نحوه جذب مشتریان آنلاین به طراحی سایت

نحوه جذب مشتریان آنلاین به طراحی سایت

نحوه جذب مشتریان آنلاین به طراحی سایت


نحوه جذب مشتریان آنلاین به طراحی سایت بردن مشتریان جدید یک چیز است متقاعد کردن این مشتریان پس از اولین خرید یک خرید جدید ، کاملاً متفاوت است. به همین دلیل باید ایمیل های با طراحی و سفارشی در طراحی سایت ارسال کنید. بسیاری از افراد با توجه به سیستم عامل های مدرن مانند رسانه های اجتماعی و پیام رسانی مستقیم ، خبرنامه ها را مرده اعلام کرده اند ، اما ایمیل قدیمی خوب هنوز هم کار می کند و برای متقاعد کردن مشتریان موجود برای خرید مجدد ایده آل است.
این ایمیل ها باید به چه صورت باشد هر چند وقت یکبار باید یک خبرنامه ارسال کنید و چه باید بگوید در اینجا چند نمونه از تجارت آنلاین و اینکه چرا آنها به خوبی در طراحی سایت کار می کنند آورده شده است برندسازی در طراحی سایت هنگام خرید یک محصول گاهی اوقات بلافاصله پس از خرید ، نامه ای با پیشنهادات محصول جدید در طراحی سایت دریافت می کنید. این امر به این دلیل است که بسیاری از مشتریان بلافاصله پس از خرید است.

استفاده از استراتژی مناسب در طراحی سایت

مثال خوب دیگری که با هدف شکارچیان معامله صورت می گیرد از استار باکس است هیچ چیز بهتر از کوپن نیست. بسیاری از مشتریان حتی منتظر کوپن و تخفیف در طراحی سایت هستند. پس چرا بیشتر اوقات کوپن ارسال نمی کنیم حافظه تازه ای از برند دارند با این حال بسیاری از شرکت ها خیلی بی تاب هستند و ایمیل را خیلی زود ارسال می کنند دقیقاً وقتی مشتری هنوز پاسخی نداده است و بعد دوباره پیگیری نمی کنید.
اگر ایمیل های شما خیلی عمومی و قدیمی هستند بهتر است کمی بیشتر صبر کنید قبل از یادآوری مشتریان خود برای خرید مجدد بستگی به این دارد که مشتری چند وقت پیش از محصول شما استفاده می کند. در اینجا یک ایمیل از سپهرا وجود دارد متناسب با مشتری و متناسب با آخرین خرید نمونه خوب دیگر از آمده است. داده ها و آمارها نشان می دهد که زنان بیشتر از مردان به فروشگاه آنلاین می پردازند ، بنابراین احتمالاً این شرکت است.

ارسال ایمیل به مشتریان در طراحی سایت

اگر مشتری فرصت نوشتن یک بررسی دقیق را نداشته باشد اما این شرکت هنوز هم می خواهد بازخورد را جمع کند ، باید یک نمونه از نقد و بررسی کلیک آمازون را بگیرد. بسیاری از شرکت ها نامه الکترونیکی را برای درخواست امتیاز ارسال می کنند و برخی از این شرکت ها حتی در ازای تخفیف در خرید بعدی در طراحی سایت پیشنهاد می کنند. با این حال ، مثال بالا بسیار ساده است و به هیچ وجه مزاحم نیست.
مشتری فقط باید یک بار کلیک کند از طریق ایمیل کردن به مردان موفق تر است این به سادگی یادآور خرید کرم اصلاح ریش تراش را برای خانم ارسال می کند استخدام ایمیل است این محصول مخصوص آقایان است ، اما تبلیغات به وضوح درمورد خانمهایی است که اغلب محصولات زیبایی خود را بصورت آنلاین در طراحی سایت خریداری می کنند. این ایمیل استارباکس تخفیفی را در اختیار مشتری قرار می دهد.

افزایش فروش در طراحی سایت

اغلب با هم خریداری می شود همیشه لازم نیست یک تماس برای خرید باشد اگر مشتری اولین بار محصول را خریداری نکرد ، احتمالاً دلیل خوبی برای آن وجود داشت. حالا می توانم یک پست وبلاگ کامل درباره دلایل بنویسم ، اما می خواهم در اینجا به موارد اساسی در طراحی سایت توجه کنم. چرا فقط از این ایمیل استفاده نمی کنید تا به مشتری نشان دهید که محصولات و مکمل های اضافی شما چه کاری می توانند انجام دهند.
زیرا مشتری اغلب بازدید نکرده است سه ماه پس از آخرین خرید یادآوری را برای مشتریان خود ارسال می کند. استراتژی متداول دیگر درخواست بررسی محصول در طراحی سایت است این ایمیل ها اغلب ارسال می شوند و تقریباً انتظار می رود اما مشتری همیشه وقت ندارد که یک بررسی دقیق بنویسد. بنابراین چگونه می توانید آن را کلیک کنید در اینجا چند ایده عالی برای بدست آوردن بازخورد بیشتر وجود دارد.

افزایش اعتبار در طراحی سایت

برای اکثر نمونه هایی که در بالا نشان داده شده است شما نیاز به داده های مفصلی درباره رفتار و خرید مشتریان خود دارید اما اگر مشتری هنوز چیزی نخریده باشد و فقط بخواهد به اطراف نگاه کند ، چه می شود نمی توانید کاری انجام دهید بله می توانید اگر توانستید آدرس ایمیل چشم انداز را در طراحی سایت جمع آوری کنید ، می توانید ایمیل ارسال کنید حتی اگر هنوز چیزی نخریده باشند ایمیل پایین همچنین حاوی پیشنهادات محصول است.
بر اساس محصولاتی است که مشتری قبلاً در طراحی سایت مشاهده کرده است شاید او دوست داشته باشد نگاهی دوم بیندازد. از آنجا که ما در مورد آمازون صحبت می کنیم احتمالاً می دانید که آمازون موفق ترین خرده فروشی آنلاین جهان است زیرا همه چیز را در طراحی سایت آزمایش بهبود و نظارت می کند. نمونه مشهور بخش اغلب با هم خریداری می شود. بیشتر و بیشتر فروشگاه های آنلاین این عملکرد را ارائه می دهند. نمونه های این مقاله نشان می دهد که ایده های جدید بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها نیز در طراحی سایت بهره مند شوید.

بررسی ویژگی های جمعیتی در طراحی سایت

مثال زیر مربوط به خریدهای قبلی نیست در این حالت ، درمورد پیشنهادات مبتنی بر مشخصات جمعیتی مشتریان است. آیا طی چند روز گذشته بارانی در مینسوتا باران باران شده است در این حالت ، شما می توانید یک پیشنهاد چتر برای مشتریانی که در مینسوتا زندگی می کنند در طراحی سایت ارسال کنید. بسیاری از مشتریان شما به احتمال زیاد به دنبال چتر هستند زیرا هنوز یکی از آنها را ندارید یا اینکه چتر قدیمی خراب است.
پیشنهادات محصول دیگری را به مشتریان خود ارائه می دهند. اگر مشتری تمام محصولات را خریداری نکند چه می شود آیا ایمیل در این مورد بی فایده است لزوما ایمیل بیبی فرست در بالا تشکر از مشتری است. از آنجا که مشتری به سریال های تلویزیونی دوستدار کودک علاقه مند است ، این شرکت چند دی وی دی را توصیه می کند که کودک ممکن است دوست داشته باشد و بلافاصله تخفیف در طراحی سایت ارسال می کند. حتی اگر در حال حاضر خبرنامه و ایمیل برای فروشگاه آنلاین خود ارسال می کنید.

بازاریابی در طراحی سایت

شرکت ها همچنین مشتریان خود را بسیار خوب می شناسند. مشتریان شما چه می خواهند آن را پیدا کرده و به آنها بفروش وقتی دوباره باران می بارد می خواهید چه چیزی بخرید آنها را به یک پیشنهاد غیرقابل مقاومت تبدیل کنید بازاریابی در مورد رویکرد مناسب گروه هدف ، زمان بندی و پیشنهاد عالی در طراحی سایت است. چه زمانی می توانید بهترین پیشنهاد را به مشتریان خود ارائه دهید این ایمیل ها اغلب توسط شرکت هایی است.
دستگاه های الکترونیکی تضمین شده را می فروشند ارسال می شود بسیاری از مشتریان هنگام خرید متوجه افزایش اضافی ضمانت نامه نمی شوند و ترجیح می دهند به ضمانت نامه حداقل قانونی پایبند باشند اگر اکنون به شما این مشتریان را از انقضای ضمانت یادآوری کنید ، اغلب می توانید آنها را در طراحی سایت متقاعد کنید که افزونه را خریداری کنند. ایمیل فوق با ضمانت یک وسیله نقلیه سروکار دارد. اما می توانید کارهای دیگری نیز انجام دهید.

عضویت در طراحی سایت

شما ممکن است هنوز نتایج مورد نظر خود را به دست نیاورید حتی اگر آهنربای سرب خوبی هم داشته باشید. اگر این مورد باشد می تواند به دلیل فرم ثبت نام شما باشد. بسیاری از اشکال بسیار کلی هستند. فرم ثبت نام وحشتناک نیست اما بسیار کسل کننده است. خیلی مبهم است چرا باید ثبت نام کنم خبرنامه درباره چیست اطلاعات بسیار است. کمی به بازدید کنندگان ارائه می شود اما اشکال طراحی وب سایت واقعاً بد نیز وجود دارد البته شما نمی خواهید روی خیر کلیک کنید.
اما شما آهنربای سرب را هم نمی خواهید این شرکت با این تاکتیک می خواهد بازدید کنندگان احساس گناه کنند. با این حال این استراتژی لزوماً منجر به نرخ تبدیل خوب نمی شود. آهنربای سرب می تواند خیلی خوب باشد حتی اگر فرم ثبت نام بد باشد دیگر سرب نمی تواند ذخیره شود. باید به خودتان فرصت کافی دهید تا یک فرم ثبت نام مناسب را در طراحی سایت در کنار هم قرار دهید. فرم شما باید دارای چندین ویژگی باشد آنها دقیقاً متناسب با خریدهای قبلی ، تاریخچه مرور و نیازهای مشتری هستند.

افزایش نرخ تبدیل در طراحی سایت

اگر می خواهید بدانید که اصل فوریت در عمل به نظر می رسد ، می توانید به هر فروشگاه آنلاین بروید. روی محصولی در آمازون کلیک کنید. توجه داشته باشید که در زیر قیمت وجود دارد ، باعث می شود مشتری سریع عمل کند. آیا فردا این محصول را در صندوق پستی خود می خواهید ظرف چند ساعت دیگر آن را بخرید. البته من فردا محصول را می خواهم. من بارها تحت تأثیر چنین پیامی قرار گرفته ام. با استفاده از این استراتژی می توانید.
تعداد خریدهای رها شده را کاهش دهید که بسیار زیاد است بیش از از مشتریان رومیزی و از مشتریان تلفن همراه به سادگی سبد خرید را ترک می کنند و وسط خرید را متوقف می کنند. این اتفاق برای من در آمازون رخ نمی دهد ، زیرا من می توانم بلافاصله محصولات را بخرم و اغلب در وسط خرید وسوسه نمی شوم که در آخرین لحظه خرید را در طراحی سایت لغو کنم. در تبلیغات سرمایه گذاری کنید و نمی توانید هفته ها منتظر بمانید تا بازدید کنندگان خود را در طراحی سایت تبدیل کنند.

صفحات فرود در طراحی سایت

تبلیغات تنها راهی نیست که مردم بتوانند سریعتر عمل کنند. همچنین می توانید مهلت ها را در صفحات فرود و به طور مستقیم در نمای کلی قیمت تعیین کنید. من این استراتژی را چند بار دیده ام ، اما همیشه برای من بسیار خوب عمل می کند. تخفیف در اشتراک ، که فقط برای یک دوره کوتاه معتبر است. این استراتژی دو کار را در طراحی سایت انجام می دهد. من می خواهم بلافاصله محصول را بخرم ، در غیر این صورت قیمت دوباره بالا می رود.
روز بعد من درگیر این تبلیغ شدم. از آنجا که من اولین بازدیدم را تغییر ندادم ، نیویورک تایمز می خواست مرا با تخفیف متقاعد کند. این کار کرد ، زیرا من نتوانستم پیشنهاد را رد کنم. برای اجرای چنین تبلیغات تبلیغاتی ، ابتدا باید لیستی از بازدید کنندگان که به یک صفحه خاص در طراحی سایت خود دسترسی پیدا کرده اند ، ایجاد کنید. پیشنهاد شما همچنین باید به یک محصول خاص محدود شود زیرا شما نمی توانید به هر مشتری بالقوه بپردازید زیرا در این صورت این استراتژی عملی نخواهد بود.

ارائه برنامه پاپ آپ خروجی در طراحی سایت

برنامه های پاپ خروج عالی هستند. اگر شما نمی دانید که پنجره بازده چیست ، می توانم به طور خلاصه توضیح دهم. قصد خروج یک تبلیغ است که ناگهان وقتی بازدید کننده می خواهد طراحی سایت شما را ترک کند ظاهر می شود. این پاپ آپ دارای یک هدف مشخص است.می خواهد آدرس های ایمیل بازدید کنندگان را تا حد امکان جمع کند. این آخرین تلاش برای دستیابی به میکرو تبدیل قبل از بازدید کننده ای است که تبدیل نشده است و در نهایت طراحی سایت را ترک می کند.
اگر از یک پلتفرم تجارت الکترونیکی استفاده نمی کنید ، باید روی دیگران کلیک کرده و دامنه خود را وارد کنید. سپس بر روی نکست کلیک کنید تا حساب کاربری خود ایجاد کرده و به داشبورد بروید. اکنون می توانید با یک پیشنهاد محدود ، یک پاپ آپ قصد خروجی ایجاد کنید. عنوانی قانع کننده بنویسید که از آن خارج شده و بلافاصله چشم کاربر را به خود در طراحی سایت جلب می کند. وارد پیشنهاد ویژه خود شوید و خاطرنشان کنید که فقط برای مدت زمان محدود معتبر است.

نحوه تولید تبلیغات طراحی سایت در گوگل مپ

گرفتن مشتری های محلی به طور فزاینده ای دشوار می شود. تقریباً همه این محصولات را این روزها تحویل درب ورودی خود می دهند و ظاهراً همه چیز از وسایل برقی گرفته گرفته تا نان خانگی بصورت آنلاین سفارش می یابد. تقریباً هیچ کس دیگر از مغازه های محلی بازدید نمی کند. این کابوس هر صاحب مغازه است زیرا مطمئناً باید به مشتریان پیاده روی محلی در طراحی سایت اعتماد کنید. بدون مشتری ورشکسته می شوید و دیگر نمی توانید.
خانواده خود را تغذیه کنید خوشبختانه هنوز مشتریانی وجود دارند که بلافاصله کالای طراحی وب سایت خود را می خواهند و مجبور نیستند روزها برای تحویل صبر کنند. این مشتریان مناسب فروشگاه شما هستند. متأسفانه ، بسیاری از شرکت ها حتی به بستری که مشتریان خود تقریباً هر روز از آن استفاده می کنند ، در طراحی سایت توجه نمی کنند. شما باید یک دوره زمانی را تعیین کنید. این برنامه دارای قالب های بی شماری است که می توانند سفارشی سازی و شخصی سازی شوند.

گوگل مپ و نقش آن در طراحی سایت

اکنون می توانید تبلیغات محلی را اجرا کنید و مشاغل محلی خود را در گوگل مپ تبلیغ کنید تا بتوانید واکرهای جدیدی را جذب کنید. می توانید کاربران و مشتریانی را که به دنبال راهنمایی در نقشه های گوگل هستند در طراحی سایت هدف قرار دهید. سپس می توانید با یک پیشنهاد قانع کننده ، این مشتریان را به سمت تجارت خود بیاندازید. در این مقاله ، من به شما نحوه کار تبلیغات محلی را در گوگل مپ نشان می دهم. بنابراین بلافاصله اعتصاب می کنند.
اگر یک فروشگاه آنلاین را با شاپیفی راه اندازی می کنید ، می توانید یک افزونه شمارش معکوس نصب کنید. این افزونه رایگان است و احساس فوریت به بازدید کننده می دهد تا او فوراً این پیشنهاد را در طراحی سایت درک کند. همه بازدید کنندگان طراحی سایت شما به محصول شما علاقه مند نمی شوند ، بنابراین شما باید آدرس های ایمیل آنها را جمع آوری کنید تا بعدا بتوانید به آنها آدرس دهید. سپس باید پیشنهادات محدودی را از طریق ایمیل برای آنها ارسال کنید.

نتیجه گیری

آخر ما هنوز هم توصیه قدیمی خوب و قدیمی را داریم هر بار که محصول در دسترس باشد به مشتریان خود ایمیل نکنید و امیدوارم که آنها به آن احتیاج داشته باشند. لیست خود را براساس محصول و خریدهای گذشته در طراحی سایت تقسیم کنید. اگر مشتری کاملاً متناسب با نیاز آنها باشد ، مشتری به احتمال زیاد به پیشنهاد شما پاسخ خواهد داد همچنین با اطلاعات دقیق متعادل است. اطلاعات کاملی درباره کاغذ سفید به شما ارائه می شود.
به همین دلیل سریعتر تشخیص می دهید که چرا ارزش پر کردن فرم را دارد. بسیاری از ایستگاه های رادیویی سیاسی پیشنهادات به اصطلاح روز رستاخیز را دارند که می تواند برای آماده شدن برای آخرالزمان در طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که باراک اوباما هنوز رئیس جمهور بود ، گلن بک و سایر محافظه کاران هفته فوریت های غذایی را تبلیغ کردند با وجود محصولات بیشمار و صنایع مختلف ، همه ایمیل ها یک چیز مشترک طراحی وب سایت دارند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش