نقش پس زمینه های متحرک در طراحی سایت حرفه ای

نقش پس زمینه های متحرک در طراحی سایت حرفه ای

نقش پس زمینه های متحرک در طراحی سایت حرفه ای


نقش پس زمینه های متحرک در طراحی سایت حرفه ای
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران پس زمینه های ویدئویی ممکن است یکی از محبوب ترین تکنیک های سال در طراحی سایت باشد و به ویژه با استفاده از اقدام سریع گام به مقدار زیادی برای نگاه کردن به احساس تقریبا دیوانه وار. از غول هایی مانند به طراحی سایت های کوچکتر تقریبا در هر سبک، جریان ویدئو به سرعت تبدیل به یک بخش حیاتی از چشم انداز طراحی سایت می شود. برخی از اولین طراحی سایت هایی که از ویدئو پس زمینه استفاده می کنند، فیلم واقعی خود بودند. به عنوان مثال، سایت از یک پیش نمایش واقعی از فیلم به عنوان پس زمینه در فرمت های دانلود نیز استفاده می کند استفاده می کند. ظهور ویدیو به عنوان یک تکنیک طراحی سایت، کمی با نوآوری آن ارتباط دارد. پیش زمینه های ویدئویی تمام صفحه فقط چیزی نبودند که بسیاری از مرورگرها و اتصالات اینترنت بتوانند تا معرفی و گوشی های هوشمند با قابلیت ویدئوی با کیفیت بالا رسیدگی کنند. هر گونه بحث از ویدئو باید تولید را به حساب آورد.

روش های سه گانه در طراحی سایت

این که آیا این یک درمان سوررئالیستی مانند فیلم پس زمینه سیاه و سفید سفید یا یک مونتاژ مقصد واقعی تر مانند است، شما باید با اشباع و نرخ فریم بازی کنید تا ویدیوها جذاب باشند بدون این که در طراحی سایت منحرف شوند. فقط داشتن یک ویدیو کلی کافی نیست تمام تکنیک های سینمایی برای ایجاد یک فیلم بزرگ و فریم، بزرگنمایی و پانسیون به نام چند و به همان اندازه برای فیلم های طراحی سایت مورد نیاز است، حتی اگر به عنوان پس زمینه استفاده شود. آشپزخانه کار بسیار خوبی برای قرار دادن تعداد زیادی از کلیپ های کوتاه برای نشان دادن هزینه و فضای آن است. ویدیو در زوایای مختلف شلیک می شود و بعضی از کلیپ ها در حالت زمان گذرا قرار می گیرند در حالی که دیگران به دنبال تنظیم تنه در طراحی سایت هستند. طراحی حرفه ای قالب طراحی سایت که جدید ترین مقاله ی وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

پنج دستورالعمل برای استفاده از ویدئو HD در چارچوب طراحی سایت

توجه به طول ویدیو و مدت زمان و ویدئو پس زمینه باید یک داستان بصری است که کاربران می توانند احساس در عرض چند ثانیه می گویند. جایی که بین 10 تا 30 ثانیه یک هدف خوب برای زمان حلقه است. صدای خاموش را خاموش کنید. صدا برای عده زیادی از کاربران هنوز یک عنصر پخش اتوماتیک قطبی در طراحی سایت است. اگر قصد استفاده از صدا دارید، به طور پیش فرض به حالت خاموش تنظیم شده است. تمرکز بر زمان بارگذاری، در حالی که ویدئو HD سرگرم کننده است، آن را نباید طراحی سایت خود را خم شدن. مهم نیست که چگونه ویدئو شما شگفت انگیز است در صورتی که کاربران در طول زمان بارگیری آهسته ترک کنند. جایگزین ها را در نظر بگیرید، بعضی دستگاه ها نمی توانند HD را ارائه دهند. در Google Analytics برای نشان دادن دستگاه های محبوب ترین خود، آن را بررسی کنید، سپس بر اساس آن طراحی سایت کنید.

تصاوير متحرك و نقش آن در طراحی سایت

معمولا، شما خواهید دید که شما می خواهید از یک تصویر ثابت به عنوان یک گزینه پشتیبان استفاده کنید. با کیفیت ویدیو، این که آیا شما فیلم خود را، استخدام کسی برای انجام این کار و یا استفاده از ویدئو سهام، آن نیاز به درجه بالا از نظر کیفیت بصری در طراحی سایت است. نه تنها باید در یک چارچوب با کیفیت بالا کار کند، بلکه باید در واقع کیفیت HD باشد. درست مثل یک عکس، ویدئو در هر رزولوشن بالاتر از آن چه که در اصل گرفته شده است، از هم جدا می شود. طراحی سایت، به ویژه هنگامی که به ویدیو پس زمینه می آید، در حال تبدیل شدن به یک تجربه سینمایی است. ویدئو HD در طراحی سایت ها یک تجربه کامل چند رسانه ای با لایه های اطلاعاتی که از طریق یک پس زمینه متحرک منتقل می شود، ایجاد می کند.
انیمیشن پس زمینه HD در فضای بین تصاویر ساکن و طراحی زندگی می کند، زیرا این انیمیشن ها اغلب حاوی عناصر متحرک در طراحی سایت هستند. به نظر می رسد که به عنوان مودبانه به عنوان انیمیشن بارگذاری، اصول برای چندین دهه تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. با این حال، چه چیزی تغییر کرده است سطح کیفیت ارائه شده توسط صفحه نمایش HD در طراحی سایت است.

انیمیشن پس زمینه HD و نقش آن در طراحی سایت

کلید انیمیشن موفق HD زمان بندی در طراحی سایت است. انیمیشن ها باید اثر صاف و بدون درز داشته باشند. هر حلقه باید به کاربر نرسد. همان طور که در تارنماهای طراحی سایت 2015 و 2016 توضیح داده شده، توصیه می کنیم این پنج نکته را ذکر کنید استیک به یک انیمیشن ساده، داستانها یا اقدامات بیش از حد پیچیده ممکن است موجب افزایش فشارهای شناختی شوند، بنابراین اساسا به طور بی عیب و نقص قبل از ساخت هر روایت پیچیده را در طراحی سایت اجرا می کنند. برای اتصال به رابط کاربر از رنگ روشن و نشانه های روی صفحه استفاده کنید. برای مثال، با یک انیمیشن شناور ساده مانند یک رنگ تغییر لینک در طراحی سایت شروع کنید. رنگ درخشان از پالت رنگ خود را برای حالت شناور به منظور توجه به انیمیشن در نظر بگیرید.
یکی دیگر از نشانه های بصری مانند گسترش نامه های رنگی در حالت شناور تاکید بیشتری خواهد داشت. این ابزار ساده می تواند به تشخیص عمل کاربر مورد نظر در طراحی سایت کمک کند. قابلیت استفاده از صفحه نمایش HD ، برای بهترین کیفیت تصویری، از فرمت های تصویری قابل مقیاس مانند بردار استفاده کنید. انیمیشن رویکرد مانند ویدئو، همان ظرافت برای انیمیشن ها اعمال می شود. برای مثال، اجتناب از حرکات و یا عناصری نظیر صدائی که ممکن است کاربران را آزار دهد در طراحی سایت اجتناب کنید. برنامه ریزی انیمیشن برای مخاطبان مناسب، در حالی که بسیاری از طراحان فکر می کنند در انیمیشن و تصویر در همان زمان، ممکن است برای هر طراحی سایت مناسب نباشد.

طراحی سایت منحصر به فرد

یک پس زمینه HD تنها زمانی عمل می کند که به عنوان یک لایه دیگر از اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد. یک تصویر پدیداری، ویدیو یا انیمیشن نمی تواند این کار را تنها انجام دهد و شما باید رابطه آن را با سایر محتوای روی صفحه در طراحی سایت ببینید. در اینجا سه مورد مطالعات کوتاه از طراحی سایت هایی که همه آن ها را با هم ترکیب کرده اند، اینجا است. استودیو طراحی آدیداس با استفاده از تکنیک های مختلف با تصاویر بزرگ و پر جنب و جوش به منظور جذب مردم برای پیوستن به نیروی کار خود. پس زمینه تمام صفحه در واقع به یک ویدیو لینک می شود و اقدامات اسکرول از اثرات اختلاف منظر برای هدایت کاربران از طریق خطوط تولید و اطلاعات در طراحی سایت استفاده می کند.
تصاویر شارپ با همان نوع تیز زوج می شوند. رنگ ها یک سلسله مراتب بصری را به طریقی که غلبه بر آن نیست، ایجاد می کنند. همان طور که همیشه، توجه به جزئیات. با توجه به طراحی سایت و کاربران شما، انیمیشن می تواند کارتونی، نمایش ویدئویی و یا به سادگی حرکت در یک چارچوب تصویری را لمس کند. انیمیشن را می توان از طریق تعامل کاربر، شیپور خاموشی، پیمایش یا کلیک موس - یا آن را می توان در فرمت خودکار بازی کار می کنند.

اهمیت پس زمینه در طراحی سایت

هنر تصویر پس زمینه را کامل کرده است که به شدت بر اصول سنتی عکاسی هنری معروف است. تصویر HD شامل جزئیات زیادی است اما غلبه بر آن نیست. تصویر همچنین روی صفحه نمایش را گسترش می دهد به طوری که شما می توانید جدول را از هر دو طرف در طراحی سایت گسترش دهید، که در واقع در قطعنامه های صفحه نمایش متفاوت است. رنگ همچنین تصویر را به عنوان یک عنصر پس زمینه ایجاد می کند، تمرکز خود را بر روی اطلاعات روشن تر و پوشش داده شده به تماس با عمل در طراحی سایت قرار می دهد.
دارای یک پس زمینه تصویری با عناصر چند لایه است، از جمله پیمایش پایین صفحه، آیکون های رسانه های اجتماعی، هدر نام تجاری و لینک های اصلی در مرکز صفحه. هر لایه محتوایی با تصویر پس زمینه ارتباط برقرار می کند و از آن جدا می شود به طوری که به شما اجازه می دهد تا تقریبا تمام لایه های روی صفحه را در یک بار در طراحی سایت ببینید. این طراحی سایت هماهنگی خوب داخلی را حفظ می کند، زیرا صفحات در سراسر طراحی سایت از همان فرمت لایه بندی شده بر روی تصاویر و انیمیشن حرکت پیمایش استفاده می کنند.

اهمیت داشتن یک طراحی سایت حرفه ای

در حالی که پیشینه های HD اخیرا محبوبیت زیادی به خود گرفته است، این کاملا منصفانه نیست که آن ها را تنها به عنوان یک روند بنویسید. در عوض، آن ها محصول سودمندی هستند که در نهایت با پیشرفت های تکنولوژیکی در طراحی سایت مطابقت دارند. این به این معنی است که مردم به سادگی طرح های HD را خسته نمی کنند و به چیزهای بعدی حرکت می کنند. به عنوان بخش رو به رشدی از یک صنعت غنی بصری، این باعث می شود که آن ها یک تکنیک مشخصا ارزش یادگیری را در طراحی سایت ایجاد کنند. برای شناخت بیشتر تکنیک های طراحی سایت آینده ساز، از طریق ، رایگان طراحی سایت های طراحی وب را بررسی کنید. این راهنمای 10 مورد از مفیدترین روندها را با تخریب طرح برتر امروز از شرکت هایی مانند و بسیاری دیگر، توضیح می دهد.