عوامل اعتبار دامنه

عوامل اعتبار دامنه

عوامل اعتبار دامنه


عوامل اعتبار دامنه
طراحی سایت طراحی وب سایت اعتبار یک دامنه اعتبار یک وب سایت است . اعتبار یک دامنه را در اصطلاح دامین اتوریتی می گویند . دامین اتوریتی بر مبنای چندین عامل است که می توانیم به چندین مورد از انها اشاره کنیم : یکی از عوامل بسیار مهم در دامین اتوریتی لینک هایی می باشد که از طریف سایت های با اعتبار و رتبه ی بالا به سایت شما انجام می شود . رسیدن به دامین اتوریتی 100 بسیار موضوع مهمی می باشد و سایت های انگشت شماری به این سطح می رسند . بنابراین شما نیز باید تلاش خود را برای بهبود رتبه ی سایت تان به دقت انجام دهید و در این زمینه ناامید نشوید. تغییر دادن مستقیم دامین اتوریتی یک موضوع بسیار سخت و دشوار می باشد و شما نمی توانید مانند متا تگ ها آنها را تغییر دهید.

چگونه اعتبار دامنه را بهبود دهیم

عوال بسیار زیادی وجود دارند که در این مورد تاثیر گذار هستند . برای اولین قدم شما باید بدانید که از نظر فنی سئو سایت تان موقعیت خوبی را دارد و تمامی موارد و گزینه های سئو و بهینه سازی سایت تان به دقت انجام شده باشد . برای مرحله ی دوم ایجاد و انتشار محتوا ی مناسب که قابلیت لینک پذیری را دارا باشد را می توانیم مطرح کنیم . در مرحله ی بعد ایجاد ساختار لینک سازی خوب می باشد . در مرحله ی چهارم شما باید برای حذف لینک های مضر به صورت منظم اقدام نمایید. در مرحله ی پنجم نیز باید بگوییم که در صورتی که تمامی مورد ذکر شده را انجام داده اید تنها باید صبور باشید تا نتایج این تغییرات بر سایت شما با گذشت زمان اعمال گردد.

اهمیت اعتبار دامنه

اعتبار دامنه یکی از موضوعات بسیار مهم می باشد که در سئو و بهینه سازی سایت نیز تاثیر گذار می باشد . به همین جهت پیشنهاد ما به شما رعایت تمامی موارد یاد شده و بهره گیری و استفاده ار اعتبار دامنه برای پیشرفت سایت تان و در نهایت پیش برد اهداف تان می باشد .