لینک بیلدینگ در طراحی سایت

لینک بیلدینگ در طراحی سایت

لینک بیلدینگ در طراحی سایت


لینک بیلدینگ در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران یکی از اصلی ترین وتاثیر گذار ترین فاکتور در سئو لینک بیلدینگ یا لینک سازی در طراحی سایت است که گوگل با توجه به این فاکتور ارزش و کیفیت یک طراحی سایت را می سنجد .از بهترین روش های لینک سازی باید از تولید محتواها ی مرتبط با مقاله طراحی سایت و انتشار آن در شبکه های اجتماعی اشاره نمود .
شما از این طریق بسیاری از کاربران را به سمت طراحی سایت خود هدایت می کنید و به گوگل نشان می دهید که صفحات طراحی سایت شما از اطلاعات کاربردی و مفیدی بر خوردار است و فراموش نکنید یک طراحی سایت با بک لینک های معتبر رتبه بهتری نسبت به دیگر طراحی سایت ها کسب خواهد کرد در حالت کلی سه نوع بک لینک داریم .

بک لینک های طبیعی در طراحی سایت

منظور از بک لینک های طبیعی در طراحی سایت آنهایی هستند که بدون هیچ دخالتی از جانب شما از طرف مدیر یک طراحی سایت معتبر ایجاد می شوند این لینک ها در نظر گوگل ارزش زیادی برای یک طراحی سایت ایجاد می کند . لینک های دستی هدف از ساخت این لینک ها اجرای سئو خارجی در طراحی سایت است اغلب سئو کاران و یا مدیران طراحی سایت ها از طریق روش هایی گوناگون از افراد تاثیر گذار در حیطه کاری خود و یا مشتریان تقاضا می کنند تا لینک طراحی سایت را در وب سایت خودشان به اشتراک بگذارند .

بک لینک های غیر طبیعی در طراحی سایت

منظور از لینک های غیز طبیعی آن دسته از بک لینک هایی هستند که توسط خود شما دربرخی از طراحی سایت ها با هدف سئو بیرونی انجام می شود .این دسته از لینک ها شامل انتشار ریپورتاژ وآگهی ، افزودن لینک در دایرکتورها آنلاین وبلاگ نویسی ، خرید بک لینگ ، انجمن ها یا فروم ها و... می باشد .متاسفانه برخی از این روش ها به عنوان سئو کلاه سیاه محسوب می شوند و حتی گاهی منجر به جریمه گوگل می گردد. اهمیت گوگل پلاس در سئو طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

سوشیال مدیا در طراحی سایت

شبکه های اجتماعی سوشیال مدیا درطراحی سایت یکی از تکنیک هایی است که ما در مقاله سئو خارجی چیست به آن اشاره کردیم سوشیال مدیا از آن دسته فعالیت هاییاست که اغلب سئو کاران در طراحی سایت از ان بی خبرند وآن را نادیده می گیرند بنابر این این روش می تواند پله ترقی برای پیشی گرفتن شما از رقبا وجذب ترافیک باشد .
شبکه های اشتراک گذاری بوکمارک سوشیال بوک مارک در طراحی سایت شبکه های اجتماعی هستند که در آن کاربران آدرس صفحات مورد علاقه خود را ذخیره و با دیگر کاربران اشتراک گذاری می کنند این شیوه علاوه بر این که ترافیک ورودی بسیاری برای طراحی سایت شما ایجاد می کند در رتبه بندی شما نیز تاثیر گذار خواهد بود .