قدیمی ترین شرکت طراحی سایت ایران

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت ایران

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت ایران


قدیمی ترین شرکت طراحی سایت ایران
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران طراحی سایت چیست ؟ طراحی سایت مجموعه ای از گرافیک ، طراحی ، برنامه نویسی ، کد نویسی ، قالب بندی ، محتوا نویسی ، لینک و بک لینک سازی ، بهینه سازی ، سئو ، پشتیبانی و ... می باشد که توسط شرکت طراحی سایت و تیم حرفه ای آن انجام می شود . هر شرکت یا فردی می تواند با داشتن طراحی سایت اختصاصی ، کسب و کار خود را از این طریق تبلیغ و گسترده تر نماید و تمامی اطلاعات در خصوص فعالیت ها ، کالاها و خدمات خود را در این طراحی سایت قرار بدهد و با مخاطبان خود در ارتباط باشد ، همچنین در طراحی سایت فروشگاهی ، افراد می توانند کالاهای خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند.

تاریخچه ی شرکت طراحی سایت و قدیمی تریت شرکت طراحی سایت جهان

اولین و قدیمیترین شرکت طراحی سایت در جهان ، در سال 1994 توسط فردی به نام اندرسون تأسیس شد و در همان زمان ساختار شکنی هایی نیز در خصوص رنگ ، اندازه و فرمت های نوشته ها و عکس ها توسط این شرکت طراحی سایت انجام شد که موجب پیشرفت های جدیدی در زمینه ی طراحی سایت گردید . آشنایی با عناصر کلیدی طراحی سایت که از بهترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت ایران کدام است ؟

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت ایران به طور مشخص شرکت طراحی سایت مشخصی نمی باشد اما ماکسیمم قدمتی که یک شرکت طراحی سایت در ایران می تواند داشته باشد ، حدود 20 سال می باشد . پیشرفت هایی که شرکت های طراحی سایت در این سالها داشته اند با توجه به نوپا بودن این صنعت ، قابل تقدیر می باشد و این امر نشان دهنده ی تعداد زیادی نیروی خلاق ، کارآمد و فعال است که نوید بخش آینده ی درخشانی در زمینه ی طراحی سایت کشورمان می باشد .

انتخاب قدیمی ترین شرکت طراحی سایت ایران توسط مشتریان

اغلب افراد هنگامی که به دنبال شرکت طراحی سایت می گردند ، سوابق وقدمت این شرکت ها را نیز بررسی می کنند . مسلما شرکت طراحی سایتی که قدیمی تر می باشد و نمونه کارها و موفقیت های بیشتری در زمینه ی طراحی سایت داشته است ، انتخاب بهتری برای متقاضیان طراحی سایت می باشد . مزیت های انتخاب قدیمیترین شرکت طراحی سایت ایران

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت :

1.آزمون و خطاهای خود را انجام داده است و با سابقه ای که در زمینه ی طراحی سایت کسب کرده است ، طراحی سایت های بی عیب و نقص تر و حرفه ای تری ارائه می دهد .
2.دارای کارمندان با سابقه ی بالا می باشد که در تمامی مراحل از ابتدا تا انتهای پروژه بهترین خدمات و امکانات را به مشتریان ارائه می دهند .
3.تجربیات زیادی در زمینه ی سئو و بهینه سازی طراحی سایت دارد که می تواند سایت های مشتریان را در رتبه ی بالا در صفحه ی اول گوگل قرار دهد .