طراحی سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

طراحی سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

طراحی سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد


طراحی سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تجارت الکترونیک خوب برای تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتریان است. ایده آل، طراحی سایت شما باید روند خرید را سریع، آسان و بدون استرس را به عنوان امکان پذیر ساخته باشد. مهم نیست که آگهی های آنلاین شما چقدر خوب هستند، اگر بتوانید وبسایت خود را برای فروش بهینه سازید، مشتریان با ارزش را از دست می دهید. .

توجه به نیاز کاربر در طراحی سایت

هر یک از جزئیات طراحی سایت شما از تصاویر محصول به فرم های تماس می تواند به طور بالقوه به تصمیم کاربر برای خرید تبدیل شود. به همین دلیل است که شما باید با توجه به هر تصمیمی که در هنگام طراحی سایت شما ایجاد می کند، کاربر را در نظر داشته باشید. تجربه کاربر برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان و تبدیل مشتریان به مشتریان تکراری اهمیت دارد.
مطمئن نیستید که آیا طراحی سایت شما یک تجربه کاربری خوب دارد؟ یک نظر دیگر را با استخدام یک دوست یا حتی استخدام شخصی برای مرور طراحی سایت خود دریافت کنید. آیا آنها سایت خود را در مورد قابلیت استفاده، سهولت ناوبری، تجدید نظر بصری و رضایت کلی رتبه بندی می کنند.

طراحی سایت ساده چه ویژگی هایی دارد

طراحی سایت های مینیمالیستی به طور منظم به عنوان بصری جذاب و قابل اعتماد تر از وب سایت های بصری پیچیده است. اگر می خواهید طراحی سایت خود را برای تبدیل بهینه سازی کنید، باید ساده سازی کنید. برای ساده سازی طراحی سایت شما، هر اطلاعات غیر ضروری را از بین ببرید و از یک طرح طراحی مینیمال با مقدار زیادی فضای سفید استفاده کنید.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

مثال فوق یک صفحه طراحی سایت را با طراحی فوق العاده ساده نشان می دهد که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا سریعا به نقاط اصلی تبدیل شوند. هیچ لینک، تصاویر یا ویدیوهای حیرت انگیز وجود ندارد. دعوت به عمل به وضوح تعریف شده است و طراحی سایت ساده می شود

سبد خرید در طراحی سایت فروشگاهی

شما احتمالا متوجه شده اید که اکثر سایت های تجارت الکترونیک آیکون سبد خرید کمی در هر صفحه (معمولا گوشه بالا سمت راست) است که به کاربران اجازه می دهد به آسانی مشاهده آیتم هایی که آنها به سبد خرید خود اضافه شده است. این یکی از مهمترین راهکارهای طراحی تجارت الکترونیک است که وجود دارد!
داشتن این دکمه قابل مشاهده در همه زمان ها ثابت شده است برای افزایش نرخ تبدیل. فقط مطمئن شوید که آیکون چیزی است که قابل تشخیص است مانند یک سبد خرید یا یک کیسه خرید. آخرین چیزی که میخواهید انجام دهید این است که مردم را گول بزنید.از آنجا که این یکی از مهمترین دکمه های کل طراحی سایت شماست، توصیه می کنیم با استفاده از یک رنگ روشن که از پس زمینه خارج می شود، آن را از بین ببرید. همچنین باید از دکمه های دیگر بزرگتر باشد تا بتواند آن را ساده ترین انتخاب کند.

قیمت محصولات را در طراحی سایت فروشگاهی خود درج نمایید

صداقت همیشه بهترین سیاست است. هنگام طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود را به یاد داشته باشید که همیشه در مورد قیمت محصولات یا خدماتی که شما در حال فروش هستید، پیشاپیش و صادقانه باشید. سعی نکنید اطلاعات را پنهان کنید یا برای بازدیدکنندگان در سایت خود مشکل پیدا کنید. شما هرگز نمی خواهید بازدید کنندگان وب سایت خود را احساس کنید که آنها فریب یا فریب می خورند. گم شدن اطلاعات قیمت گذاری در سخت برای پیدا کردن صفحات وب سایت شما در واقع می تواند زیان آور باشد. در عوض قرار دادن آن در جایی آسان برای پیدا کردن و ساده برای درک.
این قاعده همچنین برای حمل و نقل نیز صادق است. همیشه در مورد هزینه های حمل و نقل در محصولات خود و همچنین سیاست های حمل و نقل مشتریان ممکن است نیاز به دانستن در مورد. مطالعات نشان می دهد که نمایش اطلاعات حمل و نقل خیلی دیر در روند خرید منجر به افزایش میزان رها کردن سبد خرید می شود. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می توانند کل هزینه یک محصول، از جمله حمل و نقل، قبل از خرید را ببینید.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک باید برای تولید فروش بهینه سازی شود. لذت بردن از اطلاعات اضافی در مورد داستان برند شما، یک وبلاگ، و یا حتی یک گزینه برای بازدید کنندگان وب سایت برای ثبت نام برای یک خبرنامه ایمیل است. فقط اطمینان حاصل کنید که این قطعات اضافی اطلاعات مردم را از انجام خرید منحرف نمی کند.
برای مثال، یک فرم در صفحه تماس شما، یا در پایین صفحه اصلی شما، که افراد میتوانند برای پیوستن به لیست ایمیل شما پر شوند، خوب است. فقط یک پنجره پاپ آپ را درخواست کنید که کاربران برای خبرنامه خود ثبت نام کنند، زیرا ممکن است اثر متفاوتی از آنچه شما می خواهید باشد. نه تنها ممکن است کسی آن را از خرید خرید منحرف کند، بلکه می تواند آنها را تحریک کند و احتمالا مایل است که آدرس ایمیل خود را به شما بدهد و احتمالا سبد خرید خود را رها کنید.

کیفیت تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی

احتمالا بزرگترین نقطه درد برای خریداران آنلاین این است که آنها نمیتوانند قبل از اینکه آنها را خریداری کنند، شخصا محصولات را ببینند، مثل اینکه آنها می توانند با یک فروشگاه آجر و ملات ببینند. برای تسکین این نقطه درد، شما باید طراحی سایت تجارت الکترونیکی خود را با تصاویر با کیفیت بالا و حتی بسته به نوع محصول، افزایش دهید.
داشتن عکس های با رزولوشن بالا باید یک مطلق باشد. هر انعکاسی یا پیکسل کردن می تواند مشتریان خود را خاموش کند، فکر می کند محصول شما ارزان است. در نظر بگیرید که ایجاد گالری عکس برای هر محصول به طوری که کاربران می توانند از طریق آنها کلیک کنید و زوایای مختلف هر محصول را ببینید. یکی از ویژگی های محبوب یک جعبه پاپ آپ است که مردم می توانند در یک تصویر خاص بزرگ شوند و جزئیات دقیق را مشاهده کنند. این به همان اندازه نزدیک است که شما می توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید تا از نظر جسمی محصول را انتخاب کنند و قبل از خرید آن را بررسی کنند.
در صورت امکان، از تصاویر شیوه زندگی افرادی که در واقع با استفاده از محصولات خود ارتباط برقرار می کنند استفاده کنید. لباس بسیار جذاب تر از آن است که آن را با یک مدل پوشانده می شود و نه به صورت مسطح یا مانکن. به همین ترتیب، زمانی که شما بتوانید آنها را در عمل نشان دهید، برخی از محصولات به فروش می رسند.
تصویر بالا نمونه ای کامل از نحوه نمایش محصولات در سایت تجارت الکترونیک را نشان می دهد. در سمت چپ، چندین دید متفاوت از لباس وجود دارد. کاربران همچنین می توانند جزئیات دقیق را با حرکت دادن مکان نما بر روی تصاویر و مشاهده پنجره نزدیک به سمت راست نگاه کنند. همچنین، توجه کنید که لباس بر روی یک مدل نشان داده شده است نه به وسیله آویز یا تخمگذار روی کف. تصاویر نیز با وضوح فوق العاده بالا برای ارائه بهترین تصویر ممکن از لباس است.