرید به جای واحدهای پیکسل و غیره تغییر دهید و سپس به سایت خود در چند مورد نگاه کنید. دستگاه ها و ایده خوبی از مراحل بعدی می باشد: ممکن است آنها کمتر و راحت تر از آنچه شما فکر می کنید. روند ساخت ubuntu.com پاسخگو در اینجا مورد بررسی قرار می گیرد. "