عملکرد تبلیغات در طراحی سایت

عملکرد تبلیغات در طراحی سایت

عملکرد تبلیغات در طراحی سایت


عملکرد تبلیغات در طراحی سایت صفحه اصلی وبلاگ تبلیغات آنلاین مخاطبان همسان عملکرد جدید لینکدین برای تبلیغاتی که حتماً باید از آنها استفاده کنید وقتی مایکروسافت لینکدین را به مبلغ میلیارد دلار خریداری کرد ، همه فکر می کردند دیوانه شده اند. در آن زمان ، لینکدین به اندازه امروز موفقیت آمیز نبود و به سختی می توانست ادامه دهد. اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر یک موفقیت فوری بودند اما لینکدین چنین نبود. این پلتفرم باید برای مدت طولانی تلاش می کرد.
به نظر نمی رسید که بتواند خود را به عنوان یک سکوی ادعا کند. اما این اکنون چیزی از گذشته در طراحی سایت است. گویی از هیچ جا ، لینکدین ناگهان سرعت خود را برداشت و اکنون بسیار موفق است. این پلتفرم همچنین به طور مداوم توابع جدید را اضافه می کند. این پلتفرم همچنین به طور فزاینده ای در بین تأثیر گذاران محبوبیت پیدا می کند و مایکروسافت به تدریج در تلاش است تا لینکدین را به یک بستر تبلیغاتی در طراحی سایت تبدیل کند.

مخاطبان همسان در طراحی سایت

در این مقاله توضیح می دهم مخاطبان همسان چه هستند و چگونه می توان با موفقیت از آنها برای تبلیغات تبلیغاتی استفاده کرد. این مفهوم در واقع بسیار ساده است و تا حد زیادی شناخته شده است. احتمالاً آن را از طریق فیس بوک می دانید. آیا تاکنون از یک طراحی سایت بازدید کرده اید ، آن را رها کرده اید و ناگهان در همه جا در فیس بوک شاهد تبلیغات در این طراحی سایت هستید اگر اینگونه نباشد ، احتمالاً شما یک کاربر فیسبوک نیستید.
زیرا این تبلیغات همه جا هستند از منظر شرکت ، این مفهوم کامل است. از آنجا که لینکدین اکنون کاربران فعال زیادی دارد ، می توانید برای رسیدن به یک گروه هدف مورد نظر ، تبلیغات را در آنجا قرار دهید. در بسیاری موارد حتی بهتر از فیس بوک است. از آنجا که مایکروسافت می خواهد این بستر را به یک بستر تبلیغاتی تبدیل کند ، این شرکت عملکرد جدیدی را در طراحی سایت اضافه کرده است. تبلیغات در طراحی سایت لینکدین است.

اهمیت لینکدین در طراحی سایت

آیا تبلیغات در فیس بوک یا اینستاگرام بسیار مؤثر نیست هر دو سیستم عامل دارای کاربران فعال تر و محبوب تر هستند. منظورم این است که لینکدین هنوز کاملاً جوان است و سعی می کند خود را در دنیای رسانه های اجتماعی در طراحی سایت ادعا کند. با این حال ، این بدان معنی است که لینکدین هنوز به طور کامل اسپم نشده است از آنجا که این سکو هنوز هم نسبتاً جوان است ، واضح ، بی نظیر و معتبر است.
اما همچنین بیشتر از سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در طراحی سایت هدفمند است. دارای همان ویژگی شناسایی هدف به نام مچد است. موتورهای جستجو سپس به لینکدین می گویند که کاربر به چه طراحی سایت هایی دسترسی پیدا کرده است و حتی سایر کاربران را نیز برای گروه هدف پیشنهاد می کند که می تواند ارتقا یابد. سپس می توانید محصول خود را در لینکدین تبلیغ کرده و این کاربران را هدف قرار دهید.

اهمیت تبلیغات در طراحی سایت

زیرا می توانید از این منطقه برای هدف گذاری بهتر تبلیغات خود به گروه هدف مربوطه در طراحی سایت استفاده کنید. به عنوان مثال ، نویسندگان خوب شاید به احتمال زیاد کالای شما را بخرند. شاید مشتری ایده آل شما متخصص سئو یا کارشناس بازاریابی رسانه های اجتماعی باشد. داده ها و اطلاعات مربوط به این منطقه به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را به گروه هدف ایده آل خود اختصاص دهید ، بنابراین می توانید نتایج بهتری در طراحی وب سایت کسب کنید.
ما همچنین می توانیم در عمل به این پتانسیل تبلیغاتی نگاه کنیم بسیاری از شرکت ها معتقدند که لینکدین اتلاف وقت است و به همین دلیل از این بستر استفاده نمی کنند ، اما آمار برعکس را نشان می دهد. بنابراین دلیل خوبی برای استفاده نکردن از لینکدین وجود ندارد. مؤثر است و نسبت به سایر سیستم عامل های اجتماعی از ویژگی های هدفگذاری مخاطب بهتری در طراحی سایت برخوردار است. مخاطب همسان دیگر شاهد این امر است.

نحوه استفاده از لینکدین در طراحی سایت

عملکرد جدید اجزای زیادی دارد اما احتمالاً شما از این سیستم عامل های تبلیغاتی دیگر در رسانه های اجتماعی با این موضوع آشنا هستید. اول اجازه دهید نگاهی به هدفگذاری با مخاطبان همسان داشته باشیم. در داشبورد در بالا سمت راست دکمه ای وجود دارد که می گوید ایجاد یک گروه هدف شما باید روی آن کلیک کنید اکنون یک پنجره جدید باز می شود که در آن شما باید گروه هدف خود را تعریف کنید. می توانید به گروه هدف یک نام بدهید.
یو آر ال را در طراحی سایت وارد کنید این بسیار ساده است و همه از آن سود می برند ، هم بازاریاب و هم مشتری بالقوه در طراحی سایت است هنگامی که یک کاربر این را صدا می کند ، بلافاصله تبلیغات را با محصول شما در لینکدین مشاهده می کند. اکنون یک تگ دریافت می کنید. این کدی است که شما باید آن را در کد منبع خود قرار دهید تا لینکدین بتواند بازدید کنندگان این طراحی سایت را ردیابی کند. اگر با برنامه هایی مانند وردپرس یا اسکوئراسپیس کار نمی کنید.

بازاریابی در طراحی سایت

برای بارگذاری لیست مخاطب خود روی بارگذاری لیست کلیک کنید این لیست می تواند شامل سرب ، مشتری یا تماس با ایمیل باشد. بسته به اندازه ، آپلود ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. به محض بارگذاری این لیست ، می توانید مخاطبین را در کمپین های تبلیغاتی خود در طراحی وب سایت هدف قرار دهید. شاید شما یک سمینار وب رایگان ارائه می دهید و می خواهید همه مخاطبین موجود در لیست خود را دعوت کنید.
در این حالت می توانید با یک دعوت نامه به آنها ایمیل بفرستید و تبلیغات را در لینکدین قرار دهید باید از کد منبع استفاده شده توسط یک برنامه نویس استفاده کنید. می توانید چندین لیست را بارگذاری کنید ، به عنوان مثال یکی برای سرب سرد ، دیگری برای سرب گرم و دیگری برای مشتریان موجود. سپس می توانید لیست مناسبی را برای کمپین مربوطه در طراحی سایت انتخاب کنید. یک لیست توصیفی را به آن لیست بدهید.

افزایش ترافیک در طراحی سایت

چرا آیا طراحی سایت های دارای تبلیغات بازخوانی واقعاً نسبت به وب سایت های دیگر ترافیک بیشتری دارند تبلیغات وقتی بهترین کار را انجام می دهد که در گروه هدف باشد. هرچه تبلیغات بهتری در اختیار مشتریان بالقوه قرار گیرد ، بهتر کار می کنند. در یک کمپین بازخوانی تبلیغات فقط به کاربرانی که قبلاً از طراحی سایت شما بازدید کرده اند نشان داده می شود. به عنوان مثال این می تواند یک صفحه محصول یا یک بررسی کلی از قیمت باشد.
با این اطلاعات می توانید کمپین تبلیغاتی خود را به کاربر اختصاص دهید اکنون احتمالاً در حال فکر کردن هستید آیا بازدید کنندگان من حتی به تبلیغات آنلاین واکنش نشان می دهند مخاطبین را یکی یکی با استفاده از کپی و چسباندن بچسبانید یا یک پرونده سئو سایت بارگذاری کنید. این یک سوال مشروع است. در اینجا چند شماره آورده شده است از کاربران واکنش مثبت خنثی و منفی نشان می دهند. فقط از کاربران نسبت به تبلیغات آنلاین واکنش منفی نشان می دهند.

بررسی مزایای تبلیغات در طراحی سایت

شما می توانید با تبلیغات آنلاین بسیار بهتر از تبلیغات تبلیغاتی آنلاین به مشتریان ایده آل خود برسید تا با تابلوهای تبلیغاتی یا پوستر به همین دلیل یک کمپین بازپرداخت منجر به میانگین جستجوهای بیشتر در برندها می شود. به یاد داشته باشید که می خواهید مشتری بیشتری را به طراحی سایت جذب کنید. داده ها همچنین نشان می دهد که تنها دو درصد از مشتریانی که برای اولین بار به یک طراحی سایت مراجعه می کنند تبدیل می کنند.
با عقب ماندن می توانید دیگر پیروز شوید و دیگری را متقاعد کنید اکثر کاربران از تبلیغات جلوگیری می کنند. فقط باید تبلیغات مناسب را به آنها نشان دهید و چیز مفیدی را ارائه دهید. شاید مشتری محصول شما را بخرد زیرا حواس پرت شده است. در این حالت کمپین بازپرداخت در طراحی سایت بازی می شود. مشتری احتمالاً حتی از این امر سپاسگزار است درصد از شرکت کنندگان در یک تحقیق گفتند که آنها قبلاً از آن استفاده می کنند. اکنون نباید لمس کنید.

نتیجه گیری

از آنجا که لینکدین یک بستر تبلیغاتی نسبتاً جوان است بسیاری از مبارزات تبلیغاتی وجود ندارد که بتوانند به عنوان نمونه خدمت کنند. در فیس بوک متفاوت به نظر می رسد. در خبرنامه شما حداقل در هر چهارمین تبلیغ از جمله تبلیغات مجدد از طراحی سایت هایی که آخرین روز را مشاهده کرده اید دست به تبلیغات می زنید. از آنجا که لینکدین هنوز هم نسبتاً رایگان از تبلیغات است ، اکنون زمان آن فرا رسیده است. من می خواهم به سرعت به یکی از آخرین مزیت های تبلیغات مجدد بپردازم.
از آنجایی که کاربرانی که تبلیغات شما را مشاهده می کنند بیشتر با مارک شما در تماس هستند ، به احتمال زیاد به دنبال شرکت یا محصولات شما می گردند. شاید در صورت نیاز بعداً به محصول شما احتیاج نداشته باشند ، اما آنها به دنبال شما هستند. از آنجا که تبلیغات شما را دیدند ، آنها بلافاصله به محصول شما فکر می کنند و این نیمی از نبرد است. تبلیغات بارگیری مجدد برای ایجاد آگاهی از مارک تجاری و تولید سرب در طراحی سایت عالی است.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش