فرآیند کلیدی در ارائه نتایج جستجو در طراحی سایت

فرآیند کلیدی در ارائه نتایج جستجو در طراحی سایت

فرآیند کلیدی در ارائه نتایج جستجو در طراحی سایت


فرآیند کلیدی در ارائه نتایج جستجو در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران خزیدن آیا گوگل طراحی سایت شما را می شناسد و درباره آن می داند آیا گوگل می تواند آن را پیدا کند. ایندکس کردن: آیا گوگل می تواند طراحی سایت شما را ایندکس کند. ارائه کردن وخدمات رسانی: آیا طراحی سایت مورد نظر مطالب خوب و مفیدی که با جستجوی کاربر مرتبط باشد را دارا می باشد ؟ مشخص کردن اهداف سئو در طراحی سایت که از جدید ترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیزمطالعه نمایید.

خزیدن در طراحی سایت

خزیدن فرآیندی است در طراحی سایت که توسط آن ربات های گوگل صفحات جدید و به روز شده را پیدا می کنند تا به ایندکس گوگل اضافه شوند. گوگل با استفاده از مجموعه عظیمی از کامپیوترها میلیاردها صفحه طراحی سایت را واکشی می کنند و یا در انها می خزند برنامه ای که عملیات واکشی را انجام می دهد و یا به قول معروف در صفحات طراحی سایت می خزد ربات گوگل نام دارد وهمچنین عناوین ربات و یا عنکبوت نیز شناخته می شوند.
ربات گوگل از یک فر ایند الگوریتمی استفاده می کند برنامه های کامپیوتری مشخص می کنند که کدام طراحی سایت ها باید خزیده شوند چگونه خزیده شوند و چه تعداد از هر طراحی سایت می بایست واکشی شوند .گوگل هیچ پرداختی را برای خزیدن بیشتر از روال یک طراحی سایت قبول نمی کند و در واقع گوگل سرویس جستجوی خود را از خدمت در آمد زای تبلیغات کلیکی خود جدا نگه داشته است .

ایندکس کردن طراحی سایت

در طراحی سایت ربات گوگل تمام صفحاتی را که در ان خزیده است پردازش می کند تا یک ایندکس عظیمی از تمام واژگانی که دیده است و محل آنها روی هر صفحه را تدوین کند .علاوه براین گوگل در طراحی سایت اطلاعات داخل تگ های کلیدی و ویژگی هارا پردازش می کند مانند تگ های عنوان ربات گوگل می تواند انواع محتوای بسیار زیادی را پردازش کند اما همه نوع محتوا را نمی تواند برای نمونه گوگل نمی تواند برخی از فایل های رسانه ای را یا صفحات پویا رادر طراحی سایت پردازش کند.

ارائه و خدمت رسانی نتایج طراحی سایت

هنگامی که یک کاربر در طراحی سایت یک کوئری یا پرس وجورا در کادر جستجو گوگل وارد می کند. ماشین های گوگل ایندکس را برای تطبیق صفحات با کوئری شما جستجو می کند و نتایجی که به گوگل مرتبط است به کاربر در طراحی سایت بر می گرداند این ارتباط توسط بیش از 200فاکتور تعین می شود که یکی از آنها رتبه بندی صفحات می باشد.
رتبه بندی صفحات در طراحی سایت میزان اهمیت یک صفحه بر اساس لینک های ورودی از صفحات دیگر می باشد. به عبارت ساده تر هر لینک به یکی از صفحات وب طراحی سایت شما از سمت طراحی سایت های دیگر به رتبه بندی طراحی سایت شما اضافه می کند .