طراحی سایت دارالترجمه

طراحی سایت دارالترجمه

طراحی سایت دارالترجمه


طراحی سایت دارالترجمه
طراحی سایت طراحی وب سایت یکی از مشاغلی که این روزها به سمت اینترنتی و مجازی شدن پیش رفته است ترجمه می باشد، مترجم ها و موسسات دارالترجمه امروزه بیشتر امور خود را از طریق طراحی سایت به انجام می رسانند و از این طریق قابلیت های مختلفی را مثل ثبت سفارش و ترجمه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.
یکی از مهم ترین مزیت های کسب و کارهای خانگی کمک به بانوانی است که دارای معذوریت برای کار کردن در بیرون از منزل می باشند، از این طریق بانوان قادر خواهند بود تا تا هنر و استعداد خود را از طریق طراحی سایت به همراه همه ی توضیحات و قیمت های آن ها به نمایش درآورده و از این طریق کسب درآمد کنند. به عبارتی دیگر این افراد از طریق طراحی سایت قادر خواهند بود تا علاقه مندان و مشتریان خود را از این طریق افزایش دهند و حتی در برخی از موارد قادر خواهند بود تا از طریق به اشتغال زایی بپردازند.

روش تسویه حساب با مترجم ها در طراحی سایت دارالترجمه

مدیریت هر طراحی سایت دارالترجمه بر اساس مصوبه های خود بعد از تکمیل ترجمه درصدی را برای مترجم مشخص می کند و در بازه ی زمانی خاصی با مترجم تسویه حساب می کند. در صورتی که در طراحی سایت قابلیت های صورت حساب فعال باشد، در این صورت هر مترجم قادر خواهد بود به بررسی تراکنش های مالی مربوط به ترجمه های خود بپردازد.

نکات مهم در طراحی سایت دار الترجمه

قالب وب سایت های دارالترجمه باید به گونه ای باشد که کارکرد آن برای کاربران راحت باشد و کاربر پسند باشد به گونه ای که کاربران قادر باشد در زمانی کم به ثبت سفارش خود بپردازند. فرایند ثبت سفارش باید برای کاربران قابل درک و فهم باشد. زیرا ممکن است کاربران به طور همزمان چند وب سایت را باز کنند و هر وب سایتی که پیچیده باشد را می بندد و به سراغ وب سایتی می رود که کارکردی آسان داشته باشد. بنابراین بهتر است ثبت سفارش ترجمه خود را در دسترس و مشاهده قرار دهید.

قیمت طراحی سایت درالترجمه و ترجمه آنلاین و هزینه های کلی آن

هزینه و تعرفه های طراحی و راه اندازی سایت های دارالترجمه متناسب با نوع قالب و قابلیت ها و ویژگی هایی که بر روی آن پیاده سازی شده باشد مشخص می شود. بعد از تکمیل پروژه ی طراحی سایت نسبت به سئو و بهینه سازی آن اقدام نمایید.
برخی از قابلیت های پیشرفته در طراحی سایت داراترجمه عبارت است از:
• طراحی پنلی اختصاصی مختص مترجم ها با قابلیت هایی مختلف در طراحی سایت دارالترجمه
• ارسال سفارشات ترجمه به یک مترجم خاص در طراحی سایت دارالترجمه
• فرستادن یک ترجمه به مترجمی دیگر برای اصلاحیات از طریق طراحی سایت دارالترجمه
• ارسال اتوماتیک ترجمه به مترجم ها از طریق طراحی سایت دارالترجمه
• مشاهده سفارش های ترجمه شده توسط مترجم ها در طراحی سایت دارالترجمه
• مشاهده صورت حساب های مالی توسط هر مترجم در طراحی سایت دارالترجمه
• فعال کردن سیستم پیامکی جهت ارسال اتوماتیک پیامک در طراحی سایت دارالترجمه
• نمایش گزارشات انواع سفارشات ترجمه در طراحی سایت دارالترجمه
• قرار دادن فرم ثبت نام در طراحی سایت دارالترجمه