طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت چیست؟


طراحی سایت چیست؟
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران ما در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم و تقریبا اکثر افراد با مفهوم سایت و طراحی سایت آشنا هستند. اما برای درک بهتر طراحی سایت چیست ؟ باید بگوییم به روند فعالیت افراد در طراحی سایت که شامل مشاوره، برنامه ریزی، تهیه متن، تصاویر، فایل ها و برنامه نویسی، طراحی گرافیک، امور فنی، تهیه هاست انتخاب دامنه و بهینه سازی سایت می شود طراحی سایت می گویند. تمام این فرآیند توسط شرکت طراحی سایت انجام می شود. در نهایت یک وب سایت با تعداد صفحات برای استفاده کاربران تهیه می شود.
طراحان سایت از زبان برنامه نویسی html,css استفاده می کنند.برای طراحی یک سایت تمام افراد به صورت یک تیم در کنار هم فعالیت انجام می دهند. افرادی که به تهیه و نگهداری سایت مشغول هستند باید دارای مهارت و دانش خاصی باشند. معمولا برای طراحی ظاهر سایت از لفظ طراحی سایت استفاده می شود. در کل طراحی سایت شامل دو قسمت است شکل ظاهر وب سایت و پیکربندی سایت که شامل کد نویسی سایت است.

تفاوت طراحی سایت ها در چیست؟

تفاوت سایت ها در نحوه طراحی آنها نیست بلکه مطالب و محتوایی که درون سایت به کار می رود .یک طراح حرفه ای سایت می تواند یک طرح را با کمی تغیرات برای دو سایت با موضوع مختلف به کار ببرد. طراحی سایت با برنامه نویسی سایت کاملا متفاوت است. وب همان شبکه جهانی که www نامیده می شود وبا اتصال به آن به دنیای اینترنت وصل خواهید شد. اینترنت محل داده هاست که میتوانیم به آن متصل باشیم.

مفهوم طراحی سایت چیست؟

همانطور که ما انسان ها برای زندگی بروی کره زمین قسمتی از آن را اجاره یا خریداری می کنیم برای زندگی، در دنیای اینترنت هم می توانیم قسمتی از آن را اجاره کنیم و برای مدت طولانی در اختیار ما باشد به بخشی از اینترنت که ما اجاره می کنیم برای استفاده مختلف طراحی سایت می گویند. طراحی سایت به صورت حرفه ای که از جدید ترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.