فرق ورد پرس با بقیه cms ها

فرق ورد پرس با بقیه cms ها

فرق ورد پرس با بقیه cms  ها


فرق ورد پرس با بقیه cms ها
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران اگر در زمینه طراحی سایت و طراحی وب سایت فعالیت کرده باشید حتما با نام های نرم افزارهای مختلفی مانند جوملا ورد پرس و دروپال آشنا شده اید که طراحان وب با توجه به کیفیت و حرفه ای بودن طراحی سایت خود از هر کدام استفاده می کنند. اما در این میان ورد پرس مورد استقبال زیادی از سوی کاربران و و طراحان وب سایت قرار گرفته است. به همین منظور قصد داریم که به تفاوت ورد پرس با سایر سامانه های مدیریت محتوا در طراحی سایت بپردازیم.

برتری ورد پرس با بقیه cms ها

دسترسی و استفاده از ورد پرس در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت محتوای طراحی سایت نام برده شده بسیار سریع تر و آسان تر می باشد همچنین ورد پرس امکان گسترش و توسعه مطلوب و مناسبی دارد. ورد پرس و دروپال تمامی جزئیات و طراح های خود را به صورت رایگان در اختیار کابران قرار می دهند در صورتی جوملا این ویژگی را ندارد.

سایر مزیت های سیستم مدیریت محتوا ورد پرس

طراحی سایت با ورد پرس اگرچه شباهت هایی با دروپال دارد اما مخاطبان بیشتری ورد پرس را به دلیل ساده بودن وبلاگ و در عین حال تمیز بودن پلتفرم ها انتخاب می کنند. طراحی سایت با ورد پرس برای افراد مبتدی به دلیل سهولت در استفاده مناسب تر از دروپال است با مطالعه ی مقاله ی جذاب و خواندنی کار کردن با الکسا به راحتی قادر خواهید بود تا روش کار با الکسا را بیاموزید.

مشکلات طراحی سایت با ورد پرس در مقابل مزیت ها

از آنجایی که طراحی سایت با ورد پرس بسیار رایج تر از سایر cms بوده و استفاده بیشتری در میان طراحان وب و کاربران عادی دارد مورد حمله هکر های بیشتری قرار می گیرد بنابراین امنیت پایینتری دارد. همچنین قابلیت های شبکه های اجتماعی کم تری دارد. طراحی سایت با ورد پرس سختی های دیگری نیز دارد که یکی از این موارد سخت بودن اضافه کردن محتوای دینامیک به صفحات می باشد.