طراحی سایت درمانگاه و کلینیک

طراحی سایت درمانگاه و کلینیک

طراحی سایت درمانگاه و کلینیک


طراحی سایت درمانگاه و کلینیک
طراحی سایت طراحی وب سایت درمانگاه ها و کلینیک ها محل درمان بیماران برای بیماری های سرپایی و در برخی موارد بستری و درمان بیماران اورژانس می باشد. البته در حال حاضر در بسیاری از درمانگاه ها و کلینیک های تخصصی و حرفه ای که دارای تجهیزات و امکانات مناسبی هستند برخی از جراحی ها نیز به انجام می رسد. طراحی سایت درمانگاه و کلینیک برای مرکز درمانی تان می تواند دارای مزایا و محاسن بسیاری باشد. در واقع وجود یک سایت اینترنتی باعث می شود که بیماران بتوانند به راحتی نوبت پزشکان مختلف را رزرو نمایند.

اهمیت طراحی سایت درمانگاه و کلینیک

درمانگاه و کلینیک نیز مانند سایر موضوعات پزشکی مشابه می توانند با طراحی سایت از مزایای یک سایت اینترنتی برخوردار شوند. در حقیقت استفاده از فضای مجازی برای بهبود رفاه حال بیماران به یک فرصت مهم برای بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی و شمار زیادی از مراکز درمانی تبدیل شده است. درج تصاویری از مرکز درمانی مورد نظر در سایت و درج اسامی و کادر پرسنل بیمارستان به همراه درج تخصص هر پزشک و همچنین درج امکاناتی که در این مرکز برای بیماران ارائه می گردد می تواند باعث راهنمایی هرچه بهتر بیماران و عموم مردم شود.

بهینه سازی و طراحی سایت اختصاصی درمانگاه و کلینیک

بهینه سازی در کنار یک طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای باعث می شود که شما بتوانید یک سایت حرفه ای و پر قدرت داشته باشید . حضور داشتن در فضای مجازی و استفاده از مزایای اینترنت برای بهبود کارها و سریعتر انجام شدن آنها باعث می شود تا بیماران و مراجعه کنندگان به مرکز تان از رضایت خاطر بیشتری برخوردار شوند. شرکت های بسیار زیادی در حوزه ی طراحی سایت فعالیت دارند که شما می توانید با مراجعه ی حضوری به آنها و ارائه ی پروژه ی طراحی سایت تان به آنها و تنظیم قرار داد و همچنین تنظیم بازه ی زمانی مشخص در نهایت و در موعد مقرر یک سایت با تمامی ویژگی ها و قابلیت های مورد نظر و دلخواه خود داشته باشید

امکانات طراحی سایت درمانگاه و کلینیک

تکنولوژی و امکانات همواره در اختیار انسان ها برای سهولت و سرعت بخشیدن به انجام امور روزمره بوده است. در خصوص کلینیک ها طراحی سایت خدمات زیر را به ارمغان می آورد:

• نوبت دهی آنلاین
امکان رزرو نوبت به صورت انلاین یکی از مهم ترین خدماتی است که هر مرکز می تواند در اختیار مراجعین خود قرار دهد و به این ترتیب خبری از ازدحام و شلوغی در محیط درمانگاه نخواهد بود و بیماران محیطی سرشار از آرامش فراهم کنید.

• معرفی پزشکان
ارائه رزومه پزشکان و ساعات حضور در درمانگاه کمک زیادی به مراجعین خواهد کرد تا در اسرع وقت پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و نوبت را رزرو کنند.

• ارائه تعرفه ها
تعرفه های درمانگاه برای مراجعین از اهمیت بالایی برخوردار است که با ارائه تعرفه های خود در وب سایت تا حد زیادی از تعداد تماس ها را کاهش می دهید که و فرصت کافی برای رسیدگی به احوالات بیماران و پاسخگویی به سوالات ضروری و موارد اورژانسی را خواهید داشت.

• همکاری با بیمه ها
مراجعین مرکز شما از تمامی اقشار جامعه هستند و هر کدام از شرکت های بیمه متفاوتی استفاده می کنند بنابراین مطلوب است شرکت های طرف قرار داد مرکز خود را معرفی کنید تا بیماران برای پرداخت هزینه های درمان با مشکل مواجه نشوند.

• پیشنهادات و انتقادات
و اما یکی از ضروری ترین بخش ها برای مراکزی عمومی که سعی در بهبود خدمات رسانی دارند همین بخش ارائه پیشنهادات و انتقادات است چرا که گویای نقاط ضعف و راه حل هایی برای بهبود خدمات و امکانات برای بیماران است.

• آدرس و شماره تماس
راه های ارتباطی از جمله شماره تماس و داخلی های مربوطه از اصلی ترین فاکتور هایی است که باید به کاربران ارائه دهید همچنین آدرس و مسیرهای دسترسی و نمایش روی نقشه باعث میشود مراجعین به راحتی به مرکز درمانی دسترسی پیدا کنند. اگر موقعیت مکانی شما فاقد جای پارک کافی و پارکینگ می باشد نزدیک محل مناسب برای پارک را به مراجعین معرفی کنید.

صفحه اول طراحی سایت درمانگاه و کلینیک

نکته اول انتخاب رنگ هاست. از رنگ های آرامش بخش و خنثی استفاده کنید. بکار بردن رنگ های تند و تیز برای وب سایت های درمانی توصیه نمیشود. نکته بعدی سادگی و پرهیز از شلوغیه بیش از حد می باشد. شما می بایست تب ها و دکمه های اصلی و ضروری را در صفحه اول مشخص کنید و سپس کاربر را به سمت مطلب هدایت کنید همچنین وجود تصاویر بخش های درمانگاه از المان های مثبتی است که می توانید به صورت اسلاید شو در صفحه اول قرار دهید.