مقایسه طراحی سایت جوملا با وردپرس

مقایسه طراحی سایت جوملا با وردپرس

مقایسه طراحی سایت جوملا با وردپرس


مقایسه طراحی سایت جوملا با وردپرس
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران همانطور که می دانیم در طراحی سایت سیستم مدیریت محتوای بسیاری قبل از جوملا ورد پرس وجود داشته این یک باور غلط است که سیستم مدیریت محتوا ورد پرس و جوملا چون قدیمی هستند محبوبیت دارند .در صورتی که نه قدیمی هستند نه بهترین بلکه محبوبیت این دو سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت به دلیل سادگیشان است و به طراحان سایت این امکان را می دهد که طراحی سایت خود را به صورت دینامیک طراحی کنند. اصول و قوانین طراحی سایت رستورانی را که از مقالات کاربردی وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.
ما در این مقاله به مقایسه این دو سیستم مدیریت محتوا می پردازیم. سیستم مدیریت محتوا چیست ؟ نرم افزاری که اطلاعات سایت در آن مدیریت می شود سیستم مدیریت طراحی سایت گفته می شود. دسترسی قدرتمند برای کاربران طراحی سایت اگر سایت شما جزء آن دسته از طراحی سایت های پر بیننده است وبرای شما مهم است که سطح دسترسی وخواندن ونوشتن سایت برای کاربران آسان باشد از این سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت استفاده کنید.

مزایای طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس عبارتند از:

• کد باز یکی از مزیت های طراحی سایت با ورد پرس باز بودن کد آن است که از طریق آن می توان به سادگی یک سایت را طراحی کرد و نرم افزار آن هیچ هزینه ای برای شما در برنخواهد داشت.
• نصب آسان یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت با ورد پرس نصب آسان است که در 5 دقیقه طراحان سایت می توانند این کار را انجام دهند.
• سفارشی سازی قالب های آماده زیادی در ورد پرس وجود دارد برای کسانی که هیچ تجربه ای در زمینه طراحی سایت ندارند که به راحتی می توانند سایت دلخواه خود را طراحی کنند.

نقص های طراحی سایت با سیستم مدیریت ورد پرس عبارتند از:

• امنیت با توجه به این موضوع که همه افراد از نوع برنامه نویسی شما مطلع هستند بنابراین می توانند به راحتی با ایجاد حفره های امنیتی نرم افزارطراحی سایت شما را دچار مشکل کنند.
• هزینه های نگهداری دانلود و استفاده از طراحی سایت ورد پرس صددرصد رایگان می باشد اما نگهداری از آن رایگان نیست و شما باید بابت پشتیبانی و هاستینگ هزینه پرداخت کنید.

مزایای طراحی سایت با سسیستم مدیریت جوملا

• نصب آسان این سیستم مدیریت به مانند جوملا بسیار آسان نصب می گردد.
• اکستنشن های قدرتمند جوملا دارای اکستنشن های بسیاری است که از طریق آن می توانید بخش های زیادی را در طراحی سایت با جوملا اضافه کنید.

نقص های طراحی سایت با سیستم مدیریت جوملا عبارتند از:

• سفارشی سازی پیشرفته اگر می خواهید قابلیت های سفارشی مانند محتوای فلش کلیدهای خاص در طراحی سایت خود ایجاد نماید باید از توسعه دهنده جوملا کمک بگیرید.
• خیلی قابلیت بهینه سازی شدن ندارد سیستم مدیریت محتوا جوملا نامناسب برای بهینه سازی در طراحی سایت نیست اما قابلیت سئو در آن به صورت اولیه نیامده است.