مسیرهایی در طراحی سایت برای کسب موفقیت در کسب و کار

مسیرهایی در طراحی سایت برای کسب موفقیت در کسب و کار

مسیرهایی در طراحی سایت برای کسب موفقیت در کسب و کار


در مباحث گذشته به برخی از راهکارهایی که می توان با استفاده از آنها در کسب و کار اینترنتی خود موفق بود اشاره کردیم. در این نوشتار نیز بر آن هستیم که چند نکته کلیدی دیگر در مورد طراحی سایت را شرح دهیم که امید است به رونق هر چه بیشتر کار شما منجر شود. روش های مورد اشاره زیر در طراحی سایت همگی از سخنرانی های اشخاص موفق در این زمینه استخراج و استنباط شده است.


شناخت مخاطبین و الهام پذیری از آنها


در طراحی سایت برای کسب و کار آنلاین اخلاق کلی باید کاربر محور باشد. یعنی باید جامعه هدف خود را شناسایی کرده و تحقیقات خود را در محیط آنها صورت بدهید. برای این تحقیقات برنامه ریزی مناسب داشته باشید و استراتژی خاصی را بچینید. در نهایت اطلاعات و داده هایی را به دست می آورید که باید از آنها در طراحی سایت و کسب و کار خود بهره ببرید. قسمت مهم نیز همین بخش چگونگی استفاده از داده های به دست آمده است که باید از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید و تمامی موارد مهم را به کار بگیرید.


استفاده از منابع محلی در طراحی سایت


شاید بعضی از فعالیت ها به نظر شما بی اهمیت و ناکارامد جلوه کند. ولی باید سعی کنید از پیش داوری ها دوری جسته و از هر کاری که بتواند ایده هایی برای طراحی سایت مناسب در اختیار شما قرار دهد استفاده کنید. یکی از مهم ترین کارها این است که از منابع مرتبط به حوزه فعالیت خود بازدید نمایید و شیوه های ارائه محصول در جاهای مختلف را با یکدیگر مقایسه و در سایت های اینترنتی به دنبال نقاط ضعف و قوت رقبا بگردید تا آنها را در طراحی سایت به نفع خود مورد استفاده قرار بدهید. خواهید دید که ایده های فراوانی می توان از سایر کسب و کارهای محلی استخراج نمود و مورد استفاده قرار داد.


از مخاطبین آنلاین بهره ببرید


راجع به این نکته و کاربرد آن در طراحی سایت احتمالاً بهترین توضیح، سخن بنیانگذار اسنیفی ویفی باشد که به ارزشمند بودن رسانه های اجتماعی اشاره می کند و اینکه آنها همواره یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند هستند. به نظر وی اگر به دنبال یک راه سریع و آسان برای جواب به یک سوال باشید بهترین روش استفاده از رسانه های اجتماعی است. وی می گوید: بازخورد خوب و آموزنده در شبکه های اجتماعی، بدون شک می تواند تأثیر بسیار خوبی در بسته بندی، نوع انتخاب کالاها و غیره داشته باشد. در شبکه های اجتماعی می توانید بازخورد های مفیدی در مورد کسب و کار خود بدست آورید و از آن در طراحی سایت بهره ببرید.