طراحی سایت چند زبانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد

طراحی سایت چند زبانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد

طراحی سایت چند زبانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد


طراحی سایت چند زبانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد
طراحی سایت طراحی وب سایت
در دنیایی که به طور فزاینده ای به هم پیوسته است ، وب سایت های چند زبانه رایج تر می شوند. اما طراحی آنها؟ این موضوع کمی بیشتر از آنچه فکر می کنید درگیر است ، به ویژه هنگامی که دیگر در نظر نمی گیرید تغییرات طراحی وب را که باید در سایت خود ایجاد کنید.
اصول ساده است - با Weglot می توانید در کمتر از 5 دقیقه زبانهای مختلفی را به سایت تجارت الکترونیک خود اضافه کنید. اما پس از آن باید به این فکر کنید که کشوی تعویض زبان خود را در کجا قرار دهید ، چگونه هنگام تغییر کاربری کاربر از انگلیسی به زبان RTL تغییراتی در طرح خود ایجاد کنید و از رنگها ، تصاویر و نمادهای مناسب فرهنگی استفاده کنید.
در این راهنما ، برخی از مهمترین ملاحظات طراحی را برای کمک به شما در برنامه ریزی برای وب سایت چند زبانه بررسی خواهیم کرد.

محتوای طراحی سایت خود را در چند زبان فراهم نمایید

همه ما می دانیم که وبلاگ نویسی یک راه عالی برای جلب توجه بیشتر برای کسب و کار شما است. برای کشیدن یک وبلاگ در طراحی سایت چند زبانه، همه چیزهایی که باید انجام دهید، پست های خود را با زبان مربوطه تگ کنید. سپس یک صفحه جدید برای آن زبان ایجاد کنید و عنصر Display Blog را اضافه کنید. تنظیم آن را برای نمایش تنها یک برچسب (به عنوان مثال زبان) در یک زمان.

به قالب طراحی سایت چند زبانه توجه داشته باشید

سعی نکنید از چندین زبان در یک صفحه استفاده کنید. ممکن است وسوسه انگیز باشد که یک صفحه ایجاد کنید و فقط برای هر دو زبان متن را بگذارید، اما بهتر است از این کار جلوگیری کنید. خوانندگان مجبورند از طریق زبان های مختلف دچار مشکل شوند و نه مخاطب کاملا راحت خواهد بود.
فونت های خود را با عجله انتخاب کنید. هر کدام از فونت هایی که در ویرایشگر سبک خود تنظیم کرده اید، به تمام صفحات، صرف نظر از زبان، اعمال می شود. بنابراین مطمئن شوید فونت را انتخاب کرده اید که در هر دو زبان به راحتی قابل خواندن است و تمام کاراکترهای مورد نیاز شما را دارد.
تنظیمات SEO خود را برای هر صفحه پر کنید شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که مشتریان با استفاده از گوگل به سمت راست در سایت خود، در زبان مناسب برای آنها هدایت می شوند. چند لحظه برای نوشتن توصیفات SEO منحصر به فرد برای هر صفحه، در زبان صحیح آن صفحه انجام دهید.

از الگوهای جهانی برای نام تجاری سازگار استفاده کنید

وقتی شخصی در سایت چند زبانه شما قرار می گیرد، شما می خواهید که یک تجربه کاربری مداوم داشته باشد، فارغ از اینکه در کدام نسخه از سایت شما قرار بگیرد. این بدان معنی است که بازدیدکنندگان هندی که از سایت انگلیسی شما بازدید می کنند باید مارک و طراحی مشابه نسخه هندی را مشاهده کنند.
نمی توانید بازدیدکنندگان دو زبانه یا چند زبانه را که نسخه های مختلف سایت چندزبانه شما را مشاهده می کنند متوقف کنید ، اما می توانید اطمینان حاصل کنید که هنگام تغییر از زبان پیش فرض، عناصر برند، طرح و طراحی وب یکسان را می بینند.
داشتن یک وب سایت سازگار با چند زبان وردپرس و Weglot آسان است. Weglot بصورت یکپارچه با موضوع شما ادغام خواهد شد و محتوای شما را به صورت ترجمه خودکار مشابه Google Translate ترجمه می کند. همچنین با سایر افزونه های تجارت الکترونیک شما ادغام خواهد شد. بنابراین هیچ دلیلی برای داشتن مضامین مختلف یا طراحی زبانهای مختلفی که به وب سایت چندزبانه خود اضافه می کنید وجود ندارد.

یافتن کلید تعویض زبان واقعاً آسان است

با هر گزینه ای که تصمیم می گیرید برای سایت چند زبانه خود استفاده کنید ، مطمئن شوید که یافتن آن آسان است. همچنین باید مطمئن شوید که گزینه های تغییر زبان شما کاملاً شفاف هستند. بهتر است به یک زبان جدید در زبان مادری خود مراجعه کنید. به عنوان مثال ، از "Deutsch" به جای "German" و "日本語" به جای "Japanese" استفاده کنید.

به بازدیدکنندگان اجازه دهید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند

نکته جالب در مورد طراحی تغییر زبان Uber این است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند بدون اینکه مجبور شوند مناطق را تغییر دهند. اگر می خواهید تجربه کاربر را برای بازدیدکنندگان خود بیشتر بهبود ببخشید ، با توجه به "به خاطر سپردن" زبان پیش فرض آنها ، بنابراین دفعه دیگر که از وب سایت چندزبانه شما بازدید می کنند ، به طور خودکار در زبان مادری آنها بارگیری می شود.