موقعیت هاست سرعت بالا در طراحی سایت

موقعیت هاست سرعت بالا در طراحی سایت

موقعیت هاست سرعت بالا در طراحی سایت


جایی که سرورها در آنجا قرار گرفته اند در واقع همان موقعیت هاست می باشد. سرور ها ممکن است در هر نقطه ای از دنیا قرار گرفته و از آنجا به اینترنت متصل شده باشند. نکته ی با اهمیت برای شما این است که هاست سرعت بالا در صورتی می تواند کارآیی بهتری داشته باشد که سرور به کاربران سایت شما نزدیک بوده و کمترین فاصله ممکن را داشته باشد تا بتواند از سرعت بیشتری برای باز کردن سایت شما استفاده کند. به همین دلیل استفاده از سرورهای داخل ایران سرعت بیشتر طراحی سایت را برای کاربران شما که در ایران هستند به دنبال خواهند داشت تا سرورهایی در کشور فرانسه واقع شده اند.


کارایی وب سرور چیست ؟


وب سرور به نرم افزاری اطلاق می شود که توانایی جواب دهی به مرورگر را دارا می باشد. وقتی که کاربری آدرس یک سایت را در مرورگر خود وارد می کند  محتوای درخواست خود را به وب سرور ارائه می دهند. آپاچی و لایت اسپید دو مورد از وب سرورهای مطرح می باشند. وب سرور آپاچی از ماژول های فراوانی استفاده می کند و در میان کاربران محبوبیت فراوانی دارد. باید دقت کنید که وب سرورها تأثیر زیادی روی سرعت ندارند و ارتباط ضعیفی بین آنها و هاست سرعت بالا وجود دارد.


تعدد سایت های میزبانی شده و قدرت سخت افزارها


این دو مورد از تأثیر گذارترین مؤلفه ها در سرعت می باشند. هر مقدار که سرور قدرت بیشتری داشته باشد طبیعتاً درخواست بیشتری را می تواند پشتیبانی کند و زمان کوتاه تری برای پاسخ دادن به آنها نیاز دارد. به همین دلیل پیشنهاد می شود از سرور جدیدی استفاده کنید که سخت افزار قدرتمنتری داشته باشد مثلاً از درایو SSD بهره ببردکه امکانات و سرعت بالاتری در اختیار سرور قرار می دهد. و باعث می شود که یک هاست سرعت بالا را در اختیار داشته باشیم. تعدد سایت ها در یک سرور نیز مورد مطلوبی نیست. زیرا اگر درخواست ها زیاد شود و سرور نتواند پاسخگوی این درخواست ها باشد و قدرت کافی را نداشته باشد سرعت لود شدن طراحی سایت شما پایین خواهد آمد.


نقش کنترل پنل در هاست سرعت بالا


هر چند سی پنل و دایرکت ادمین تفاوت هایی با یکدیگر دارند اما استفاده از هر کدام تأثیر مستقیمی بر روی سرعت سایت شما نخواهد داشت هر چند که سی پنل از لحاض منابع سروری مصرف بیشتری دارد و دایرکت ادمین سبک تر است. اما نهایتاً مطلوب تر این است که در سرورهایی که قدرت کمتری دارند از دایرکت ادمین استفاده کنید. برای انتخاب یک هاست سرعت بالا می توانید با کارشناسان طراحی سایت ما جهت مشاوره رایگان تماس حاصل نمایید.

سرورهای میزبان وب سریع چیست و چرا مهم هستند؟

سرورهای میزبان وب سریع اساساً سرورهای پیشرفته ای هستند که بار زیادی ندارند و به شما امکان می دهند آنچه را که باید با وب سایت خود انجام دهید انجام دهید. باید بدانید که این نوع سرورها برای شما و وب سایت شما بسیار مهم هستند. اگر می خواهید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید باید بدانید که این نوع سرورها ضروری هستند.
مهمترین نکته ای که باید در مورد سرورهای میزبان وب سریع درک کنید سریع بودن آنهاست. این به این معنی است که وب سایت شما سریعتر بارگیری می شود ، بازدید کنندگان در واقع پیام شما را مشاهده می کنند و این می تواند به پول بیشتری نیز منجر شود. باید بدانید که داشتن سرورهای سریعتر مزایای بسیاری دارد و همه هاست ها سرورهای سریعی ندارند.
بیشتر اوقات هاست مشترکی دریافت خواهید کرد که به سرعتی مانند میزبانی وب VPS یا میزبانی وب اختصاصی نیست. میزبانی وب اختصاصی سریعترین گزینه است ، اما گرانترین گزینه نیز هست. شما باید تصمیم بگیرید که آیا فکر می کنید برای وب سایت یا وبلاگ خود به سرعت نیاز دارید یا خیر.

3 مزیت برتر سرورهای میزبان وب سریع

1. سرعت بیشتر
هنگامی که سایت یا وبلاگ شما سرعت بیشتری دارد می توانید محتوای ، فیلم و تصاویر بیشتری را بدون کند کردن سرعت سایت بر روی آن قرار دهید. شما فقط می توانید سرورهای میزبان وب سریع را با 10 گزینه میزبانی برتر پیدا کنید و اگر مطمئن هستید که برای سایت خود به سرعت بیشتری نیاز دارید ، باید این گزینه ها را بررسی کنید ، سپس با 10 میزبان برتر وب شروع کنید.
اولین چیزی که بازدید کننده هنگام مراجعه به وب سایت شما می بیند بسیار مهم است و شما فقط حدود هشت ثانیه وقت دارید تا توجه او را جلب کنید. اگر سایت شما کند است، ممکن است قبل از اینکه ببینند سایت شما چیست، آن را ترک کنند. این بدان معناست که آنها به احتمال زیاد در سایتی از یکی از رقبای شما قرار می گیرند.

2. امنیت بهتر
به منظور دستیابی سریع به سرورهای میزبانی وب ، باید از میزبانی امن تر از میزبانی وب مشترک بهره مند شوید. حتی میزبانی مشترک از یکی از 10 گزینه میزبانی برتر دارای مشکلات امنیتی خواهد بود. این به این دلیل است که شما این نوع میزبانی را با بسیاری از وب سایت ها و حساب های میزبانی دیگر به اشتراک می گذارید. شما می خواهید میزبانی را پیدا کنید که امنیت بیشتر و سرعت بیشتری به شما بدهد.

3. هزینه بیشتر
وقتی سایت شما سریعتر بارگیری می شود و از امنیت بالاتری برخوردار است ، دیگر نگران این نیستید که آیا به همان اندازه پول در می آورید یا خیر. اگر وب سایتی برای راه اندازی پول راه اندازی کرده اید، لازم است دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید یعنی سرورهای سریع میزبانی وب، تهیه کنید. این موارد به شما امکان می دهد بیشترین مقدار ممکن را از درآمد خود کسب کنید و دیگر نگران این نباشید که آیا سرعت برای شما هزینه زیادی دارد یا خیر.