طراحی سایت مسجد

طراحی سایت مسجد

طراحی سایت مسجد


طراحی سایت مسجد
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت مذهبی یکی از مهم ترین اقدامات در عرصه ی دین و فرهنگ می باشد. بسیاری از کاربران اینترنتی با گسترش و بهبود روز افزون دنیای مجازی نیازهای خود را در این محیط برطرف می سارند. پس بخش مهمی از سوالات هر شخص پاسخ گویی به سوالات دینی و مذهبی او می باشد که در این زمینه مهم طراحی سایت مذهبی نقش بسیار خوبی را ایفا کرده است، به دلیل استقبال زیاد کاربران و بازدید کنندگان شرکت طراحی سایت نونگار پردازش طراحی سایت مذهبی را در برنامه های کار خود قرار داده است. .

طراحی وب سایت مذهبی

برای اهداف و مراسم های دینی و مذهبی می توان اقدام به طراحی سایت مذهبی کرد. قرار دادن مطالب، موضوعات و مراسم های مذهبی در قالب طراحی سایت کاربران و بازدید کنندگان معتقد به آیین های دینی را به خود جذب می نماید. اطلاع رسانی در رابطه با مراسم ها و جشن های مذهبی برای داوطلبان دینی در بستر طراحی سایت به راحتی انجام می پذیرد. نمایش انواع تصاویر و ویدئو ها از مراسم های مختلف دینی برای اطلاع رسانی به کاربرانی و بازدید کنندگانی قادر به بهره مندی از مراسم ها نبوده اند در قالب طراحی سایت مذهبی امکان پذیر می باشد.

برخی از امکانات و ویژگی های طراحی سایت مذهبی عبارتند از:

• تالار گفتگوی دینی در طراحی سایت مذهبی :
تالار گفتگو در طراحی سایت های مذهبی جایی است که افراد با نظارت مدیر وب سایت می توانند با یکدیگر به گفتگو و تبادل نظر پرداخته و پاسخ بسیاری از پرسش های دینی خود را از این طریق دریافت نمایند.

• آرشیو فیلم و تصاویر در طراحی سایت مذهبی :
در این قسمت از طراحی سایت مذهبی می توانید فیلم ها، تصاویر و صوت های مذهبی و دینی و حتی نوحه ها را بسته بندی و مرتب سازی کنید و هر یک را در جای خود قرار دهید همچنین فیلم های سخنرانی ها نیز در این قسمت جای می گیرند.

• قرار دادن اوقات شرعی تمامی شهر ها در طراحی سایت :
می توانید بخش کوچکی از وب سایت مذهبی خود را به اوقات شرعی شهر های ایران اختصاص دهید این موضوع تا حد بسیار زیادی به بسیاری از کاربرانتان و حتی بازدید کنندگانی که به وب سایتتان مراجعه کرده است کمک های بسیاری می کند.
• قرار دادن گالری تصاویر در طراحی سایت مذهبی :

در این بخش قادر خواهید بود تا تصاویر و ویدئو ها را دسته بندی کرده و به نمایش کاربران و بازدید کنندگان درآورید. • امکان راه اندازی کتابخانه دیجیتال در طراحی سایت مذهبی :

در طراحی سایت کتابخانه ی دیجیتال شما قادر خواهید بود تا انواع مختلف کتاب ها و نوشته های دیجیتالی برای دانلود و مطالعه مورد استفاده قرار دهید.
• امکان پاسخ گویی به سوالات کاربران در طراحی سایت مذهبی:

در طراحی سایت های مذهبی افراد مختلف قادر خواهند بود تا تا سوالات دینی خود را مطرح کرده و پاسخ های دینی را از وب سایت دریافت نمایند.