طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی


طراحی سایت عکاسی
طراحی سایت عکاسی به منظور درج نمودن نمونه کارهای عکاسی در بستر اینترنت طراحی می گردد و در خود می تواند نمونه کارهای عکاسی را در دسته بندی های مختلف فراهم آورد تا افرادی که به رشته عکاسی علاقه مند می باشند بتوانند نمونه کارهای عکاسی را به راحتی در سایت مشاهده نمایند. امروزه طراحی سایت عکاسی با ترافیک بالایی از کاربران همراه شده است.

طراحی وب سایت عکاسی

طراحی وب سایت عکاسی در منو و صفحات خود می تواند انواع عکس ها را به واسط دسته بندی هایی که موجود می باشد را درج نماید. افرادی که علاقه مند به رشته عکاسی می باشند با ورود می توانند به ایده های هنری جدیدی دست یابند که جذاب تلقی گردد.

قابلیت ها در طراحی سایت عکاسی

انواع عکس های هنری را می توانید مشاهده نمایید و اغلب مشاهده نمودن عکس ها می تواند ایده ها و نظرات جدیدی را برای فرد ایجاد نماید و به اطلاع دیگران برسانید. اطلاع رسانی در خصوص گالری ها می تواند موجب پررنگ تر شدن گالری شما و نیز حضور بینندگان بیشتر شود که درآمدزایی بیشتر و نیز اعتبار بیشتر را برای شما به دنبال خواهد داشت.

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

طراحی سایت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری به تنهایی موجب پیشرفت کاری شما نمی شود بلکه باید با رعایت اصول و استانداردها بهینه سازی شود تا گوگل بتواند با انتساب امتیاز بالا طراحی سایت شما را در صفحات نخست گوگل قرار دهد. کاربران معمولا با استفاده از کلمات کلیدی به جستجو در گوگل می پردازند مثلا کلماتی مانند آتلیه عروسی، آتلیه کودک و.. را جست و جو می کنند و اگر سایت شما به درستی بهینه سازی شده باشد کاربران به راحتی می توانند بازدید کنند.

اصول طراحی سایت آتلیه عکاسی

در طراحی سایت آتلیه عکاسی برای تبلیغ کار و جذب مشتری های بیشتر می توانید عکس افراد معروفی را که در آتلیه شما عکاسی کرده اند را به صورت اسلاید با افکت های مناسب و زیبا شود در صفحه ی اول وب سایت خود قرار دهید.
همچنین بهتر است بخش ویژه ای را برای نمایش کاتالوگ ها و تعرفه و هزینه ی کارهای خود قرار دهید، هنر عکاسی دارای گرایش و رشته های بسیاری می باشد مانند عکاسی کودک، عکاسی عروس و داماد، عکاسی صنعتی و... که هر کدام تعرفه های مخصوص به خود را دارد که باید در طراحی سایت قرار داده شود.
با رعایت نکات سئو می توانید وب سایت خود را نسبت به موتورهای جستجو بهینه سازی کرده و قادر خواهید بود تصاویر و محتوای وب سایت خود را در جایگاه بسیار خوبی در در جستجوی گوگل قرار دهید و بازدید کنندگان بسیار زیادی را به طراحی سایت آتلیه عکاسی خود جذب کنید.

در طراحی سایت آتلیه عکاسی معمولا می توان سرویس های زیر را ارائه داد که عبارتند از:

• نمایش کاتالوگ به صورت آنلاین به مشتریان
• درج تعرفه و قیمت خدمات
• درگاه پرداخت آنلاین برای پرداخت هزینه ها

در طراحی سایت آتلیه عکاسی قرار دادن بخش های گالری و اسلایدی از نمونه کارها و همچنین اختصاص دادن قسمت فروشگاهی برای خرید و یا پرداخت های آنلاین ضروری می باشد.

طراحی وب سایت آتلیه

آتلیه می تواند در آتلیه کودک و یا آتلیه عروسی باشد که در بستر طراحی سایت آتلیه می تواند به راحتی درج گردد. نمونه کارهای آتلیه انجام شده به راحتی می تواند درج گردد و این امر می تواند آسودگی خاطر مشتریان شما را در خصوص انجام کارهای آتلیه فراهم نماید.

طراحی سایت آتلیه چه قابلیت هایی دارد

طراحی سایت آتلیه می تواند گالری از نمونه کارهای شما را درج نماید که این خود رضایتمندی بیشتر کاربران و مشتریان شما را به دنبال خواهد داشت. سایت آتلیه می تواند برای افرادی که علاقه مند به هنر آتلیه هستند بسیار جالب باشد و ترافیک بالایی از کاربران که علاقمند به هنر آتلیه هستند را در خود جذب می نماید و نیز ایده و نظر را برای افراد در هنر آتلیه ایجاد نماید که می تواند خود عاملی در جذب ترافیک برای طراحی سایت آتلیه شما باشد.

اهمیت طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی به گونه ای است که با قرار دادن عکس ها ونشان دادن نمونه کارها به افراد به جذب مخاطب می پردازد در واقع هنرمند عکاس هنر خود را به آحاد جامعه نمایش می دهد از طرفی طراحی وب سایت عکاسی این امکان را برای هنرمند ایجاد می کند که در سطح بین المللی اقدام به معرفی و نشر آثار خود بکند باید به خاطر داشت که طراحی سایت عکاسی اقتضاعات خاص خود را دارد و قبل از هر چیز تاکید بر این موضوع اهمیت دارد که بحث سایت حرفه ای با داشتن تیم حرفه ای مجرب در ارتباط است به همین دلیل اگر عکاس هستید و می خواهید اقدام به انتشار عکس ها خود از طریق طراحی سایت تهران کنید ابتدا لازم است ویژگی های طراحی سایت حرفه ای را بخوبی بشناسید

ویژگی های مهم طراحی سایت عکاسی به شرح زیر می باشد:

چه امکانات اساسی را می توان در طراحی سایت عکاسی قرار داد ؟
طراحی صفحه ی درباره ما و ارائه رزومه کاری ایجاد مکان نمای دقیق و استفاده از نقشه ی گوگل در صورت داستن استدیو و یا آتلیه صفحه ی تماس با ما و ارائه راه های تماس مانند تلفن و ایمیل ایجاد گالری حرفه ای تصاویر از نمونه کارها در طراحی پنل پیامکی و ارسال پیام به مشتریان ایجاد درگاه آنلاین پرداخت و امکان سفارش گیری از طریق طراحی سایت
چه امکانتی را می توان به صورت دلخواه در طراحی سایت عکاسی اضافه کرد ؟
بخش نظر سنجی و پرسش و پاسخ بخش اخبار و انتشار رویدادهای مرتبط با حوزه ی عکاسی بهره گیری از محیط زیبا و تخصصی گرافیکی بخش اسلایدر
اهمیت سرعت در طراحی سایت عکاسی چیست ؟
سرعت نقش بسزا و مهمی دارد به خاطر داشته باشید که باید عکس ها را به گونه ای بهینه سازی کنید که سرعت سایت کم نشود این نکته را در نظر بگیرید که عکس ها ممکن است حجم زیادی از سایت شما بگیرند پس بهتر است جذاب ترین آنها را انتخاب نمایید و آن را به شیوه ای خاص قرار دهید حتی می توانید از قالب های خاص و فریم های جالب استفاده نمایید