طراحی سایت آموزشگاه زبان

طراحی سایت آموزشگاه زبان

طراحی سایت آموزشگاه زبان


طراحی سایت آموزشگاه زبان
طراحی سایت با گسترش روز افزون در استفاده از اینترنت و همین طور ازبین رفتن مرزها، و از آنجایی که ارتباط میان افراد مختلف در دنیا شکل پیچیده ای به خود گرفته، بنابراین فراگیری زبان انگلیسی اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. با طراحی سایت آموزشگاه زبان این امکان فراهم شده است که موسسات مختلف زبان به شکل راحت تری امکانات آموزشی خود را ارائه کنند و زبان آموزهای بیشتری را جذب آموزشگاه های خود کنند.

افزایش در جذب زبان آموز با طراحی سایت آموزشگاه زبان

با طراحی سایت و گسترش کسب و کار اینترنتی سایت های آموزش زبان انگلیسی زیادی طراحی شده اند. اما گاهی مشاهده می شود که آموزشگاه های زبان قوی تجربه بالا به دلیل بهره نبردن از طراحی سایت آموزشگاه زبان حرفه ای بسیار ضعیف و پایین تر از سطح انتظار ظاهر می شوند. همین موضوع باعث می شود زبان آموزان های جوانی که بیشتر وقت خود را در اینترنت سپری میکنند و حضور مستمر دارند جذب آموزشگاه هایی میشوند که طراحی سایت های آموزشگاه زبان حرفه ای دارند.

امکاناتی که از طراحی سایت آموزشگاه زبان انتظار می رود عبارتند از:

• امکان ثبت نام آنلاین
• امکان آپلود تعداد زیادی فایل و جزوه آموزشی
• سیستم مدیریت و آرشیو کامل فایل ها
• امکان قرار دادن فیلم های ویدئویی آموزشی آنلاین
• طراحی سایت آموزشگاه زبان
• امکان گرفتن آزمون آنلاین
• سیستم تعیین سطح آنلاین
• امکان ثبت نام آنلاین در آغاز هر ترم
• سیستم وارد کردن و مشاهده نمرات در پایان هر ترم
• سیستم ایجاد خبرنامه
• سیستم مشاوره آنلاین اینترنتی برای مراجعین به طراحی سایت

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت درصد بسیار بالایی از زبان آموزان برای مراجعه به طراحی سایت، از گوشی همراه و تبلت خود استفاده می کنند. زبان آموزان برای تعیین سطح، مشاهده نمرات خود و دیگر موارد ترجیح میدهند با گوشی هوشمند خود به طراحی سایت مراجعه کنند. طراحی سایت ریسپانسیو زمانی اهمیت نشان می دهد که بحث سئو و موتورهای جستجو هم مطرح می شوند، به دلیل اینکه موتورهای جستجو برای طراحی سایت های ریسپانسیو امتیاز بیشتری را در نظر میگیرند زیرا بیشتر افراد با گوشی و تبلت های خود سایت آموزشگاه خود را چک میکنند و به همین خاطر بازدید سایت افزایش بالایی پیدا خواهد کرد.

ثبت نام اینترنتی در طراحی سایت

خودکار و آنلاین بودن فرآیند ثبت نام، در مراحل مختلف از شروع تعیین سطح تا زمان پرداخت شهریه و... علاوه بر اینکه در هزینه ها صرفه جویی میکند، حس حرفه ای بودن طراحی سایت شما نیز به زبان آموز القا خواهد شد. نتیجه این عمل معرفی طراحی سایت و آموزشگاه شما به دیگران توسط زبان آموزان جذب شده است که همین موضوع تاثیر بسیار زیادی در گسترش کسب و کار شما خواهد داشت.

سئو و بهینه‌سازی طراحی سایت

از مهم‌ترین ویژگی‌های موردنیاز برای یک طراحی سایت موفق، طراحی بهینه سایت برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل میباشد که از آن با نام سئو یاد میکنند. در صورت داشتن بهینه سازی و سئوی مناسب، طراحی سایت شما در جستجوهایی نظیر خرید بلیط اتوبوس ، در صفحه اول و بالاتر از رقیبانتان به نمایش درمیاید. که همین موضوع سبب مشهور شدن و پربازدید شدن طراحی سایت شما و در نتیجه موفقیت آن میشود.

طراحی سایت ریسپانسیو

پیشنهاد میشود طراحی سایت شما ریسپانسیو یا واکنش گرا باشد. به دلیل اینکه امکان مشاهده صحیح طراحی سایت و رزرو بلیط به صورت آنلاین در دستگاه‌های هوشمند مختلفی نظیر موبایل، تبلت و یا لب تاپ که صفحه نمایش‌هایی با اندازه‌های متفاوت دارند قابل دسترس باشد. ویژگی‌های دیگری نظیر سرعت‌بالای طراحی سایت، امکان اطمینان به عملیات رزرو و پرداخت آنلاین و فضای داخلی سایت نیز در طراحی سایت بسیار مهم و تعیین‌کننده هستند.