نحوه جذب مشتری به طراحی سایت

نحوه جذب مشتری به طراحی سایت

نحوه جذب مشتری به طراحی سایت


نحوه جذب مشتری به طراحی سایت جذب مشتری به طراحی سایت شما به اندازه کافی سخت است شما برای جذب بازدید کنندگان بیشتر ماه ها صرف نوشتن مقاله های عمیق کرده اید و هر هفته پست های جدید وبلاگ ارسال کرده اید. احتمالاً شما حتی برای تبلیغات پی پی سی پول خرج کرده اید. اما وقتی بازدید کننده سرانجام در طراحی سایت شما قرار می گیرد ، شما نیز باید او را به مشتری تبدیل کنید و این می تواند یک چالش واقعی باشد. بازدید کننده به تنهایی تبدیل نمی شود.
ترافیکی که تبدیل نمی شود بی فایده است افزایش بازدیدکنندگان طراحی سایت اگر منبع اصلی درآمد شما تبلیغات بنر نیست ، تعداد بازدیدکنندگان کمتر از وب سایت هدفمند بهتر هستند. شما هنوز هم باید این بازدید کنندگان را بعداً به یک اقدام خاص در طراحی سایت منتقل کنید. اگر قرار بود در یک دنیای ایده آل زندگی کنیم ، فقط می توانستید از سفر مشتری صرفنظر کنید و بلافاصله یک مشتری پرداخت کننده برنده شوید. منظور من این است که شما همیشه نمی توانید.

افزایش نرخ تبدیل در طراحی سایت

اگر می خواهید بدانید که اصل فوریت در عمل به نظر می رسد ، می توانید به هر فروشگاه آنلاین بروید. روی محصولی در آمازون کلیک کنید. توجه داشته باشید که در زیر قیمت وجود دارد ، باعث می شود مشتری سریع عمل کند. آیا فردا این محصول را در صندوق پستی خود می خواهید ظرف چند ساعت دیگر آن را بخرید. البته من فردا محصول را می خواهم. من بارها تحت تأثیر چنین پیامی قرار گرفته ام. با استفاده از این استراتژی می توانید.
تعداد خریدهای رها شده را کاهش دهید که بسیار زیاد است بیش از از مشتریان رومیزی و از مشتریان تلفن همراه به سادگی سبد خرید را ترک می کنند و وسط خرید را متوقف می کنند. این اتفاق برای من در آمازون رخ نمی دهد ، زیرا من می توانم بلافاصله محصولات را بخرم و اغلب در وسط خرید وسوسه نمی شوم که در آخرین لحظه خرید را در طراحی سایت لغو کنم. در تبلیغات سرمایه گذاری کنید و نمی توانید هفته ها منتظر بمانید تا بازدید کنندگان خود را در طراحی سایت تبدیل کنند.

پیشنهادات بازاریابی در طراحی سایت

از بازدید کنندگان در اولین بازدید خود به پیشنهاد شما پاسخ نمی دهند بنابراین اگر می خواهید محصول مورد نظر خود را به آنها بفروشید مجبورید دوباره به این بازدید کنندگان بپردازید. برای استفاده از این استراتژی به طور مؤثر باید پیشنهادی را به این بازدیدکنندگان در طراحی سایت ارسال کنید که فقط برای مدت معینی معتبر باشد زیرا می خواهید محصولات و خدمات بیشتری بفروشید عملکرد بازاریابی در طراحی سایت با پیشنهادی که منقضی شده است.
. می توانید عملکرد بهتری را نیز کسب کنید امتحان رسانه اجتماعی نیز خدمات خود را فقط برای مدت زمان محدود ارائه می دهد. من این آگهی را دیدم زیرا به صفحه بازاریابی رسانه اجتماعی اجتماعی مراجعه کردم اما وارد آن نشدم. از آنجا که من بلیط خریداری نکرده بودم ، این پیشنهاد زمان محدود به من داده شد. من قبلاً از طراحی سایت نیویورک تایمز بازدید کرده بودم چون می خواستم اشتراک خود را تمدید کنم اما به دلیل قیمت های بالا تصمیم دیگری گرفتم.

صفحات فرود در طراحی سایت

تبلیغات تنها راهی نیست که مردم بتوانند سریعتر عمل کنند. همچنین می توانید مهلت ها را در صفحات فرود و به طور مستقیم در نمای کلی قیمت تعیین کنید. من این استراتژی را چند بار دیده ام ، اما همیشه برای من بسیار خوب عمل می کند. تخفیف در اشتراک ، که فقط برای یک دوره کوتاه معتبر است. این استراتژی دو کار را در طراحی سایت انجام می دهد. من می خواهم بلافاصله محصول را بخرم ، در غیر این صورت قیمت دوباره بالا می رود.
روز بعد من درگیر این تبلیغ شدم. از آنجا که من اولین بازدیدم را تغییر ندادم ، نیویورک تایمز می خواست مرا با تخفیف متقاعد کند. این کار کرد ، زیرا من نتوانستم پیشنهاد را رد کنم. برای اجرای چنین تبلیغات تبلیغاتی ، ابتدا باید لیستی از بازدید کنندگان که به یک صفحه خاص در طراحی سایت خود دسترسی پیدا کرده اند ، ایجاد کنید. پیشنهاد شما همچنین باید به یک محصول خاص محدود شود زیرا شما نمی توانید به هر مشتری بالقوه بپردازید زیرا در این صورت این استراتژی عملی نخواهد بود.

ارسال ایمیل هایی با پیشنهادات محدود در طراحی سایت

با پیشنهادات محدود ایمیل های زیادی دریافت می کنم تقریباً هر روز یک پیشنهاد ویژه جدید در صندوق پستی خود دارم. بنابراین شما باید پیشنهاد را از طریق ایمیل ارسال کنید ، بنابراین حتما آدرس های ایمیل بازدید کنندگان طراحی وب سایت خود را جمع آوری کنید ، زیرا با یک لیست تماس می توانید فروش بیشتری داشته باشید. بدون تماس بازدید کنندگان خود ، شما نمی توانید مشتریان جدید پرداخت کنید. طراحی سایت مبتنی بر این استراتژی است.
قیمت اصلی از خارج می شود تا مشتری احساس کند که این یک پیشنهاد موقتی است. اگر سپس بر روی پیشنهاد کلیک کنید ، این احساس در صفحه زیر تقویت می شود. پیشنهادات همیشه در زمان محدود است. بسیاری از شرکت ها از همان استراتژی استفاده می کنند ، نه فقط شرکت های بزرگ. شمارش معکوس در یک صفحه فرود دقیقاً به خوبی انجام می شود و همچنین به طور موقت یک آگهی بازاریابی. بازدید کنندگان می ترسند یک پیشنهاد عالی را از دست ندهند.

ارائه برنامه پاپ آپ خروجی در طراحی سایت

برنامه های پاپ خروج عالی هستند. اگر شما نمی دانید که پنجره بازده چیست ، می توانم به طور خلاصه توضیح دهم. قصد خروج یک تبلیغ است که ناگهان وقتی بازدید کننده می خواهد طراحی سایت شما را ترک کند ظاهر می شود. این پاپ آپ دارای یک هدف مشخص است.می خواهد آدرس های ایمیل بازدید کنندگان را تا حد امکان جمع کند. این آخرین تلاش برای دستیابی به میکرو تبدیل قبل از بازدید کننده ای است که تبدیل نشده است و در نهایت طراحی سایت را ترک می کند.
اگر از یک پلتفرم تجارت الکترونیکی استفاده نمی کنید ، باید روی دیگران کلیک کرده و دامنه خود را وارد کنید. سپس بر روی نکست کلیک کنید تا حساب کاربری خود ایجاد کرده و به داشبورد بروید. اکنون می توانید با یک پیشنهاد محدود ، یک پاپ آپ قصد خروجی ایجاد کنید. عنوانی قانع کننده بنویسید که از آن خارج شده و بلافاصله چشم کاربر را به خود در طراحی سایت جلب می کند. وارد پیشنهاد ویژه خود شوید و خاطرنشان کنید که فقط برای مدت زمان محدود معتبر است.

نحوه تولید تبلیغات طراحی سایت در گوگل مپ

گرفتن مشتری های محلی به طور فزاینده ای دشوار می شود. تقریباً همه این محصولات را این روزها تحویل درب ورودی خود می دهند و ظاهراً همه چیز از وسایل برقی گرفته گرفته تا نان خانگی بصورت آنلاین سفارش می یابد. تقریباً هیچ کس دیگر از مغازه های محلی بازدید نمی کند. این کابوس هر صاحب مغازه است زیرا مطمئناً باید به مشتریان پیاده روی محلی در طراحی سایت اعتماد کنید. بدون مشتری ورشکسته می شوید و دیگر نمی توانید.
خانواده خود را تغذیه کنید خوشبختانه هنوز مشتریانی وجود دارند که بلافاصله کالای طراحی وب سایت خود را می خواهند و مجبور نیستند روزها برای تحویل صبر کنند. این مشتریان مناسب فروشگاه شما هستند. متأسفانه ، بسیاری از شرکت ها حتی به بستری که مشتریان خود تقریباً هر روز از آن استفاده می کنند ، در طراحی سایت توجه نمی کنند. شما باید یک دوره زمانی را تعیین کنید. این برنامه دارای قالب های بی شماری است که می توانند سفارشی سازی و شخصی سازی شوند.

گوگل مپ و نقش آن در طراحی سایت

اکنون می توانید تبلیغات محلی را اجرا کنید و مشاغل محلی خود را در گوگل مپ تبلیغ کنید تا بتوانید واکرهای جدیدی را جذب کنید. می توانید کاربران و مشتریانی را که به دنبال راهنمایی در نقشه های گوگل هستند در طراحی سایت هدف قرار دهید. سپس می توانید با یک پیشنهاد قانع کننده ، این مشتریان را به سمت تجارت خود بیاندازید. در این مقاله ، من به شما نحوه کار تبلیغات محلی را در گوگل مپ نشان می دهم. بنابراین بلافاصله اعتصاب می کنند.
اگر یک فروشگاه آنلاین را با شاپیفی راه اندازی می کنید ، می توانید یک افزونه شمارش معکوس نصب کنید. این افزونه رایگان است و احساس فوریت به بازدید کننده می دهد تا او فوراً این پیشنهاد را در طراحی سایت درک کند. همه بازدید کنندگان طراحی سایت شما به محصول شما علاقه مند نمی شوند ، بنابراین شما باید آدرس های ایمیل آنها را جمع آوری کنید تا بعدا بتوانید به آنها آدرس دهید. سپس باید پیشنهادات محدودی را از طریق ایمیل برای آنها ارسال کنید.

نتیجه گیری

اینجا ایمیلی است که من از هات سوییت دریافت کردم من باید دوره آنلاین را بخرم و تخفیف بدست آورم. آنها همچنین در خط موضوع نشان می دهند که فرصت نهایی است که مرا سریع تر متقاعد کند. اگر خط موضوع تخفیف هر زمان که می خواهید باشد ، احتمالاً من به پیشنهاد آن نمی روم. با این حال ، وقتی که فرصت نهایی را می خوانم دو بار فکر می کنم.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش