قوی ترین نرم افزار ریکاوری - سایتکد

قوی ترین نرم افزار ریکاوری - سایتکد

قوی ترین نرم افزار ریکاوری - سایتکد

قوی ترین نرم افزار های ریکاوری : گاهی ممکن است یک فرد از روی بی دقتی یا به هر علتی فایل ها و اطلاعات مهم خود را پاک نماید . در این مواقع امید تان را از دست ندهید چرا که برنامه هایی برای ریکاوری اطلاعات حذف شده در بازار موجود می باشد . با استفاده از این نرم افزار ها به آسانی می توانید اطلاعات خود را بازگردانید . در این مقاله 3 مورد از پرکاربر ترین و مفید ترین نرم افزار های ریکاوری را برای شما گرد هم آورده ایم لذا تا انتها با ما همراه باشید .

 

نرم افزار ریکاوری Auslogics File Recovery :

یکی از پرکاربردترین نرم افزار های ریکاوری می باشد و به علت دارا بودن محیطی ساده و کم حجم و در دست داشتن امکاناتی کاربردی ، یکی از مناسب ترین اپ ها می باشد . این نرم افزار قابلیت ریکاوری هر نوع اطلاعاتی نظیر اسناد اداری ، فیلم ، عکس ، موسیقی را دارا می باشد هم چنین قادر خواهد بود کلیه ی درایو های رایانه شما را مورد بررسی قرار داده و تمامی اطلاعات حذف شده که قابل ریکاوری می باشند را باز می گرداند . نا گفته نماند این اپ قابلیت ریکاوری اطلاعات از دیوایس هایی نظیر هارد دیسک ، هارد اکسترنال ، فلش مموری و کارت حافظه را دارا می باشد .

 

نرم افزار ریکاوری Wondershare Dr.Fone :

این نرم افزار به ریکاوری اطلاعات موبایل هایی باسیستم عامل اندروید اختصاص دارد . با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی اطلاعات حذف شده از تلفن همراه تان را ریکاوری نمایید . ( اطلاعاتی هم چون تمامی عکس ها ، فیلم ها ، فایل های متنی ، آهنگ ها ، و ... ) علاوه بر این با استفاده از این اپ قادر خواهید بود اطلاعات دیگری نظیر پیامک ها و تماس ها را نیز باز گردانید . برای استفاده از این نرم افزار می بایست ابتدا آن را بر روی رایانه خود نصب نمایید سپس می توانید همانند یک PC Suite تلفن همراه شما را شناسایی نموده و به آن متصل گردد و روند ریکاوری آغاز شود .

 

نرم افزار ریکاوری Easy Recovery :

یکی از قدیمی ترین نرم افزار ها در زمینه ی ریکاوری اطلاعات ، نرم افزار Easy Recovery می باشد . اگر به هر علت اطلاعات شما حذف شده اند با این نرم افزار نیز همانند دو نرم افزار معرفی شده قادر خواهید بود هر نوع اطلاعاتی را از دیوایس های گوناگون بازیابی کنید .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت