علت شکست برخی از پروژه های طراحی سایت چیست ؟

علت شکست برخی از پروژه های طراحی سایت چیست ؟

علت شکست برخی از پروژه های طراحی سایت چیست ؟


تا به حال مقالات زیادی در خصوص موفقیت وب سایت ها نوشته شده است اما کم تر به دلایل شکست یک وب سایت اشاره شده است . در این مقاله به بررسی 7 مورد از دلایل شکست یک وب سایت خواهیم پرداخت .
1) طراحی سایت بد :
یک سایت که طراحی وب سایت بدی دارد می تواند همانند بازکردن یک رستوران 5 ستاره در یک محله فقیر نشین باشد که عملا با شکست روبرو خواهد شد .
2) زیاده روی در تبلیغات :
برای تبلیغات خود برنامه ریزی کنید و آن ها را در قسمت های مناسب به نمایش بگذارید . هم چنین سعی کنید زمانی از تبلغات استفاده کنید که وب سایت شما از رتبه مناسبی برخوردار باشد تا توجه تبلیغ دهنگان را به خود جلب نماید .
3) عدم وجود تیتر های جذاب :
پس از نوشتن مطلب یا مقاله ای که می خواهید درون طراحی سایت یا وبلاگ تان قرار دهید ، یک بار آن را مطالعه کرده وجذاب ترین و بهترین تیتر را برای آن انتخاب نمایید .
4) عدم وجود صفحه درباره ما در طراحی سایت :
برخی از کاربران تمایل دارند تا اطلاعاتی از شما و فعالیت تان داشته باشند ، از این رو درباره خود و وب سایت خود حتما اطلاعاتی را در قالب صفحه درباره ما در طراحی وب سایت تان قرار دهید .
5) عدم لینک دهی به مطالب :
اگر درباره موضوعی می نویسید که قبلا نیز راجع به آن نوشته اید و فکر می کنید که می توانند یکدیگر را تکمیل نمایند و به یکدیگر کمک کنند حتما در نوشته ها به آن ها لینک دهید .
6) عدم وجود تصویر در طراحی وب سایت :
تصاویر یکی از جذاب ترین عناصر در طراحی سایت هستند که می توانید از آن ها به منظور جلوگیری از خروج زود هنگام کاربر و افزایش بازدید استفاده نمایید.
7) وجود موضوعات فراوان :
وب سایت خود را با یاهو اشتباه نگیرید و صد ها موضوع را در آن جمع آوری نکنید . از این رو می بایست تعداد موضوعات خود را کاهش داده و از اهداف خود دور نشوید .