طراحی سایت با لاراول

طراحی سایت با لاراول

طراحی سایت با لاراول


طراحی سایت با لاراول
امروزه به دنبال استقبال کارفرمایان از طراحی سایت برای ارتقا و توسعه ی کسب و کار ها مشاغلی مانند برنامه نویسی نیز رواج پیدا کرده است. برنامه نویس می تواند وب سایت را به بهترین نتیجه و هدف نزدیک کند و همچنین می تواند طراحی سایت را شکست دهد پس انتخاب بهترین برنامه نویس و شرکت طراحی وب سایت تاثیر به سزایی در رسیدن به موفقیت دارد. متخصصان از زبان های متفاوتی برای کد نویسی استفاده می کنند که در این میان فریم ورک ها نیز مورد توجه قرار گرفته اند که لاراول یکی از محبوب ها می باشد که برنامه نویسی را تحت تاثیر قرار داده است.

ویژگی های مثبت طراحی سایت با لاراول:

•کدنویسی ها
کد نویسی های طراحی سایت تهران با لاراول بسیار آسان بوده از کد نویسی های پیچیده خبری نیست که باعث می شود از ایجاد اشتباه و خطا جلوگیری شود علاوه بر این برنامه نویس امکان استفاده دوباره از کد ها را خواهد داشت.
•امنیت
یکی از ویژگی های چشمگیر لاراول سطح بالای امنیت آن است که در مقایسه با سایر فریم ورک ها قابل توجه است.
•به روز رسانی لاراول
سرعت توسعه و آپدیت لاراول از قدرت خوبی برخوردار است و همواره پاسخگویی نیاز کاربران بوده و در رقابت با سایر فریم ورک ها برتری دارد.
•پشتیبانی لاراول
خوشبختانه از آن جایی افراد زیادی از فریم ورک لاراول برای طراحی سایت استفاده می کنند و رواج زیادی پیدا کرده پشتیبانی آن به مراتب ارتقا پیدا کرده است.

سایر مزایای طراحی سایت با لاراول

قالب های لاراول بسیار زیبا هستند و امکان مدیریت و انتقال اطلاعات در آن ها ساده می باشد که کار را برای کاربر و برنامه نویس راحت تر می کند. علاوه بر این لاراول اوپن سورس بوده و برنامه نویس امکان ایجاد هر گونه تغییری را در آن ها دارد. لازم به ذکر است که یادگیری و راه اندازی لاراول آسان بوده و هزینه های آن بسیار مناسب و به صرفه است از دیگر موارد سرعت عملکرد سیستمی بالای آن است. طراحی سایت تهران با همکاری برنامه نویسان مجرب و حرفه ای پروژهای خود را با توجه به نیاز و خواسته های کارفرما با مناسب ترین فریم ورک و سیستم های مدیریت محتوا طراحی می کند. طراحی قالب طراحی سایت با فتوشاپ را نیز مطالعه نمایید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش

دلایل انتخاب لاراول

• هسته سریع و کاربردی قابل تمدید است
• مسیریابی تمیز و ساده
• ORM موثر و لایه پایگاه داده
• ادغام آسان با کتابخانه های شخص ثالث (AWS ، بازپرداخت صادرات و غیره). شما می توانید از Composer یا Packagist برای قرار دادن کتابخانه در پروژه خود استفاده کنید
• جامعه ای فعال و در حال رشد که می تواند پشتیبانی و پاسخ سریع ارائه دهد
• تست واحد پشتیبانی خارج از جعبه
• صف های Async و مشاغل پس زمینه برای کارهای طولانی مدت

هسته لاراول در GitHub میزبانی می شود. هسته یک الگوی IoC را پیاده سازی می کند که به شما امکان شخصی سازی و بازنویسی مجدد هر قسمت از چارچوب (درخواست ، ورود به سیستم ، احراز هویت و غیره) را می دهد.
طراحان لاراول زمان زیادی را برای اختراع چرخ صرف نکردند. بسیاری از راه حل ها و روش ها از چارچوب های دیگر منتقل می شود. یک نمونه خوب از این روش کنسول توسعه یافته Symfony به نام Artisan است که یک رابط خط فرمان است که با لاراول همراه است.
مسیریابی در لاراول چشمگیر است. به راحتی می توانید مسیرها را گروه بندی کنید، برای صفحات CRUD منابعی ایجاد کنید ، فیلترها را ضمیمه کنید و به طور خودکار مدل ها را به پارامترهای درخواست متصل کنید. با استفاده از پیشوند ‘v1’ می توان نسخه سازی را به صورت گروهی در سطح بالا برای همه مسیرهای تو در تو اجرا کرد. وقتی نسخه API را تغییر می دهیم ، می توانیم نسخه قبلی را حفظ کرده و با استفاده از پیشوند ‘v2 پیاده سازی مسیرها را با کد و منطق جدید ، یعنی ارجاعات جدید به کنترل کننده ها و اقدامات آغاز کنیم.

ویژگی هایی که دینگو به فریمورک لاراول ارائه می دهد:

1. ترانسفورمرها: برای سفارشی سازی پاسخ (به عنوان مثال ، اعداد صحیح نوع بازیابی و مقادیر بولی ، نتایج صفحه ، شامل روابط و غیره
2. از مسیرها محافظت کنید و به ارائه دهندگان احراز هویت مختلف / سفارشی دهید. ویژگی Controller از اقدامات سفارشی محافظت می کند، در حالی که ما می توانیم اطلاعات کاربر معتبر را با API user به راحتی بازیابی کنیم.
3. با استفاده از فیلترهای داخلی یا سفارشی ، تعداد درخواستها را برای هر کاربر محدود کنید.
4. مکانیزم درخواست های داخلی قدرتمندی که امکان درخواست در API شما را به صورت داخلی فراهم می کند.