طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی

طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی

طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی


طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی
طراحی سایت مسافرت رفتن و آماده و مهیا کردن وسایل سفر و تدارک دیدن و هموار کردن تمامی کارها برای یک مسافرت خوب فقط مختص ایام تعطیلات و مناسبتها نمی باشد. حتی بیشتر افراد قبل از سفر کردن به دنبال مکان های مناسب و یا هتل و مسافرخانه هستند تا سفر خود را با اطمینان خاطر بیشتری آغاز کنند.

در این زمینه شما میتوانید جزئ نفرات اولی باشید که با وب سایت خوب و مفیدی که دارید به آنها در این زمینه یاری و کمک می رسانید. اجازه دهید مسافران اول از همه در وب سایت شما اطلاعات خود را پیدا کنند اگر نسبت به وب سایت شما راضی باشند و اطلاعات موردنظر خود را کسب کنند حتی ممکن است سایت شما را به دیگران نیز معرفی کنند.

طراحی سایت هتل و امکان رزرو آنلاین

طراحی سایت از حساس ترین و جذاب ترین قسمت ها در این زمینه میتواند امکان رزرو آنلاین و انجام تمامی کارهای مربوط به این پروسه و فرایند باشد. شرکت نونگار این اطمینان را به شما می دهد که با کارشناس هایی که در این زمینه دارد و با تجربه زیاد بخش رزرو آنلاین را برای شما طراحی کند. در صورتی که این سرویس برای شما فعال شود کاربران میتوانند بدون اینکه به صورت حضوری تشریف بیاورند، اقدام به رزرو آنلاین بلیط و هتل کنند و مبلغ موردنظر را از طریق درگاه پرداخت آنلاین برای شما واریز کنند.

بخش هایی که میتوان در طراحی وب سایت هتل قرار داد:


از بخش های جذابی که میتوان در چنین وب سایت هایی طراحی کرد، نمایش دقیق مکان های تفریحی و زیارتی و اطلاعات کافی درباره ی آنها است. به طوری که بشود آن را به طور دقیق در نقشه به نمایش درآورد. و در نهایت تمامی این اطلاعات دقیق باعث می شود مشتریان شما از مکان هایی که در وب سایت خود قرار داده اید نهایت استفاده را بررند و آن را به اطرافیان و نزدیکان خود نیز پیشنهاد دهند.

مطمئنا کاربران تنها به دنبال وب سایت هایی هستند که شامل تمامی اطلاعات مورد نظرشان باشد ولی در غیر اینصورت وب سایت شما را ترک نموده و وب سایت دیگری را برای انجام این کار انتخاب مینمایند.
معمولا در یک وب سایت مربوط به هتل ها و معرفی اماکن این سرویس ها و خدمات را ارائه میشوند که عبارتند از:
طراحی صفحه وب سایت رزرو آنلاین روزانه و دوره ای
طراحی صفحه وب سایت پرداخت رزرو آنلاین از طریق درگاه بانکی
طراحی صفحه وب سایت تاریخ بندی اتاق های پر و خالی
طراحی صفحه وب سایت دسته بندی اتاق ها بر اساس ظرفیت و یا تعداد تخت
طراحی صفحه وب سایت درج و مدیریت امکانات و توضیحات برای هر اتاق هتل
طراحی صفحه وب سایت پیشنهاد های ویژه در روزهای مهم بر اساس نیاز
طراحی صفحه وب سایت معرفی رستوران های داخل هتل
طراحی صفحه وب سایت معرفی مکان های دیدنی شهر