عناصر ترکیبی طراحی وب سایت

عناصر ترکیبی طراحی وب سایت

عناصر ترکیبی طراحی وب سایت


عناصر ترکیبی طراحی وب سایت : به طور کلی یک طراحی سایت از 4 قسمت تشکیل شده است .


محتوای سایت :


این قسمت از وب سایت در بر دارنده ی اطلاعات وب سایت و بخش بندی های آن ها می باشد .


دید بصری وب سایت :


معمولا این بخش از طراحی یک وب سایت به کمک کد های HTML ، CSS و یا عناصر گرافیکی ایجاد می گردد . این بخش یکی از بازر ترین و مهم ترین بخش های یک طراحی وب سایت به شمار می آید .


فناوری نوین :


از انواع زبان های برنامه نویسی می توان برای طراحی سایت استفاده نمود که پر کاربرد ترین آن ها CSS و HTML می باشد .


جا به جایی و انتقال اطلاعات :


یکی از با اهمیت ترین موارد در فضای مجازی امنیت ، سرعت و قابلیت اطمینان در جا به جایی اطلاعات می باشد که این موضوع دارای ارتباط مستقیم با معماری شبکه می باشد .
مقاله ی امروز از سری مقالات وب سایت " سایت کد "را به تحلیل و بررسی روش های کاربردی ارتباط از راه طراحی وب سایت اختصاص داده ایم لذا اگر به این موضوع علاقه مند می باشید تا انتهای این مبحث ما را دنبال کنید .
ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که علت وجود کلید بازگشت در پیج جلویی طراحی سایت چیست . ممکن است این دسته از وب سایت ها با استفاده از این ترفند بازخورد خوبی دریافت نمایند اما انجام این امر موجب به وجود آمدن حس عدم اطمینان در کاربران طراحی وب سایت نیز خواهد شد . بهتر است برای درک بهتر این موضوع به این صورت فکر کنید که هنگامی که برای خرید به یک فروشگاه مراجعه می نمایید آیا تا به حال به رنگ و چراغ های فروشگاه توجه نموده اید ؟ در واقع در بدو ورود به یک فروشگاه محیط کلی فروشگاه مورد بررسی قرار نمی گیرد . با توجه به مثال ذکر شده زمانی که تصمیم به افزودن چیزی به طراحی سایت تان می گیرید ابتدا از خود سوال نمایید آیا این کاراکتر به مخاطبین وب سایت برای درک بهتر هدف وب سایت کمک خواهد کرد یا خیر ، نهایتا اگر جواب مثبت بود کاراکتر مورد نظر را به سایت بیافزایید .