فواید طراحی وب سایت به سبک واکنش گرا

فواید طراحی وب سایت به سبک واکنش گرا

فواید طراحی وب سایت به سبک واکنش گرا


فواید طراحی وب سایت به سبک واکنش گرا همان طور که می دانید امروزه کاربران به صورت مستقیم با طراحی سایت کسب و کار شما در ارتباط می باشند به همین دلیل در دست داشتن یک طراحی سایت متناسب با دستگاه های هوشمند کاربران تا میزان بالایی می تواند موجب جلب اعتماد آن ها شود . در واقع زمانی که یک مخاطب برای نخستین بار از وب سایت شما بازدید می کند در وهله اول به آنالیز تمامی عناصر وب سایت تان می پردازد. بر همین اساس اگر یک طراحی وب سایت از جذابیت کافی برخوردار نباشد به سرعت بازدیدکنندگان و جایگاه خود را از دست می دهد .


عناصر بسیار زیادی اعم از طرح قالب استفاده شده در وب سایت ، رنگ بندی سایت و مطالب کاربردی ، در میزان جذابیت یک سایت موثر می باشند اما یکی از مهم ترین عناصر در این زمینه ، واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن وب سایت می باشد . در ادامه با ماهیت این دسته از وب سایت ها آشنا خواهیم شد .


ماهیت طراحی سایت ریسپانسیو :


امروزه همان گونه که مشخص می باشد بسیاری از کاربران فضای مجازی برای گشت و گذار در فضای اینترنت از دستگاه های هوشمندی که در چند سال اخیر وارد بازار شده اند استفاده می کنند . کوچک ترین توقعی که یک کاربرد از یک وب سایت کاربردی و اصولی دارد این است که بدون انجام هیچ گونه بزرگ نمایی بتواند تمام وب سایت را به صورت واضح ببیند . اگر شما نیز از تلفن همراه خود برای وب گردی استفاده نموده باشید متوجه دسترسی آسان تر در وب سایت های ریسپانسیو خواهید شد . طراحی وب سایت

نقش طراحی سایت ریسپانسیو در سئو :


به صورت واکنش گرا علاوه بر تاثیر در جلب رضایت و نظر کاربران در بهینه سازی وب سایت نیز موثر می باشد . یکی از مهم ترین دلایلی که این موضوع را تایید می نماید تاکید موتور جستجو گوگل به طراحی سایت به صورت ریسپانسیو می باشد . در واقع در قابلیت های جدیدی که برای سئو یک وب سایت از سوی گوگل ارائه شده است بخشی نیز به ریسپانسیو بودن وب سایت اختصاص داده شده است .