طراحی سایت موبایل فرندلی

طراحی سایت موبایل فرندلی

طراحی سایت موبایل فرندلی


طراحی سایت موبایل فرندلی
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت موبایل فرندلی امروز کاربران تلفن همراه بیشتر از کاربران کامپیوتر وجود دارد. بنابراین، مهم است که طراحی وب سایت شما پاسخگو باشد. اگر از یک شرکت طراح وب پاسخگو برای طراحی وب سایت خود کمک بگیرید، پس مطمئن شوید که به اصول زیر توجه کنید که توسط کارشناسان پیشنهاد شده است:

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی وب سایت پاسخگو و طراحی وب سایت سازگار ممکن است به نظر برسد، اما بین آنها تفاوت زیادی وجود دارد. طراحی سایت سازگار، بارگیری را زمان می برد و به همان اندازه به عنوان طراحی وب سایت واکنش بارگذاری نمی کند.

استفاده از تصاویر با قابلیت ریسپانسیو در طراحی سایت

بسیاری از طراحان وب پاسخگو نمی دانند که برای ایجاد وب سایت شما به طور کامل پاسخگو باشد، شما نیاز به استفاده از تصاویر بردار به جای تصاویر بیت مپ. شما می توانید هر تصویر را با کمک CSS تغییر دهید اما کیفیت تصویر تا زمانی که یک بردار وجود ندارد، باقی می ماند.

استفاده از فونت سیستم در طراحی سایت

فونت های سیستم فقط به کاربران کامپیوتر محدود می شود. بنابراین، آنها را برای طراحی وب سایت پاسخگو خود استفاده نکنید، زیرا آنها در دستگاه های مختلف کار نمی کنند تا فونت توسط سیستم عامل پشتیبانی شود. استفاده از فونت های وب به عنوان آنها جهانی هستند و کاملا با تمام دستگاه ها کار می کنند.
سایت های پاسخگو معمولا بر روی دستگاه های تلفن همراه مشاهده می شوند. هنگامی که هدر یا هر بخش دیگر وب سایت را رفع می کنید، اندازه صفحه نمایش کوچکتر می شود. بنابراین، در طراحی وب سایت پاسخگو، هیچ چیز را اصلاح نکنید.

استفاده از پیکسل و درصد در طراحی سایت

درست است که برخی از px کار بر روی طرح های پاسخگو، اما نه همه آنها. هنگامی که ارتفاع و عرض را به یک عنصر وب اختصاص دهید، مطمئن شوید که از درصد به جای واحدهای استاتیک استفاده کنید. زمان بارگیری مهمترین بخش در وبسایتهای پاسخگو است؛ چرا که بیشتر کاربران برای وبسایت رنج می برند تا زمانی که از اینترنت رایگان استفاده کنند. بنابراین، مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما عناصر اضافی، برنامه نویسی، فونت ها و تصاویر را ندارد.

استفاده از فضاها در طراحی سایت

اضافه کردن فضای اضافی سفید به بازدیدکنندگان سیگنال می دهد که محتوای زیادی در وب سایت موجود نیست. بنابراین، هیچ خط خالی اضافی اضافه نکنید. اگر از تبلیغات استفاده می کنید، مطمئن شوید که آنها پاسخگو هستند و در غیر این صورت آنها به طور خودکار با فضای خالی جایگزین می شوند.

استفاده از ناوبری در طراحی سایت

ناوبری وب سایت بخش مهمی از آن است که اجازه می دهد تا کاربران به قسمت دیگری از وب سایت مراجعه کنند. ساخت آن پاسخگو می تواند دو برابر زمان بازدید کنندگان در وب سایت شما باقی بماند.طرح های وب سایت پاسخگو فقط برای کاربران تلفن همراه بلکه برای دیگر کاربران که از پد، قرص، کنسول های بازی و سایر ابزارهای الکترونیکی استفاده می کنند، ساخته نشده است. بنابراین، طراحی وب سایت خود را بر روی همه آنها تست کنید.

یکپارچگی در طراحی سایت

از یک فونت چندگانه در یک صفحه استفاده نکنید. این باعث می شود که بازدیدکنندگان در وب سایت خود باقی بمانند در حالی که این اندازه وب سایت را نیز افزایش می دهد.
خدمات توسعه وب پاسخگو را از شرکت طراحی وب سایت پاسخگو دریافت کنید تا وبسایت خود را برای همه دستگاه ها پاسخگو باشد. طراحی وب سایت پاسخگو متخصص، هنگام تکمیل وبسایت شما، تمام نکات فوق را اضافه خواهد کرد.