نحوه ی ایجاد سربرگ در طراحی سایت

نحوه ی ایجاد سربرگ در طراحی سایت

نحوه ی ایجاد سربرگ در طراحی سایت


نحوه ی ایجاد سربرگ در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران بنابراین اغلب ما به یک روند طراحی سایت به عنوان چیزی بیش از آن نگاه می کنیم و یک روند طراحی. اما مهم این است که در پشت این روند نگاه کنید تا تاثیرات بازار و جنبش های روان شناختی را که بر آنها تاثیر می گذارند و رانندگی می کنند را ببینید. امروزه یکی از مهمترین تأثیرات بازار در طراحی سایت، گسترش سریع دستگاه های موبایل است که برای مرور وب استفاده می شوند. این رشد تنها ادامه خواهد یافت. در ژانویه سال جاری، 8.5 درصد از طراحی سایت های وب جهانی از دستگاه های تلفن همراه دستی گرفته شده است و تعدادی از کاربران تلفن همراه در معرض 1.2 میلیارد عدد قرار دارند. همانطور که کاربران بیشتر ترجیح می دهند قرص را به لپ تاپ و دسکتاپ، تقاضا برای طراحی سایت پاسخگو افزایش می یابد.
طراحی برای دستگاه های تلفن همراه یک بازی کاملا جدید است، به ویژه که روانشناسی و اهداف کاربر متفاوت است، طول های کمتری دارند و پهنای باند گران تر است. بسیاری از گرایش های طراحی که ما در حال حاضر شاهد آن هستیم، از این تحول به سمت محتوای طراحی سایت همراه متناسب است. بیایید به برخی از گرایش های طراحی هدر نگاه کنیم که می توان انتظار داشت که به عنوان فناوری تلفن همراه در طراحی سایت رشد کند.

منظور از اسکومومورفیک در طراحی سایت

منظور از اسکومومورفیک در طراحی سایت با توجه به بعضی (با غالبا غالبا کم اهمیت) بیش از حد در طراحی سایت استفاده می شود، به معنای حفظ ویژگی های از طرح های قدیمی و اغلب فیزیکی که در آن این ویژگی ها دارای یک هدف خاص و یا دلیل است. این اغلب در برنامه های سینت سایزر اپل نشان داده شده است که با «دستگیره» هایی که می توانید تبدیل کنید، «لغزنده ها» را که می توانید حرکت دهید، یا «کابل ها» که می توانید آن را وصل کنید.
در طراحی سایت نشان می دهد. در طراحی سایت زیر نشان داده شده است، توجه کنید که طراح هوشمندانه از نمایشگر لپ تاپ به عنوان یک ظرف برای آخرین اخبار استفاده می کند. عناصر دیگر در طراحی ساخته می شوند تا شبیه اشیاء واقعی باشند. به طور کلی، یک اتاق در یک خانه شبیه سازی می کند. ، در این مورد، صرفا تزئینی در طراحی سایت است.

روش های مختلف اسکومومورفیک در طراحی سایت

در مقیاس ظریف تر، این تکنیک به روش های مختلفی در طراحی سایت ارائه می شود، مانند: با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! با وجود آنتاگونیسم برخی از طراحان نخبه، طراحی اسکومومورفیک مزایای بسیاری از لحاظ قابلیت استفاده در طراحی سایت دارد. برای یک، این رابط را راحت، دوستانه و آشنا می سازد. این محیطی ایجاد می کند که کاربران به راحتی می توانند بدون نیاز به کلیک بر روی دکمه «راهنما»، برنامه را کار کنند. این کاربران را تشویق می کند تا "برای خودشان فکر کنند" با جذاب کردن آنها برای کشف کردن.
هنگامی که به درستی استفاده می شود، طراحان اجازه می دهند تا به طور موثر از هدف یک برنامه یا طراحی سایت ارتباط برقرار کرده و به کاربران کمک کنند آنچه را که سریع تر نیاز دارند پیدا کنند. بعد از همه، سرعت در مرور تلفن همراه بسیار مهم است. به خوبی در طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد نیازهای کاربر را بیشتر از آنچه طراح آن را دوست دارد. با دليل خوب، طراحان بسياري همچنان از آن استفاده مي کنند و حداقل تا زماني که در طراحی سایت يک روند ديگر هم همراه باشد.

سربرگ مرکزی در طراحی سایت

دستگاه های موبایل ورزش های کوچکتر و رزولوشن پایین تری نسبت به اکثر مانیتورهای کامپیوتر در طراحی سایت انجام می دهند. عناصر صفحه مرکزی باعث جذابیت بصری و تعادل به یک صفحه نمایش داده شده در قطعنامه های کوچکتر می شود. در قطعنامه های بالاتر، آن را به هویت طراحی سایت اضافه می کند، مناسب برای مارک های در حال ظهور است.

بررسی تایپوگرافی بزرگ در طراحی سایت

کاملا تعدادی از طراحی سایت های جاری فونت ها را در ابعاد گریگنتون نشان می دهد. این باعث می شود که کاربران برای مشاهده متن روی رایانه لوحی یا گوشی هوشمند در طراحی سایت راحت تر باشند. همچنین دارای مزایای اضافه شده است: تاثیر بیشتر با تصاویر کمتر. با کاهش بر روی عناصر گرافیکی و استفاده از تایپوگرافی موثر و فونت های دقت انتخاب شده، کاربران مجبور نیستند پهنای باند زیادی در طراحی سایت صرف کنند تا پیام اصلی را در یک صفحه وب ببینند. طراحی سایت های طراحی شده در این راه جذاب به کاربران تلفن همراه هستند.
همانطور که بازار تلفن همراه همچنان رشد می کند، می توان انتظار داشت که این روند طراحی سایت به مدت طولانی ادامه یابد. نامه های بزرگ توجه. طراحان از آن استفاده می کنند تا اهداف یک طراحی سایت را به زودی به زحمت در اختیار شما قرار دهند. عنوان Zurb زیر یک پیام عمیق را به مشتریان در چهار کلمه ارائه می دهد هدر عظیم کوین تامپسون به شما این امکان را می دهد تا پیش از این متوجه شوید که این یک طراحی سایت شخصی و تجاری نیست. متن برجسته تر با توجه به تبریک دوستانه در گوشه سمت چپ صفحه متعادل می شود.

طراحی سایت حرفه ای

معمولا از طراحی سایت های برنامه استفاده می شود، سربرگ تماس به عمل متشکل از دو قسمت اصلی است: شعار یا زمین، و دکمه ثبت نام. مطالعات نشان می دهد که قرار دادن تماس به عمل در بخش برجسته ای از یک صفحه طراحی سایت در این مورد، هدر و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد. یک کل فرم ثبت نام در سربرگ را ادغام می کند. فقط نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و آماده شروع به فروش می باشید. کاربران برای بارگذاری یک فرم دیگر نیازی به بارگذاری صفحه دیگری ندارند و این کار خوبی در طراحی سایت است.
هنگام مرور از طریق طراحی سایت ها در یک دستگاه تلفن همراه، صفحات کمتری که بارگذاری می کنید، پهنای باند بیشتری که ذخیره می کنید. گلوک دو دکمه تماس به عمل بر روی سربرگ خود در طراحی سایت ارائه می دهد. دکمه اصلی ("ثبت نام برای پخش") بزرگتر و برجسته تر رنگ است. دکمه ثانویه، از سوی دیگر، بسیار کوچکتر و سبکتر است. این توجه کاربر را نسبت به اقدام فوری بیشتری در طراحی سایت ترسیم می کند. دکمه های تماس به شکل در بسیاری از فرم ها آمده است. آنها می توانند به مشتریان یک محصول را خریداری کنند یا یک صفحه باز کنند تا بتوانند در مورد آن در طراحی سایت بیشتر بدانند. صفحه فرود برای پرندگان خشمگین: فضا دارای چهار دکمه تماس به همان اندازه برجسته است که به مشتریان چهار گزینه برای خرید بازی.

نقش تصویر برداری و هنر در طراحی سایت

نقاشی ها یک برند انسانی محور را در اختیار شما قرار می دهند و به طراحی کلی یک سبک دوستانه و غیر رسمی کمک می کنند. طراحان طراحی سایت از این به عنوان یک فرصت برای بیان خلاقیت خود استفاده می کنند. علاوه بر این، بسیاری از طراحی سایت ها از تصاویر برای نشان دادن دستورالعمل ها و یا ارائه وضوح استفاده می کنند. تصاویر در طراحی سایت در موضوعات مختلف قرار می گیرند. محله با استفاده از یک تصویر محیط زیست برای عنوان آن. ساخته شده توسط هدر نشان دهنده در خدمت دیگری است. یکی از حباب های چت در آثار هنری یک عکس از آخرین کار را در طراحی سایت نشان می دهد. هدر پانوراما شما را غرق در زیر سطح (به معنای واقعی کلمه، در واقع). لحن سورئالیستی این تصاویر به خوبی تعامل (با این حال سورئال) بسیاری از دستگاه های تلفن همراه لمسی را به خوبی در طراحی سایت می افزاید.

ضرورت ستون های باری چپ در طراحی سایت

بسیاری از طراحی سایت ها هدر را از بالای صفحه و با فشار دادن آن به نوار کناری همراه با بقیه ناوبری می گیرند. این به جلوگیری از پیمایش عمودی برای رسیدن به محتوا در یک صفحه کوچک تلفن همراه کمک می کند؛ همچنین از املاک و مستغلات اضافی در مانیتورهای رومیزی عریض در طراحی سایت استفاده می کند. طرح های جدید برای و طراحی سایت (در میان بسیاری دیگر) این را نشان می دهند. طبق گفته یاکوب نیلسن، اقتدار مشهور در قابلیت استفاده از وب، "کاربران وب 69 درصد از وقت خود را در حال مشاهده نیمه سمت چپ صفحه و 30 درصد از نیمه سمت راست را مشاهده می کنند. بدین ترتیب یک طرح متداول احتمالا طراحی سایت را سودآور تر می کند. »این بدان معنی است که هنگام جستجو جهت، بیشتر کاربران به سمت چپ صفحه اول نگاه می کنند. برای کمک به بازدیدکنندگان، ساختار و هویت یک طراحی سایت را سریعتر درک می کنیم، منحیث یک منوی خوب قرار دارد.
سرصفحه نام تجاری در سمت چپ قرار دارد. آمازون و دیگر طراحی سایت های بازار، این منو محصول خود را در سمت چپ صفحه قرار می دهند. آیا این روند طراحی به تعویق افتاده است؟ یا آیا آنها در طراحی سایت دیگر "چیزهای بعدی بزرگ" جایگزین خواهند شد؟ همانطور که مردم بیشتر و بیشتر از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند تا اطلاعات را به اینترنت برسانند، اسکومورفیسم مناسب، مینیمالیسم و تایپوگرافی هوشمند برای حفظ آن است. دیگران؟ خواهیم دید. فقط زمان می تواند بگوید.