نقش لینک UTM در طراحی سایت

نقش لینک UTM در طراحی سایت

نقش لینک UTM در طراحی سایت


نقش لینک UTM در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران تمامی طراحی سایت های فعال در موتورهای جستجو روزانه مورد بازدید تعداد بیشماری از کاربران قرار می گیرند. آمار بازدید از طراحی سایت برای هر مالک طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است. از این رو لینک UTM به عنوان یک ابزار مناسب جهت آمارگیری میزان بازدید از طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

منظور از UTM در طراحی سایت چیست؟

UTM یک شرکت نرم افزاری است که گوگل در سال 2005 نسبت به خرید آن اقدام نمود. این نرم افزار با گذشت مدتی کوتاه به یک ابزار مناسب و پرکاربرد جهت تعیین میزان بازدیدکنندگان از طراحی سایت تبدیل گردید. UTM به صورت یک کد به آخر هر لینکی که بخواهیم از آن آمارگیری کنیم اضافه می شود و به صورت یک گزارش تعداد آمار بازدیدکنندگان را از طراحی سایت به شما ارائه می دهد. همچنین UTM این امکان را برای شما فراهم می کند که در هر بازده ی زمانی میزان بازدیدکنندگان را از محتوا یا هر آن چه که در طراحی سایت خود در زمان مشخص به اشتراک گذاشته اید مشخص نماید.

نکات مهم جهت وارد کردن کدهای UTM به صورت دستی عبارتند از:

• استفاده از کدهای UTM بعد از آدرس لینک
• حساس بودن به حروف بزرگ و کوچک
• استفاده از علامت سوال به صورت انگلیسی قبل از وارد کردن کدهای
UTM • استفاده از علامت = جهت مقداردهی هر پارامتر
• استفاده از & جهت جدا کردن هر پارامتر
• استفاده از خط تیره جهت جدا کردن عبارات
• استفاده از + جهت بکارگیری کلمات کلیدی

شرکت طراحی سایت نونگار پردازش

مفتخریم با وجود سابقه ی طولانی و استفاده از به روزترین تکنولوژی ها و بکارگیری متخصص ترین تیم متشکل از برنامه نویسان، گرافیک کاران، سئوکاران پروژه ی طراحی سایت خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید. از جمله عوامل تخصصی که این شرکت در طراحی سایت حرفه ای پیاده سازی می نماید می توان به سئو و بهینه سازی، قابلیت ریسپانسیو، امنیت، سرعت بالای لود شدن و... اشاره کرد. با مطالعه ی مقاله ی کاربردی اصول جذابیت طراحی سایت به راحتی می توانید با رعایت اصول و قوانین وب سایت خود را جذاب کنید.