طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس


طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران افزایش سرعت سایت، راه‌ حل تضمین شده ‏‌ای برای بالا بردن میزان ترافیک سایت و افزایش میزان فروش می باشد. گوگل در سال در گزارشی بیان نمود که سرعت ، یکی از شاخصی می باشد که در رتبه ‏‌بندی سایت تاثیر می گذارد. هرگاه سرعت بارگذاری صفحات کاهش یابد، کاربران زمان کمتری را جهت بازدید صرف خواهند کرد و در نتیجه سایت شما بازدهی چندانی نخواهد داشت. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش در زمینه ی طراحی سایت با وردپرس بیشترین تعداد پروژه ها را دارد و به مشتری های خود این تضمین را می دهد تا پروژه ی طراحی سایت با وردپرس را در کمترین زمان و با کمترین هزینه به مشتری ها تحویل می دهد.

طراحی سایت اختصاصی وردپرس

حتی با وجود این مسئله، تعداد کمی از ما افزایش سرعت طراحی سایت را مهم تلقی می کنیم. به عنوان مثال اگر اندازه صفحات آن بزرگ‏ تر از باشد شما با یک مشکل اساسی روبرو خواهید شد و متحمل ضرر زیادی می شوید.

عوامل تاثیرگذار در طراحی سایت وردپرس عبارتند از:

• استفاده از عملیات فشرده‌‏ سازی در طراحی سایت وردپرس
• بهینه‌‏ سازی تصاویر
• اطمینان از فعال بودن
• ادغام فایل‏‌ های و فراخوانی فایل‏‌ های طراحی سایت وردپرس
• فعال کردن کَش
• استفاده از یک شبکه انتقال داده
• به حداقل رساندن درخواست‏‌ ها
• انتخاب نوع فایل صحیح برای تصاویر
• توجه به اندازه سایت
• تغییر اندازه تصاویر
• کَش مرورگر
• بهینه ‏‌سازی پایگاه‏ داده دیتابیس
• استفاده از هاستینگ علاقمند به حوزه ی کاری خود
• استخدام متخصص

طراحی وب سایت وردپرس

وردپرس می تواند برای شما طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت آگهی ، طراحی سایت نیازمندی تمامی مواردی می باشند که به واسط قالب وردپرس و هسته وردپرس قابل پیاده سازی می باشند. این امر می تواند در بهبود و ارتقای وضعیت سئو سایت شما کمک کننده باشد و به واسط اصول سئو ترافیک بالایی را بتوانید برای کسب و کار خود فراهم نمایید و این ترافیک می تواند در معنای کسب سودآوری بیشتر باشد.

چرا طراحی سایت وردپرس

در طراحی سایت آموزشگاه می توانید در منو و زیر منوهای آن توضیحاتی در خصوص کلاس های آموزشی ، دوره های آموزشی ارائه شده و نیز هزینه کلاس های آموزشی و دیگر اطلاعات که مورد نیاز دانش پذیر قرار می گیرد را می توان درج نمود. همچنین می تواند امکان ثبت نام آنلاین را برای کاربران فراهم آورد و نیز قرار دادن درگاه آنلاین می تواند برای کاربران این فرصت را فراهم نماید تا هزینه دوره آموزشی خود را پرداخت نمایند و به راحتی ثبت نام در آموزشگاه را در بستر وب سایت انجام دهند. همچنین با در نظر گرفتن اصول سئو سایت می توانید مشتریان را به سمت طراحی وب سایت خود جلب نمایید و درآمدزایی بالایی را برای خود کسب نمایید.

پشتیبانی طراحی سایت با وردپرس

برای جلوگیری از حملات روزانه به سایت های وردپرس می توان از خدمات پشتیبانی وردپرس شرکت های طراحی سایت استفاده نمود. و همچنین در بعضی از موارد ممکن است پس از تعویض افزونه و یا قالب ، سایت بالا نیاید که در این مورد نیز پشتیبانی می تواند به شما کمک کند. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش در زمینه ی طراحی سایت با وردپرس بیشترین پروژه ها را دارد.

طراحی سایت با وردپرس

در طراحی سایت با وردپرس، اساس و پایه ی اصلی سایت و کدنویسی های لازم از پیش آماده شده است و تنها می بایست اطلاعات، تصاویر و دسته بندی های لازم را بر روی آن اعمال نمود. در واقع ابتدا پیش فرض را نصب می نماییم و سپس افزوده های لازم که شامل برنامه های مختلف و نرم افزار های مختلف با کدنویسی های متفاوت می باشند را بر حسب نیاز اعمال می کنیم .

طراحی سایت با وردپرس سرویس جدید سایت کد است در این نوع طراحی به بیان دقیق تر طراحی قالب وردپرس می باشد. به طوری که با توجه به نیاز مشتری قالب موردنظر ایشان طراحی خواهد شد. مهمتریم مزیت این نوع طراحی هزینه بسیار پایین تر برای مشتری می باشد و همچنین منابع و مطالب آموزشی زیادی برای کار کردن با آن وجود دارد . اما عیب کلی آن محدود بودن طیف سایت های قابل طراحی با آن می باشد از این رو هر نوع ایده ای را نمی توان با سیستم مدیریت محتوای wordpress پیاده سازی نمود