طراحی سایت آگهی آنلاین

طراحی سایت آگهی آنلاین

طراحی سایت آگهی آنلاین


طراحی سایت آگهی آنلاین
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت نونگار پردازش با رزومه و سابقه ی بالایی که در زمینه ی طراحی سایت دارد و همچنین با دار بودن کادری حرفه ای و مجرب از بهترین و با سابقه ترین گرافیست ها، برنامه نویس های و سئ وکاران به راحتی قادر به خدمات رسانی به مشتری ها و متقاضیان در زمینه های مختلف هستند. همه ی خدمات طراحی سایت آگهی آنلاین به صورت کاملا سفارشی و تخصصی برای مشتری ها قابل انجام می باشد.

طراحی وب سایت آگهی آنلاین

امروزه با گسترش اینترنت و فضای مجازی، بیشتر مشاغل و کسب و کارهایی که طراحی سایت مخصوص به خود را دارند هزینه ای را برای تبلیغات گران صرف و پرهزینه نمی کنند زیرا طراحی سایت به عنوان یکی از موثرترین راه های تبلیغاتی در فضای مجازی در نظر گرفته می شود. تبلیغات اینترنتی تاثیر گذاری بسیار زیادی را دارند برای افرادی را که در اینترنت به دنبال آگهی و تبلیغات هستند دارد. به همین دلیل نیز این روزها بازار طراحی سایت های آگهی آنلاین بسیار داغ تر شده است طراحی سایت های آگهی با قرا ردادن تعرفه هایی برای تبلیغات با طراحی سایت های دیگر به رقابت پرداخته اند.

قابلیت های طراحی سایت آگهی آنلاین

• تعریف تعرفه های متفاوت برای آگهی های مختلف نیازمندی و آگهی از طریق طراحی سایت آگهی آنلاین به راحتی امکان پذیر می باشد.
• امکان درج آگهی رایگان و یا ویژه و تفکیک کردن آن ها به وسیله طراحی سایت آگهی آنلاین به راحتی امکان پذیر خواهد بود.
• تایید آگهی ها و تبلیغات توسط مدیر وب سایت به وسیله طراحی سایت آگهی آنلاین به راحتی امکان پذیر می باشد .
• امکان تعریف کد تخفیف ویژه برای مناسبت های مختلف در وب سایت به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی به راحتی امکان پذیر می باشد .
• امکان مدیریت کامل بلوک ها و کنترل پنل و منوهای وب سایت به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی آنلاین به راحتی مقدور می باشد.
• امکان ثبت اتوماتیک شماره های تلفن همراه آگهی دهندگان در پنل پیامکی به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی آنلاین به راحتی قابل اجرا می باشد.
• امکان ارسال اتوماتیک و خودکار پیامک های خوش آمدگویی ، پرداخت موفق و نا موفق ، ثبت و صدور فاکتور ها به آگهی دهندگان به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی به راحتی انجام می پذیرد.
• امکان ارسال اتوماتیک و خودکار پیامک های پرداخت و ثبت و صدور فاکتور ها به مدیر وب سایت به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی به راحتی امکان پذیر می باشد .