نقش شبکه های اجتماعی در بازایابی طراحی سایت

نقش شبکه های اجتماعی در بازایابی طراحی سایت

نقش شبکه های اجتماعی در بازایابی طراحی سایت


نقش شبکه های اجتماعی در بازایابی طراحی سایت اگر از توییتر برای تجارت استفاده می کنید و بخش مناسبی از زمان بازاریابی خود را در توییتر صرف می کنید همانطور که پیشنهاد می کنیم انجام دهید احتمالاً با یک چت توییتر سازمان یافته روبرو شده اید. هنگامی که به خوبی انجام شد چت های توییتر می توانند یک تن از تعامل های اجتماعی در طراحی سایت ایجاد کنند ، موارد زیر را افزایش دهند و حتی ممکن است شما را به نقش یک رهبر فکری تنظیم کننده در صنعت شما سوق دهند.
ضعیف انجام نشده است و شما در واقع می توانید به ارزش نام تجاری خود آسیب بزنید. این راهنما به طراحی سایت شما کمک می کند تا در مرحله ساده و اما مهم به یک عضو اصلی چت توییتر تبدیل شوید. هشتک گذاری در طراحی سایت در حالی که تنها کانال اجتماعی استفاده از هشتگ نیست ، هنگام بازاریابی در توییتر از هر شبکه اجتماعی دیگر مهمتر است هر زمان که از توییتر برای تجارت در طراحی سایت استفاده می کنید.

بررسی مزیت های هشتک گذاری در طراحی سایت

مطمئن شوید که مربوط به نام تجاری شما است و بسیاری از میزبان گپ از نام یا نام تجاری شرکت خود در این برچسب برای مارک های بیشتر در طراحی سایت استفاده می کنند. بین رعایت و فروش بودن بسیار خوب است ، و باید حتما در سمت راست آن بمانید. آن را کوتاه و خوشحال نگه دارید و برچسب خود را به اندازه کافی مختصر نگه دارید تا جایی که فضای زیادی را برای شرکت کنندگان در چت خود برای نوشتن توییت های معنی دار در طراحی سایت باقی می گذارد.
به یاد داشته باشید ، هشتگ در هر گوی در طول گپ ظاهر می شود به خاطر سپردن و تایپ کردن آن آسان شوید می خواهید مطمئن شوید که چت توییتر برای مهمانان شما سرگرم کننده و آسان است و برچسب باید آن را منعکس کند. اگر کاربران هشتگ شما را اشتباه نگیرند ، توییت آنها توسط دیگران که چت را دنبال می کنند دیده نمی شوند. این بد است ، زیرا مهمانان شما به سرعت به چت توییتر که نتیجه درگیری سریع در طراحی سایت منجر نمی شود.

انتخاب موضوع مناسب در طراحی سایت

یک موضوع گپ توئیتر خوب گرد انتخاب کنید و یکی از اشتباهاتی که افراد هنگام استفاده از توییتر برای تجارت می کنند انتخاب موضوعات چت توییتر کسل کننده یا بسیار تخصصی برای تشویق مشارکت افراد خارج از طاقچه است. از دست می دهند. پا را روی انگشتان پا قرار ندهید و مهمتر از همه ، هرگز تصور نکنید که هشتگ شما بی نظیر است تا زمانی که آن را در توییتر و طراحی سایت هایی کاملاً جستجو نکرده باشید.
شما باید مطمئن باشید که برچسب مورد نظر شما توسط دیگران مورد استفاده قرار نمی گیرد زیرا این نوع اشتباه می تواند باعث سردرگمی برند ، شرمساری و اقدامات قانونی احتمالی شود. انتخاب هشتگ مناسب مهم است و هرگز مهم تر از آماده شدن برای گپ توییتر شرکت شما نیست. به عنوان دعوت یا رمز ورود به طرف خود به آن فکر کنید. هرچه که به نظر می رسد استرس زا باشد ، داشتن هشتگ مناسب در طراحی سایت ممکن است چت توییتر شما را درست کرده یا از بین ببرد.

طرح سوالات مناسب در طراحی سایت

سؤالات قانع کننده بنویسید و بیشتر چت های توییتر از نوع هستند بنابراین ضروری است که سؤالات خود را به روشی تنظیم کنید که مشارکت شرکت کنندگان را ترغیب کند و بحث را در مسیری که شما می خواهید در طراحی سایت هدایت کنید. یک قاعده کلی این است که در ابتدا حدود سؤال بنویسید که می توان آنها را تا هفت یا هشت حل کرد. اگرچه نشان دادن تخصص شما در طراحی سایت مهم است هوشمندانه است که هنگام بازاریابی در توییتر است.
به دنبال تبدیل خارج از حلقه داخلی خود باشید یک راه برای انجام این کار این است که موضوع اولین گپ توییتر خود را در سطح قرار دهید. این باعث پیروان جدید و کنجکاوی بیکار خواهد شد که ممکن است برای مشارکت در مکالمه ای که به دانش مشابه گورو درباره موضوع مورد نظر در طراحی سایت احتیاج دارد بیش از حد مرعوب شوند. هشت سؤال که در طول یک ساعت پرسیده می شود ، معمولاً کافی است تا زمان کافی برای پاسخ و بحث بین سوالات فراهم شود.

اشتراک گذاری در طراحی سایت

سؤالات خود را برنامه ریزی کرده و به اشتراک بگذارید و با فرض اینکه شما می خواهید میزبان یا مجری ویژه مهمان باشید ایده ای عالی که در نکته شماره توضیح خواهیم داد به آنها و دیگران در تیم رسانه های اجتماعی خود اجازه دهید تا ببینند و نظر دهند. در مورد سوالات قبل از چت این به هم میهمانان زمان می دهد تا پاسخ هایی متناسب با محدودیت های شخصیت ها را تهیه کنند ، و همچنین پیوندهایی را که می خواهند.
در طراحی وب سایت به اشتراک بگذارند کوچک شود مطمئناً ، گپ باید احساس زنده را حفظ کند ، اما همه فکر نمی کنند یا می نویسند به خوبی روی انگشتان خود قرار می گیرند. ترکیبی از پاسخ های فکری و اظهارات خارج از دکمه شرط بندی ایمن تر از آن است که امیدواریم همه بتوانند به سرعت و فصیح اظهارات خود را در محیط سریع قدم زدن در یک گفتگوی توییتر توییت کنند. خوب است که در صورت عدم موفقیت هر یک از سؤالات اصلی شما است.

چت توییتر خود را جهت طراحی سایت ارتقا دهید

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک مقاله کوتاه درباره چت توییتر خود بنویسید از جمله هشتگ ، تاریخ ، ساعت و موضوع و ارسال آن در وبلاگ خود. این یک صفحه فرود جدید برای ترویج و هدایت ترافیک از طریق کانال های اجتماعی شما در طراحی وب سایت ایجاد می کند. هر روز منتهی به این رویداد ، گپ توییتر خود را در تمام صفحات رسانه های اجتماعی خود ذکر کنید و یک گرافیک سفارشی ایجاد کنید.
تا توجه بیشتری به پست های خود کنید سایت هایی مانند کانوا از الگوهای پیش اندازه گیری شده عالی برای ارائه سریع و به صورت رایگان طرح های تبلیغاتی در طراحی سایت استفاده می کنند. چند سوال جایزه در آستین خود داشته باشید. وقتی در توییتر جهت طراحی سایت بازاریابی می کنید ، موارد کمی وحشیانه تر از این است که توییت های شما نادیده گرفته شوند ، زیرا در فضای خالی فضای اینترنت اختصاص داده شده است.

برنامه ریزی در طراحی سایت

برنامه ریزی برای موفقیت اما آماده شدن برای فاجعه به یاد داشته باشید زمانی که از برنامه های مورد علاقه خود در نتفلیکس لذت می برید و اینترنت شما را به صورت آفلاین خط می زد آزار دهنده است ، درست است حال تصور کنید که همان ارائه دهنده اینترنت سئو سایت چهار دقیقه دیگر به دنیای چت توییتر ناشناس خود خاموش شد برنامه ریزی برای چنین تراژدی فنی اطمینان حاصل خواهد کرد که نمایش شما را در طراحی سایت ادامه خواهد داشت.
صرف نظر از این که خدایان چه موقع به شما تعطیل می کند برای جلوگیری از وقوع سکوت ناگوار در سکوت رادیویی ، چت خود را با شریک زندگی خود که از یک مکان دیگر یا حداقل اتصال به اینترنت متفاوتی در ارتباط است در طراحی سایت انجام دهید. به چیزهایی که هیچ کس به آنها در طراحی سایت همیت نمی دهد می پردازند تهیه برخی از سؤالات پشتیبان ممکن است شما را سریع از گردنبند خارج کند.

سرعت لود شدن در طراحی سایت

کلید یک تجربه لذت بخش کاربر برای مهمانان چت توییتر شما ، کنترل جریان اطلاعاتی است که آنها در خوراک خود مشاهده می کنند. در گپ های کوچکتر که تنها تعداد معدودی از شرکت کنندگان ممکن است شما نیاز به سؤالهای خود داشته باشید و در طراحی سایت سعی کنید در مورد پاسخ ها صحبت کنید تا مکالمه ادامه یابد. با این حال ، اگر گفتگوی شما یا مهمانی توییتر شما قابل توجه باشد می گویند شرکت کننده پاسخ ها می توانند با سرعت گیج کننده پرواز کنند.
در صورتی که خیلی از سوراخ های خرگوش غیرمولد خراب شود باید کنترل را حفظ کنید تا اوضاع را در برنامه خود جهت طراحی سایت نگه دارید و گهگاهی در مکالمه بچرخید. با این گفته به شرکت کنندگان اجازه دهید خودشان باشند ، زیرا طنز می تواند عنصر اصلی یک مهمانی لذت بخش توییتر با میهمانان بازگشت باشد. استفاده از توییت چت جهت طراحی سایت اگرچه هیچ مشکلی با استفاده مستقیم از توییتر برای مدیریت گپ شما وجود ندارد.

نتیجه گیری

اگر شما یک برنامه توییتر شخص ثالث را اتخاذ کنید زندگی شما بسیار ساده تر خواهد شد. یکی از بهترین توییت چت است. به همین دلیل است این امکان را به شما می دهد تا یک اتاق گفتگو را ایجاد کنید اگر شما را به یاد بیاورید که در آن شما و شرکت کنندگان فقط توییتهای چت خود را بدون حواس پرتی که ممکن است در صفحه توییتر خود مشاهده کنید می بینید. این برنامه به طور خودکار هشتگ شما را در انتهای هر توییت اضافه می کند در حالی که هنوز ابزارهای دیگر توییتر مانند بازتوییت ، نظر ، اظهار نظر و تعداد کاراکترها را در اختیار طراحی سایت شما قرار می دهد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش