نحوه رسیدن طراحی سایت به صفحه اول گوگل

نحوه رسیدن طراحی سایت به صفحه اول گوگل

نحوه رسیدن طراحی سایت به صفحه اول گوگل


نحوه رسیدن طراحی سایت به صفحه اول گوگل
در مقاله های گذشته در مورد اهمیت صفحه ی اول در طراحی سایت توضیح دادیم و به نکاتی اشاره کردیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد بحث ما به قسمت محتوای ثانویه واهمیت ان در طراحی سایت رسید اکنون می خواهیم به بیان مزایای محتوای ثانویه اشاره کنیم اهمیت صفحه ی اول در طراحی سایت که از جدید ترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

مزایای محتوای ثانویه در طراحی سایت

یکی از اشتباهات رایجی که در طراحی سایت ها صورت می گیرد این است تمرکز بر روی فهرستی از ویژگی ها قرارمی گیرد و اطلاعات کافی در مورد مزایا در اختیار مشتری قرار نمی گیرد باید توجه کنید که ویژگی ها حرف می زنند و مزایا می فروشند تمرکز خود را بر روی این مساله بگذارید که بازدیدکنندگان از محصول یا خدمت شما چه نفعی می برند اساله اصلی در طراحی سایت مخصوصا طراحی صفحه ی اصلی این است به مشتریان خود نشان دهید گچونه پس از استفاده از محصول یا خدمت شما زندگی شان دچار تغییر می شود و بهبود می یابد

جلب اعتماد کاربران در طراحی سایت

یکی از شاخص های اعتماد مشتریان داستان هایی است که خودشان عنوان می کنند و تجربه های خوبی که از خرید از شما دارند پس نقل قول های مشتری و گواهی های حرفه ای، نقل قول های چند رسانه ای و تعداد به اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی باعث به نمایش درامدن علاقه ی مردم به شما می شود و اعتبار طراحی سایت شما بیشتر می شود نکته مهم دیگری که در طراحی وب سایت لازم است رعایت کنید این است که کسب و کار خود را به صورت مثبت با دیگران ارتباط دهید و به خاطر داشته باشید مردم علاقه دارند دیگران را دنبال کنند پس هنگامی که می بینند دیگران به سایت شما علاقه دارند کنجکاو می شوند و این کنجکاوی دلیلی برای سر زردن به سایت و ترافیک بیشتر سایت است

اهمیت لیست امکانات در طراحی سایت و صفحه اول

لیست امکانات در طراحی سایت تهران به مشتریان بالقوه کمک می کند تا متوجه شنود در طراحی سایت چه چیزی رابا خرید به دست می اورند پس یک لیست کوتاه و جذاب از ویژگی های محصول یا خدمات خود تهیه کنید

سخن پایانی

صفحه اصلی موثردر طراحی سایت فقط به زیبایی خلاصه نمی شود. موضوع مهم این است که بازدیدکنندگان شما درک کنند که شما چه می کنید هرگز بازدیدکنندگان خود را به حال خود رها نکنید تا خود آن ها حدس بزنند که قدم بعدی چیست. ازلغات پیچیده و یا مفاهیم مبهم استفاده نکنید و مختصر و مفید بروید سر اصل مسئله. ازبازدیدکنندگان بازخورد دریافت کنید تا دریابید چگونه می توانید بهتر عمل کنید