میزان استفاده از موبایل در بازدید از طراحی سایت

میزان استفاده از موبایل در بازدید از طراحی سایت

میزان استفاده از موبایل در بازدید از طراحی سایت


میزان استفاده از موبایل در بازدید از طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران در طراحی سایت تقریبا در سال های اخیر اکثر ما متوجه استفاده افزایش استفاده از موبایل ودستگاه های ارتباط جمعی نسبت به کامپیوتر و تبلت شده ایم. پس بنابراین استفاده ازموبایل برای بازدید از سایت ها از سایر دستگاه ها پیشی گرفته است. با توجه به این مهم از طراحی سایت باید یک یا دو نسخه تهیه شود تا مطمئن شوند افراد با هر اندازه از صفحه نمایش گوشی قادر به مشاهده طراحی سایت خود می باشند در چند سال اخیر ریسپانسیو بودن سایت موضوع مهمی که مالکان سایت در طراحی سایت خود به آن پرداخته اند
چرا که گوگل به تازگی اولین ایندکس تلفن همراه را راه اندازی کرده است که به طور اختصاری برای بازدید سایت از طریق موبایل نیز رتبه بندی از طریق تلفن همرا استفاده شود. استفاده از موبایل برای بازدید ازطراحی سایت دارای معایب و محاسنی است که مابه معایب و محاسن آن در این مقاله می پردازیم.

معایب بازدید از طراحی سایت به وسیله تلفن همراه عبارتند از:

•بازدید کنندگان از طراحی سایت توسط گوشی همراه زمان کمتری را از طریق گوشی برای بازدید از سایت قرار می دهند.
•ممکن است افراد در بازدید طراحی سایت از طریق گوشی اقدام مطلوبی را از خودشان نشان ندهند وحتی واکنشی مثل خرید از سایت را داشته باشند.

بررسی میزان تعامل افراد با طراحی سایت از طریق تلفن همراه

این مسئله مهمی که مالکان و طراحان سایت نحوه تعامل کاربران را نسبت به سایت خود از طریق گوشی همراه برسی کنند. باز مسئله مهم دیگر بررسی میزان ترافیک ناشی از موبایل را نسبت به دستکتاپ برسی کنند در سال های اخیر میزان ترافیک طراحی سایت از طریق گوشی 63درصد نسبت به گوشی همراه افزایش پیداکرده است البته ناگفته نماند با گذشت زمان و درگیر شدن بیشتر افراد با گوشی های همراه میزان استفاده از گوشی همراه در سال های اخیر کاملا موضوع قابل پیشبینی طراحی سایت است.
با توجه به این موضوع که میزان توقف افراد در سایت ها از طریق گوشی نسبت به کامپیوتر در گوشی رو به افزایش است و نرخ پرش موبایل در سال های اخیر نسبت به دستکتاپ رو به کاهش است. پس در نتیجه ریسپانسیو بودن طراحی سایت باید مورد توجه قرار بگیرد. حتی بازدید از صفحات در سال های اخیر 53 درصد رو به افزایش بوده است به طور کلی بازدید از طراحی سایت توسط گوشی رو به افزایش است. این نشانگر این موضوع است که صنعت تکنولوژی سزیعا خود را با توجه به نیاز کاربران پیش می برد. در پیاده سازی وب سایت باید رضایت مشتریان طراحی سایت را نیز در نظر بگیرید.