طراحی سایت مدرن و جدید در 2018

طراحی سایت مدرن و جدید در 2018

طراحی سایت مدرن و جدید در 2018


طراحی سایت مدرن و جدید در 2018
طراحی سایت طراحی وب سایت این احتمال وجود دارد که بیشتر طراحی سایتهایی که با آنها در ارتباط هستید، یک منوی طولانی از گزینههای انتخاب را داشته باشید. مزیت این این است که منو می تواند به طور مستقیم بازدید کننده را به جایی که می خواهید بروید. با این حال، مضرات این است که آنها معمولا یک تن از فضای صفحه با ارزش را در بر می گیرند.
تعجب می کنم که چرا این یک منوی همبرگر نامیده می شود؟ اگر از تصورات خود استفاده کنید، سه خط که در بالای یکدیگر قرار می گیرند، شبیه همبرگر هستند. آن را دریافت کنید؟

دلیل پرکاربرد شدن منوهای همبرگری در طراحی سایت

صفحات طراحی سایت شما باید یک مسیر روشن برای کاربر ایجاد کنند. از بین بردن ناوبری مشغول می کند تجربه پاک و حواس پرتی را آزاد می کند. این تجربیات بهبود یافته کمک می کند تا به بهبود احتمال اینکه کاربر اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل یک اقدام دلخواه را پیدا کند.

تصاویر بزرگ در طراحی سایت

شما ممکن است متوجه شده باشید که بسیاری از طراحی سایت های B2B شروع به نمایش تصاویر محصول بزرگ در سایت های خود برای برجسته کردن ویژگی های مختلف و یا بخش های محصولات خود را درج نمایید. یک تصویر بزرگ برجسته در بالای این صفحه وجود دارد و همانطور که در صفحه پایین صفحه حرکت می کنید، تصاویری عمیق تر از محصول وجود دارد. تصاویر نیز پاسخگو هستند که هدف آن اطمینان از تجربه بهینه برای بینندگان از دستگاه های مختلف است، همانطور که قبلا ذکر شد.
تصاویر بزرگتر محصول به طراحان کمک می کند تا ویژگی های مختلف یک محصول را در یک راه کارآمد و موثر برجسته کنند.این رویکرد مزایای یک ویژگی را تقویت می کند، با ارائه فرصتی برای برجسته ترین قطعات را برجسته می کند. به عنوان مثال، در تصویر دوم، متوجه خواهید شد که عددی در تصویر وجود دارد که مربوط به مزایای ویژگی های خاصی است. این تصاویر بزرگ نیز اسکن دوستانه است. آنها به بازدیدکنندگان کمک می کنند درک درستی از ویژگی های مختلف محصول انجام دهند و آنها را از طریق تصاویر به جای کلمات انتقال دهند.

باکس ها و کارت هایی در طراحی سایت خود ایجاد نمایید

با ظهور Pinterest، طراحان و بازاریابان به طور یکسان با کارتها جذاب می شوند. کارت های فردی به توزیع اطلاعات در یک شیوه بصری کمک می کنند تا بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند بدون محو شدن محتویات محتویات محسوب شوند. با تقسیم قطعات مختلف محتوا به کارت، کاربران می توانند انتخاب کنند که مقالات مورد نظر خود را گسترش دهند.
چرا باکس باکس نمودن طراحی سایت کاربر می باشد
طراحی کارت ها در سراسر طراحی سایت های B2B و B2C بیشتر و بیشتر مورد توجه است زیرا به ارائه اطلاعات به راحتی قابل هضم اطلاعات برای کاربران کمک می کند. با استفاده از این طراحی در سایت شما می توانید چندین محصول یا راه حل را کنار هم بکشید. به خاطر داشته باشید که کارت های شما باید پاسخگو باشند. این بدان معنی است که به دلیل اینکه اندازه صفحه نمایش کوچکتر یا بزرگتر می شود، تعداد و اندازه کارت نمایش داده شده باید مطابق با آن باشد.

نمایش کوچک از محصولات طراحی سایت خود به نمایش بگذارید

  علاوه بر فیلم های پس زمینه، شرکت ها نیز شروع به استفاده از فیلم های کوتاه یا محصول برای برجسته کردن یک مورد خاص استفاده می کنند. این فیلم های کوتاه در راه آوردن راه حل خود برای زندگی عالی هستند، در حالی که بازدید کننده با تجربۀ طولانی مدت که باید از طریق آن نشست، غلبه کند.

اهمیت نمایش کوچک محصولات در طراحی سایت

طبق گزارش مجله شرکت، 92 درصد از مشتریان B2B تماشای ویدیوی آنلاین و 43 درصد از مشتریان B2B تماشای ویدیو آنلاین را برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات خود برای کسب و کار خود تماشا می کنند. بنابراین، شرکت های B2B نیاز به ایجاد فیلم هایی دارند که محصولات خود را توضیح می دهند، زیرا در فرایند تصمیم گیری خریدار تأثیرگذار است.