طراحی سایت دیوار

طراحی سایت دیوار

طراحی سایت دیوار


طراحی سایت دیوار
امروزه با پیشرفت دنیای اینترنت و طراحی سایت ها ، ارائه طراحی سایت ها و اپلیکیشن های زیادی را در این راستا برای خرید و فروش اجناس به صورت آنلاین مانند مسکن ، پوشاک ، غذا ، کلیه لوازم خانه و... ایجاد شده است که در این مورد طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دیوار پدید آمده است جزو اولین اپلیکیشن هایی می باشد که با داشتن کلیه این خدمات را در خود کار بسیاری از کاربران را راحت کرده کاربران می توانند با استفاده از این برنامه به آگهی کردن به صورت رایگان به فروش لوازم نو و دست دوم خود و یا خرید لوازم مورد نیاز خود بپردازند .

طراحی وب سایت دیوار

همانطور که می دانید طراحی سایت دیوار از زیبایی آنچنانی برخوردار نیست بلکه بیشتر هدف خود را روی نیاز های افراد بنا نهاده و با دسته بندی منظم و مرتب کاری کرده تا افراد بدون سختی به وسیله مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و انواع آگهی های منتشر شده را مشاهده کنند. اگر بازدید کننده برای اولین بار وارد این طراحی سایت شود اول باید شهر مورد نظر خود را انتخاب کند تا آگهی های مربوط به آن شهر برای آن ها نمایش دهند.
سپس در منوی سمت راست دسته بندی های موجود را مشاهده می کنند که انواع آگهی ها از جمله مسکن وسیله نقلیه خدمات کسب و کار و استخدام مشاهده می شود که با انتخاب دسته ی مورد نظر به موارد مورد نیاز دسترسی پیدا می کنند. در هر آگهی که مشاهده می کنید خواهید دید امکانات زیادی را دارا می باشد که با جزییات کامل به ارائه مشخصات از آن وسیله شما را آگاه می سازد. مانند امکان اطلاعات تماس و یا ایمیل آگهی دهنده و امکان پیام دادن که از این موارد مشتری با آگهی دهنده می توانند با هم ارتباط برقرار کنند.

دسترسی پنل مدیریتی به طراحی سایت دیوار

در بالای برنامه دیوار گزینه ای به نام دیوار من وجود دارد که هنگامی که شما به جستجو می پردازید و وسیله ای نظر شما را جلب کرده و می خواهید بعدا با دقت بیش تری به مطالعه آن بپردازید و یا با آگهی دهنده تماس بگیرید می توانید آن را با نشان کردن به گزینه دیوار من ، که جزو علاقه مندی ها است انتقال دهید. یکی دیگر از گزینه هایی مثبتی که این برنامه برای شما با ارمغان آورده این است که شما می توانید با پرداخت هزینه ی جدایی آگهی را به صورت مختلفی ارتقا دهید .
همانطور که این برنامه دارای نقاط قوت بسیار بالایی بوده و برای شما بیان کردیم دارای نقاط ضعف کوچکی نیز می باشد که می توان به وجود آگهی هایی که توسط بعضی کاربران ارائه می شود بی محتوا بوده اما به دلیل داشتن سازگاری با قوانین سایت نمایش داده می شود. امکان جستجوی چندین شهر با هم را ندارد فقط یک شهر را می توان جستجو کرد. منتظر بودن کاربر پس از چند ساعت به دلیل اینکه اول دیوار باید آن را تایید کند و سپس آگهی ثبت می شود و این موضوع برای کسانی که برای خرید و فروش عجله دارند به مشکل بر می خورند.

مهم ترین امکانات طراحی سایت دیوار به شرح زیر می باشد:

مهم ترین ویژگی های طراحی سایت دیوار چیست؟
سئو و بهینه سازی سایت عالی به گونه ای که با جستجوی عبارات خرید خودرو و یا خرید آپارتمان و ... وب سایت دیوار در اولین نتایج جستجو ظاهر می شود. ریسپانسیو بودن طراحی وب سایت از دیگر مزایای دیوار می باشد که باعث شده تا وب سایت در تمامی صفحات نمایش به خوبی دیده شود.
سرعت بارگذاری طراحی سایت چگونه است؟
برای اینکه کاربران در یک وب سایت ماندگار شوند فقط به سرعت بارگذاری آن سایت بستگی دارد و دیوار جمله پرسرعت ترین وب سایت های در حال حاضر می باشد که روزانه قادر به جذب هزاران کاربر می باشد.
ویژگی های طراحی سایت دیوار چیست؟
دسترسی ساده و آسان به طراحی سایت دیوار ، جستجو سریع و راحت در وب سایت ، دسته بندی درست و صحیح خدمات در وب سایت ، پنل مدیریتی کاربردی و آسان ، عدم داشتن طرح گرفیکی پیچیده و دشوار

نتیجه گیری

در آخر همه ی تمامی موارد بالا باعث شده تا طراحی سایت دیوار که یکی از طراحی وب سایت های قدرتمند در زمینه نیازمندی ها بوده در نظر کاربران و بازدید کنندگان بسیار عزیز باشد و نظر و اعتماد آن ها را جلب کند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش