طراحی سایت کتابخانه

طراحی سایت کتابخانه

طراحی سایت کتابخانه


طراحی سایت کتابخانه
طراحی سایت کتابخانه به منظور ارتقا مدیریت کتابخانه طراحی می گردد و ارتباط میان کاربران و مدیر کتابخانه را فراهم می آورد که به راحتی به لیستی از کتاب های موجود در کتابخانه دسترسی پیدا نمایند. عضویت در کتابخانه و نیز اطلاع از کتاب های موجود در کتابخانه ایتمی است که به واسط طراحی سایت کتابخانه به راحتی می تواند مدیریت گردد.

طراحی وب سایت کتابخانه

طراحی وب سایت کتابخانه در منو و صفحات خود می تواند اطلاعاتی در خصوص لیست کتاب های موجود در کتابخانه ، عضویت در کتابخانه و نیز رزرو برای گرفتن کتاب را برای افراد میسر نماید. امروزه طراحی سایت های کتابخانه موفقی موجود می باشد که در جهت بهبود عملکردی کتابخانه ها فعالیت می نمایند. طراحی سایت کتابخانه اطلاعات تماس کتابخانه را درج می نماید و این فرصت را ایجاد می نماید.

امکانات در طراحی سایت کتابخانه

در طراحی سایت کتابخانه می توانید ارائه لیستی از کتاب های موجود و نیز توضیحاتی در خصوص کتاب ها درج نمایید تا افراد و اعضایی که در کتابخانه عضو شده اند و یا عموم افراد بتوانند اطلاعاتی در خصوص کتاب ها و موضوعاتی که در آن پرداخته شده است بیابند و همچنین امکان درج نمودن نظرات نیز قابلیت جالبی خواهد بود که به افراد این فرصت را می دهد که افرادی که کتاب را مطالعه نموده اند در خصوص موضوعات و مباحث اشاره شده در کتاب با هم به بحث بپردازند.

طراحی سایت تخصصی کتابخانه مجازی

اعضا می توانند از طریق طراحی سایت کتابخانه مجازی،کتاب مورد نظر خود را جست و جو کرده و از موجودی و یا تاریخ امانت دادن آن و همچنین از کتب جدیدی که به کتابخانه مجازی اضافه گردیده است،مطلع گردند. در طراحی سایت کتابخانه مجازی می توان تصاویر و خلاصه ی کتاب را برای تشویق کاربران قرار داد . علاقه مندان به مطالعه و کتابخوانی در حین جست و جو برای کتاب مورد نظر خود،سایت کتابخانه مجازی را در گوکل مشاهده کرده و تشویق به عضویت در آن کتابخانه مجازی می شوند.

برخی از امکانات و ویژگی های مهم در طراحی سایت کتابخانه مجازی عبارتند از:

• درج صفحه ی معرفی کتابخانه مجازی شامل تاریخ تأسیس، ظرفیت پذیرش، تعداد موجوی کتاب و ... در طراحی سایت کتابخانه مجازی
• قراردادن مقالات و مطالب مرتبط برای دانشجویان و محققان در طراحی سایت کتابخانه مجازی
• ارائه کتاب و مقالات به صورت فایل های word و pdf و الکترونیکی برای تشویق کاربران به کتابخوانی از طریق طراحی سایت کتابخانه مجازی
• امکان جستجوی پیشرفته ی انواع کتاب و مطالب و مقالات از طریق نام کتاب و نویسنده و انتشارات در طراحی سایت کتابخانه مجازی
• امکان نمایش کتاب های جدید در طراحی سایت کتابخانه مجازی
• نمایش تصاویر از فضاهای داخلی کتابخانه مجازی در طراحی سایت کتابخانه مجازی
• امکان عضویت آنلاین در طراحی سایت کتابخانه مجازی
• امکان تمدید عضویت در طراحی سایت کتابخانه مجازی
• نمایش آدرس ، شماره تلفن و شبکه های مجازی کتابخانه مجازی بر روی نقشه ی گوگل در طراحی سایت کتابخانه مجازی
و…